Bieleta Directie Sau Caseta Directie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Bine ca ai deschis subiectul:
    Legat de pipa - eu m-am mirat cand am vazut acea pipa montata invers ( cu axul in sus)fata de berlina noastra 1300 - parca a fost montata intentionat sa ia apa (nu stiu cine-si aminteste dar la berlina 1300 pica burduful de batran iar pipa tot functiona (era buna)) - conceptie pripita (parerea mea) = sursa de bani pt renault-dacia (piese de schimb)
    Cat priveste rotula axiala s-a incercat ceva (o evolutie) dar a iesit mai prost ca faza initiala - (s-a umblat unde nu trebuia) rotulele axiale au sfera prea mica si nu au portanta suficienta pentru socurile pe care le primeste pe drumurile noastre - de ce oare ? - piese de schimb = money
    Ai banu ? Mergi cu Loganu !

    Comment


    • #62
      Deci bieletele antirului pe babeste nu? deci socurile in volan sunt forte mici dar le simt dupa suspensie, mai ales ca is si arcurile sport se simte umpic mai usor!
      MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

      Comment


      • #63
        NU - rotulele axiale - cele ce se monteaza direct pe cremaliera casetei de directie

        Comment


        • #64
          adica alea care intra in caseta? capetii de bara?adica toata chestia aia pana in caseta?
          MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

          Comment


          • #65
            CORECT acelea

            Comment


            • #66
              mai cam pus pe ganduri, pe la service tot nu am apucat sa ajung din cauza muncii!
              sa se fi dus partea din caseta fara sa pice macar bieletele sau capu de bara??
              sapt asta schimb uleiul si cand o urc sus pe rampa il pun pe un prieten sa tina mana la burduf sa vad de unde joaca.
              da bieletele cand is gata bat in volan sau nu?
              MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

              Comment


              • #67
                e bine sa verifici cu un prieten dar aveti grija cu burduful de bieleta sa nu-l agresati
                "bat" si in volan depinde de directie (daca e mecanica se simt mai rau)

                Comment


                • #68
                  nu e hidraulica.deci sa inteleg ca alea pica mai repde decat capu de bara.
                  si sa vezi acuma daca e sa fie alea, le schimb si dupa un scurt timp parca vad ca tre sa schimb si altceva sa fac de 2 ori ungiu de fuga! )
                  mie o ciudaaaa
                  MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

                  Comment


                  • #69
                    Daca schimb pivoti inferiori trebuie sa verific geometria?

                    Comment


                    • #70
                      caseta hidraulica e foarte fiabila - capata zgomot greu pentru ca e protejata de partea hidraulica
                      pe drumurile noastre sa te obisnuiesti cu schimbatul de rotule axiale
                      eu am schimbat un rand si ma pregatesc de al doilea - doar 60.000km
                      noroc ca mai gasesc piese originale (de uzina) - Bafta 89MIR

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by 89.MIR View Post
                        mai cam pus pe ganduri, pe la service tot nu am apucat sa ajung din cauza muncii!
                        sa se fi dus partea din caseta fara sa pice macar bieletele sau capu de bara??
                        sapt asta schimb uleiul si cand o urc sus pe rampa il pun pe un prieten sa tina mana la burduf sa vad de unde joaca.
                        da bieletele cand is gata bat in volan sau nu?
                        la mine a fost caseta schimbata pe garantie, in rest totul era normal bielete, capete da bara.

                        Comment


                        • #72
                          La mine se simte o bataie puternica atunci cand trec cu rotile bracate peste linii de tramvai sau denivelari mai pronuntate, se simte foarte tare in volan si se aude un zgomot specific. In service mi-au zis ca directia ok, la mana chiar nu se simte nimic ca am tras si eu de roti. Ce ar putea fi?
                          No, apoi blana
                          Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
                          ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

                          Comment


                          • #73
                            lau - asta este definitia tehnica la directia de logan - NU are filtrare,odata ea ca si componenta (vis a vis de cadru) iar rotulele axiale tamponeaza in bracaj maxim metal pe metal (rotula pe carcasa caseta - de unde si zgomotul)
                            La masinile renaultse aplica o protectie la bracaj cu o bucsa de teflon (sau ce o fi) - intre rotula axiala si caseta de directie (fie bucsa e montata in carcasa casetei fie bucsa e imbarcata pe rotula axiala - depinde de solutia adoptata)
                            La tzara la noi nu se aude zgomotul asta ....... nasol ca suntem priviti ca lumea a 3 a

                            Comment


                            • #74
                              salut, stie careva ce pret are o bieleta de directie?

                              Comment


                              • #75
                                daca ai batai in directie urmaresti si verifici umratoarele:
                                1-capatul de bara,acel pivot in forma de pipa sa nu aibe joc
                                2-bratul capatului de bara,la iesirea din tija casetei are o rotula acoperita cu un manson de cauciuc,in termenic mecanici ai zice umar
                                3-bucsa de teflon
                                4-melcul care vine de la tija cu volanul si intra in caseta,pe tija care e dintata si face virajul,in general are o bucsa in contra si acea bucsa se poate strange cu o cheie,depinde de joc cate ganguri infiletezi acel surub
                                5-bucsa cardanica de pe axul volanului ca si pinderea tijei volanului in cremaliera
                                6-in capatul amortizorului e iar o bucsa si aia va poate crea iluzia ca pocane la viraje,sau chiar arcul daca sunt probleme pe acolo(rulment si flansa amortizor

                                cauze pt pocanit infundat al poate da si planetarele in viraj maxim,ca se dau putin peste cap,la franare pot fi si placutele(sau dus foitele acelea otelite care le sustin si au prins joc),in viraj pot face si bucsele pt ca atunci e putin fortata bascula,ca intra unghiul de cadere in actiune si basculele se inclina putin,poate fi si rulmentul dar aici foarte rar pt ca rulmentul cand se duce huruie intai si dupa multi multi km capata si joc,dar trebuie sa fi surd sa nu auzi daca huruie,au fost cazuri de rulmenti dusi si spunea ca ai bate la franare si pina iti pica fis schimbi la om tot
                                daca vrei sa verifici aceste simptome le verifici cu roata pe masina si ridicata pe capra,sau dai jos rotile si cu un levier,dar trebuie sa stii unde sa al pozitinonezi pt a simti cu cealalta mina daca exista joc in pivoti sau bucsi
                                sper ca am dat raspuns pe masura si sper sa va si rezolvati problemele aparute si sa reveniti cu de la ce a fost si cum sau remediat probleme...succes
                                Last edited by AGENTUL NYT; 26 August 2009, 10:06.
                                sigpic
                                Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                                pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google