Bieleta Directie Sau Caseta Directie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    La ce drumuri avem in tara asta nu este de mirare ca se duce directia la 60 mi km stiu pe cineva care nu are nici o probleme la masina si are 65 mi km onul este foarte multumit de ea.

    Comment


    • #32
      Originally posted by Octavian___30 View Post
      Pai asa a facut si la fratello (acolo am vazut eu ca se misca/are joc), de acolo se misca un pic si ca rezultat a fost doar schimbarea acelei bucse de teflon.
      Pai stai asa Octavian ca nu mai inteleg,daca e dusa bucsa,misti de bieleta,nu se misca volanu deloc,dar la mn e invers,daca misti de ea,se misca si volanu instant.

      Comment


      • #33
        Facem altceva: pune pe cineva sa tina volanu sa nu se miste, misca de roata (altu) si uita-te sa vezi daca misca numai din bieleta (de la caseta).
        Aia 3-5 mm iti pot face probleme (dar cu care mai poti rula).
        Eu iti spun ca la frate-meu asta a fost si s-a remediat in service (pe garantie ca a avut pile).

        Comment


        • #34
          Mda,atunci e foarte posibil sa fie din caseta,deci e clar ca nu o sa o schimb,ca oricum dau masina,ca nu stau sa schimb eu casete si altele,mersi frumos oricum pentru pareri si sfaturi

          Comment


          • #35
            Octaviane,am mai incercat si azi aceeasi chestie cu datul rotii jos,si am uitat sa deblochez volanul,si cu volanu blocat,nu se simte nici pic de joc,puteam sa trag de bieleta pana cadea de pe cric masina,ca nu facea nici 1 mm stanga,1 dreapta,daca era de la bucsa aia buclucasa nu trebuia sa joace si cu volanul blocat?

            Comment


            • #36
              joc in volan

              am un logan diesel cu care am parcurs 70000 km, nu am schimbat nimic la el dar de la un timp a inceput sa aibe putin joc in volan spre stanga si spre dreapta. va rog spuneti-mi ce are si ce ar trebui sa schimb. ast raspunsuri

              Comment


              • #37
                Salut, aceelasi lucru il patesc si eu la masina ema tot asa se aude un pacanit la gropi, denivelari m-am uitat sub ea si eu zic k ar fi de la bucsa aceea de teflon din caseta de directie acolo are joc am sa ma interesez dc se gaseste de cumparat si dc se poate schimba si va anunt, la ce-i de la service au zis k ar mai merge reglata caseta de directie are un surub cu cap de imbus am zis sa vedem ce raspunsuri primesc si voi trece si la fapte.O sa revin cu detalii o seara buna

                Comment


                • #38
                  daca incerci sa citesti tot ce s-a scris aici ,si recurgi la aceleasi operatiuni la care a recurs si alin 2009,poate o sa-ti dai seama de unde provine jocul ,dar in cazul in care ai caseta mecanica pregatesteti pormoneul ptr. a cumpara o caseta de directie ,aprox 1500 ron,acum depinde de criza fiecaruia.
                  http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

                  Comment


                  • #39
                    Jocul eu zic ca este de acolo din dreptul acelei bucse unde are surubul cu cap d imbus am sa ma mai bag o data sub ea si sa vad exact dc despre acel loc e vb masina e din 2004 si sincer nu m-as incumeta sa cumpar alta caseta d directie (e manuala).o sa revin cu detalii, ms de informatii

                    eu am incercat acest lucru astfel o persoana sa tina volanul blocat si altcienva sa fie sub masina sau in lateral si sa forteze d roata si la mine acel joc este in zona acelui surub care am precizat mai devreme as fi bucuros sa fie d la aceea bucsa d teflon si sa pot sa o si schimb m-ar ajunge mai ieftin sau ce-l macars aflu ce inseamna pt cei de la servis sa regleze caseta de directie k inafara d acel surub nu mai are altul ...
                    Last edited by gheorgngv; 24 March 2009, 23:14. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #40
                      Deci cu acel surub nu faci nimic,daca iti strange de el,nu o sa mai revina volanu dupa ce virezi)incearca asa,ridica pe cric masina,blocheaza volanu virat si trage de roata,vezi daca se misca si volanul instant,sau sa tina cineva strong de el,la mn asa nu a mai aparut niciun joc,plus ca am dat jos toate rotile si le-am dat cu vaselina de 10 ron,pacaitul misterios a disparut

                      Comment


                      • #41
                        daca ai joc in bucsa caseta cand iei de volan axul se v-a misca in sus si jos(vertical)cand ai in bieleta se v-a misca stg-dreapta ,poti lasa roata pe masina unul misca de volan si tu pui mana exact pe burduf (rotile virate pe stg max ptr stg si dreapta max ptr dr.)acolo ai sa simti nuca de la bieleta si axul casetei in functie de cum se misca poti trege concluzia necesara sa imi spui ce ai gasit te rog
                        nu-i prost cine cere ,e prost ala care da!

                        Comment


                        • #42
                          incearca sa cumperi o caseta hidraulica cu tot cu ansamble dai in jur de 14 mil la dezmembrari .. si nu vei mai avea probleme

                          Comment


                          • #43
                            E ok si caseta manuala,numai sa nu dai cu ea prin toate gropile,si la viraje pe loc sau parcari sa o ajuti putin prin debraiere,in sensul sa nu o virezi pe loc ca o termini

                            Comment


                            • #44
                              La mine am servo si la pornire de pe loc virat maxim in ambele parti se aude un pocnet

                              Comment


                              • #45
                                Mie mi-a strans mecanicul meu acel surub buclucas de la caseta (tot Ambiance clasic fara servo am) si nu mai am nici un tronc. E adevarat, nu a stat sa-mi regleze surubul astfel incat sa se miste volanul usor, dar si-a mai dat drumul. La inceput nu vroia sa revina, dar cu timpul si-a dat drumul destul de lejer (asta in curs de 10.000). Si surubul ala care impinge pe un arculet bucsa aceea mai merge strans, caci bucsa nu e foarte subtire, mai are material. La mine a dat vreo 2 ture, insa mergea numai 1 jumate.
                                Troncaneala tot de pe la 60.000 -70.000 a aparut si la mine. Acum casetele manuale vin cu acea bucsa dintr-un material mai dur, deci riscul de tocire practic a disparut. Cel mai bine, schimbi caseta si stii ca nu mai ai treaba. Am vorbit cu un taximetrist intr-o cursa care avea tot Ambiance si se confruntase cu aceeasi problema. A schimbat caseta (pe garantie la dealer) si dupa inca 80.000 parcursi nu aparuse acel tronc cum ii aparuse inainte.
                                Last edited by emanu900; 14 April 2009, 11:49.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google