Bieleta Directie Sau Caseta Directie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Eu unu nu mai am probleme cu ea,s-a dus singur pacanitul ala si nici alta caseta noua nu vede.Partea interesanta si dubioasa e usurinta cu care se vireaza volanul.

    Comment


    • #47
      Originally posted by alin2009 View Post
      Eu unu nu mai am probleme cu ea,s-a dus singur pacanitul ala si nici alta caseta noua nu vede.Partea interesanta si dubioasa e usurinta cu care se vireaza volanul.
      Pai de aceea se invarte usor, e uzata bucsa. N-ai scapat de problema, crede-ma, si la mine era fix la fel. Mergi pe un drum nasol si ai sa vezi ca troncane. Faza asta nu dispare de la sine. Daca ai scaote bucsa cu totul ai zice ca ai servo din ala adevarat, dar ti-ar sari si dintii pinionului aiurea pe cremaliera.
      Last edited by emanu900; 14 April 2009, 18:49.

      Comment


      • #48
        Pai asta e partea dubioasa,ca nu troncane,nu se aud zgomote daca urc borduri,sau daca trec denivelari de astea pentru reducerea vitezei,doar ca se misca mai lejer volanul,si majoritatea au zis ca si-a mai dat drumu din pivoti,bucsaraie,capete de bara.Oricum,chiar daca e uzata pana nu cade nu-i fac nimic.

        Comment


        • #49
          azi am fost sa imi fac unghiul de fuga si au zis cei deacolo ca nu pot sa il faca pentru ca am capetele de bara shi bieletele duse... cam cat ar costa??scuze daca ati mai postat undeva,dar nu am vazut!mutam anticipat

          Comment


          • #50
            ai auzit pe cineva care a avut probleme cu caseta la logan si a schimbat bucsa? mai este vreun reglaj la caseta de directie?

            Last edited by dorin bacau; 16 April 2009, 21:59. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #51
              Teoretic cica nu s-ar schimba bucsa de teflon pentru ca,caseta e capsata si e de unica folosinta,ca si cutia de viteze,pompa de benzina etc..

              Comment


              • #52
                salut.si eu am avut un ambiance, si la 22 000 km am schimbat caseta de dir in garantie.acea bataie se auzea numai la viraj dreapta la denivelari sau gropi.mecanicii din service au spus ca asta este una din problemele ambiance-lui.

                Comment


                • #53
                  Loganul meu are un zgomot , cand trec peste denivelari , "mici si dese ca sa spun asa " e ca si cum ar juca ceva . Mecanicii spun ca totul e ok doar un mic joc in caseta de directie pe partea stanga . CAseta e servo . mie mi se pare prea puternic ptr caseta . si e metalic. In volan nu se simte nimic .
                  Last edited by Seba; 21 April 2009, 10:51. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #54
                    Am auzit un zvon, nu stiu daca e adevarat, ca s-ar fi schimbat producatorul de casete de directie mecanica, pt ca ar fi fost unele pb la ele. Sa vedem la cei care au schimbat caseta mecanica, daca mai apar probleme sau nu. Poate au alta calitate acum ....

                    Comment


                    • #55
                      Salut !
                      Daca ati iesit din garantie si aveti o caseta de directie mecanica cu zgomot, se poate rezolva prin refacerea jocului la cremaliera. Atentie, trebuie un mecanic priceput.
                      In principiu problema vine de la un reglaj necorespunzator al jocului (cremaliera impingator). Acest joc trebuie sa fie de 0,15mm insa datorita tasarii impingatorului care este din plastic, acest joc se mareste pana la 0,35mm producand acest zgomot neplacut. Revin, se strange capacul impingatorului (cu un imbus corespunzator, nu tare, dar pana cand cremaliera casetei se blocheaza - se verifica la mana acest lucru) - din pozitia de cremaliera blocata, se desurubeaza capacul impingatorului cu un sfert de tura (la un filet cu pas de 1) corespunde unui joc de aprox 0,15 mm, iar apoi se verifica culisarea usoara a cremalierei (volan deblocat si autoturism suspendat). Putin cam dificil dar daca se lucreaza cu grija acest zgomot dispare. Asigurati-va de asemenea inainte, ca rotulele axiale nu prezinta joc (pentru ca si ele dau exact acelasi tip de zgomot)
                      Succes !

                      Comment


                      • #56
                        Foarte tari informatiile tale,dar daca te duci in service sa-i spui asta iti zice ca nu e reparabila caseta la logan si te pune sa cumperi alta.

                        Comment


                        • #57
                          Alin - nu se poate sa nu gasesti pe langa tine un mecanic priceput - e adevarat ca trebuie lucrat cu atentie pentru ca daca jocul este prea mic (cremaliera prea stransa) nu mai revine volanul (dintr-un bracaj la demarare de exemplu) in mers rectiliniu si e riscant iar in plus creste efortul de actionare directie

                          Comment


                          • #58
                            Salut, am si eu o problema, cand merg pe drum denivelat (la tara, drum de tara) simt in volan un joc micut micut ca o bataie sau ceva de genu dar afara nu se aude nimic, inca, !
                            E servo, 55k , arcuri sport. La ce sa ma astept? bieleta sau bucse sau cap de bara?
                            MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

                            Comment


                            • #59
                              Pt 89 MIR: Rotulele axiale - sau bieletele de directie (cele care se monteza pe cremaliera casetei de directie) cum le spuneti voi - fara pipe (fara jumatatea de bieleta care e fixata de portfuzeta) - alea se strica doar daca iau apa
                              Caseta ma indoiesc sa aiba zgomot ....

                              Comment


                              • #60
                                De acord cu tine, #tutupiciu.
                                Insa, de ce Dacia-Renault nu a schimbat ceva la aceste piese, atat timp ca unele din ele se uzeaza prematur? Spre exemplu la mine a trecut la cele vesnice cand avea 24000km de uzura.
                                Asadar: realizezi ca masinile, mai multe la numar, vin in service cu acelasi tip de defect, colectie pipa bieleta, uzata. Realizezi ca acel inel care vine peste camasa de cauciuc a rotulei este saltaret si incepe tzontzoroiul ori face acrobatii.
                                Atunci nu ar trebui sa faci niste modificari de proiectare tocmai sa se taie elanul dansator al piesei?
                                E ceva care mie imi scapa...
                                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google