Bieleta Directie Sau Caseta Directie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Vezi sa nu ai vreun surub slab la caseta de directie. Dai scutul jos si vezi ca e prinsa in doua suruburi, te inarmezi cu o cheie (nu stiu dimensiunea) si verifici.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • #17
      Sigur nu e de la scut? Sa nu aiba un surub desfacut...
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #18
        Mersi frumos pentru raspunsuri,cred ca e de incercat si variantele acestea,oricum trebuie mentionat faptul ca toti cei 3 mecanici au pus diagnosticul fara a da roata jos,in mod normal zic eu daca vrei sa vezi jocu in caseta,dai jos ambele roti,dai jos capetele de bara de pe fuzeta si tragi de capete,atunci cred ca vezi in realitatea jocul,in cazul in care ar fi joc in caseta sa zicem,nu ar trebui sa se auda la borduri,sau la canale cand treci cu roata de pe partea respectiva,oricum nu o schimb pentru ca nu sunt ferm convins ca e de la ea,pentru ca mai este varianta in care caseta sa fie ok,si eu sa ma vad tot cu acel pac infundat care seamana la sunet exact cu un cauciuc cand loveste o bordura sau o cale de tramvai,exact acel sunet ca sa fiu mai explicit.

        Comment


        • #19
          nu te mai amagi singur ,dupa cum ai descris fenomenul ii sigur caseta ,poti sa mergi mult si bine ,nu se-ntampla nimic doar te deranjeaza zgomotul infundar ,ai doua variante sa scapi de acest neajuns , ori dai radioul mai tare ,ori te bagi in CAR si schimbi caseta ........ATENTIE .........garantia unei piese este exact cat tine garantia la masina ,o piesa schimbata in garantie mai are garantie pana iese masina din garantie , asta este politica celor care patroneaza grupul renault/dacia.
          http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

          Comment


          • #20
            Ce sa zic,mai mare belea nu speram de la golanu asta,stau la curte si vreau sa zic ca cu totul inchis,dau in fata si in spate,special sa pot sa izolez sunetul,partea ciudata e ca daca dau cu fata cu roata dreapta putin virata,scot la liber,apas frana,si dupa pac,ce dracu la logan pacaie cutia si pe loc?Pai daca e asa,inseamna ca e mai buna carma de la o bicicleta decat caseta lor renault

            Comment


            • #21
              Originally posted by alin2009 View Post
              Nu l-am crezut pe mecanicul care mi-a zis primul ca e caseta,acum vin de la altul,am ridicat-o pe elevator,a tras omu de roata,e joc din bucsa aia de teflon pe partea dreapta,nu se poate schimba,nu se poate face nimic,.................
              Bucsa aia de teflon se poate schimba. Acelasi lucru l-a avut frate-meu pe la 75000 km, a luat o groapa mai tzapana cu roata dreapta (plus ca avea un tip de 120 kg pe scaunul din dreapta) si a capatat un mic zgomot cum spui.

              Treaba asta o puteai verifica si tu, eu asa am facut si am vazut unde e buba: ridici partea dreapta pe cric, il pui pe unu' sa traga pe plan orizontal de roata (stanga-dreapta) si te uiti pe sus la caseta , sa vezi de unde ''joaca''.

              Nu e operatie complicata, in service ti-o schimba in juma' de ora - bucsa aia de teflon (daca au chef de lucru).

              Comment


              • #22
                Am mai intrebat azi si altii si mi-au spus ca daca ar fi dusa cutia in viraj maxim ar trebui sa traga inapoi,sau ceva de genul,pacul e tot acolo,face numai aiurea,am luat chiar cateva gropi intentionat sa vad daca se aude..nimic,legat de ce spui tu,sincer am fost la 3 mecanici si toti au spus ca asa ceva nu se repara,doar se inlocuieste caseta cu totul.Cum am zis,toti au pus diagnosticul fara a da jos nimic,nici macar roata,daca e joc in capul acela de burduf si e de fapt bieleta,si ei ma pun pe mine sa schimb caseta?E clar ca o sa mai incerc si in alte serviceuri,daca nu,dau jos ambele roti,o pun pe o capra,scot capetele de bara de pe bielete si vad adevaratul joc daca face pac acela infundat.

                Intrebarea pe care as mai avea este una singura:daca tragi de bieleta respectiva si are joc sa zicem in burduf,poti sa-ti dai seama daca jocul este din bieleta sau din bucsa de teflon?
                Last edited by alin2009; 26 February 2009, 00:05. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #23
                  in principiu da, daca dai rotile jos, pui masna pe capra...ar trebui sa vezi de unde, ce si cum se balangane acolo.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by alin2009 View Post
                    ..............................
                    Intrebarea pe care as mai avea este una singura:daca tragi de bieleta respectiva si are joc sa zicem in burduf,poti sa-ti dai seama daca jocul este din bieleta sau din bucsa de teflon?
                    DA, 100% iti dai seama de unde vine jocul.
                    Vei vedea ca se misca un pic acolo, la iesirea din caseta de directie (se misca independent de volan/ face un pic ''hata-hata'' fara sa se miste nici un centimetru volanul ).
                    Iti recomand (pt verificarea la bucsa asta de teflon) sa nu dai roata jos, pt ca nu vei avea parghie suficienta sa misti de roata - sa tragi numa de disc e cam greu.
                    Pt verificarea bieletei, atunci dai roata jos (desi o poti vedea si daca tragi tot asa de roata, numai sa mai ai un prieten care sa te ajute la ''monitorizare'').
                    Last edited by Octavian; 26 February 2009, 13:05.

                    Comment


                    • #25
                      Mersi frumos pentru raspunsuri,o sa vad ce e de facut...daca e sa zicem bucsa de teflon,poate sa-mi recomande cineva in Bucuresti un service unde i-au acceptat sa-i schimbe doar bucsa si nu toata caseta?Un domn de la Dacia mi-a spus ca bucsa nu se gaseste ca piesa sau ceva de genul si ca,caseta e facuta pentru unica folosinta..mai precis nu se poate repara.Daca a reusit cineva sa faca asta pe la vreun service prin Bucuresti astept un raspuns.Mersi

                      Comment


                      • #26
                        si la mine are joc pe dreapta si bate cam tare la denivelari si viraje stranse am ridicat-o pe cric ,am tras de roata si sa vazut joc la bieleta ,la pipa ;dar am intrebat un baiat la service si mi-a spus sa o schimb pe toata si asa umblu acolo
                        cred ca o s-o schimb eu CRED NU STIU

                        Comment


                        • #27
                          Vezi sa nu fie slabit un surub de la bratul inferior si eu am patit la fel cand puneam frana pac se auzea zgomotul acela infundat pune cheia pe el si strange mai tare

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Octavian___30 View Post
                            DA, 100% iti dai seama de unde vine jocul.
                            Vei vedea ca se misca un pic acolo, la iesirea din caseta de directie (se misca independent de volan/ face un pic ''hata-hata'' fara sa se miste nici un centimetru volanul ).
                            Iti recomand (pt verificarea la bucsa asta de teflon) sa nu dai roata jos, pt ca nu vei avea parghie suficienta sa misti de roata - sa tragi numa de disc e cam greu.
                            Pt verificarea bieletei, atunci dai roata jos (desi o poti vedea si daca tragi tot asa de roata, numai sa mai ai un prieten care sa te ajute la ''monitorizare'').
                            Am facut exact cum mi-ai spus tu,nu am dat roata jos,am facut miscarea,are un mic joc,3 mm stanga,3 dreapta,jocul se vede,chiar cum incepe burduful din bieleta,si acel mic joc misca si volanul la fel mult ca roata.Deci sa inteleg ca nu e din caseta?

                            Comment


                            • #29
                              Pai asa a facut si la fratello (acolo am vazut eu ca se misca/are joc), de acolo se misca un pic si ca rezultat a fost doar schimbarea acelei bucse de teflon.

                              Comment


                              • #30
                                Aha,deci daca e bucsa de teflon e pa caseta,ca prin Bucuresti din 3 serviceuri toti au zis ca nu se repara.Oricum,foarte aiurea sa se duca o caseta la nici 60 de mii,fix la 60 de mii,am vandut un matiz,si n-avea nimic caseta,era perfecta,si asta,ditamai masina,si se duce ce e mai important..caseta.Rusine si Dacia groupe Renault si inginerii aia de 2 lei.
                                Last edited by alin2009; 27 February 2009, 21:09.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google