Anvelope - Cunostinte De Baza Si Nu Numai

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @q_acdc: kormoranele sunt proaste nu din auzite, ci din incercate
    @johnnnny: low-cost- uri gumele bune incep cu semperit, uniroyal, michelin, pirelli...
    acum serios, daca intentionezi sa folosesti masina in conditii normale, n-ai nevoie de "avioane" de anvelope, dar daca ma uit la varsta ta si la motorizare, nu-mi vine sa cred ca o sa mergi cu 70km/h in tr5 ia-ti gume calumea, in cazul in care te-am "ginit" , e mai important sa ramai pe drum decat sa mergi tare. uita-te dupa conti, uniroyal, bfgoodrich, marangoni, toyo, pirelli...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      vreau sa stiu daca pot sa pun pe rotile originale de tabla cauciucuri de 205/60 r15 pe spate doar............

      Comment


      • #18
        de ce ai face asa ceva?
        De putut poti sa o faci, diferenta de diametru este de -1%, janta este mai ingusta decat cea recomandata, cea de 6J15 (deci talonul va sta "chircit" in janta)
        dar repet de ce ai face asa ceva, sa incati o singura axa (si chiar cea din spate?) cu alta dimensiune de gume? Ce crezi ca ai castiga? Gandeste!

        Comment


        • #19
          @rinspeed: daca n-ai rabdare sa ti se raspunda la intrebare pe topicul unde ai ridicat prima data problema, revii tot acolo, nu postezi unde apuci, da?
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #20
            nu stiu daca a mai intrebat cineva inainte..daca da, imi cer scuze.Ce parere aveti de gumele Verdestein?
            TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!

            Comment


            • #21
              din experienta (am 2 LGN incaltate asa vara), Vredestein Ultrac au un raport calitate/pret foarte bun, uzura mica, comportare buna pe uscat si evacuare f. buna apa pe ploaie,cu zgomot relativ ridicat in echiparea 205/55/16.
              Vezi teste si pareri pe www.TyreTest.com
              Dupa acest poll este in fata lui Toyo Proxes T1-R si echivalent cu Goodyear Eagle F1 GS-D3.
              Iar designul este "super"
              Last edited by detail; 10th March 2009, 01:14.

              Comment


              • #22
                Salutare! Am un 1.5 dci,i-am schimbat suspensia cea originala cu cea sport. Am cumparat kit-ul intreg arc+telescop, insa nu se simte asa de mare diferenta. Ma asteptam la ceva mai spectaculos. Este putin mai rigida, insa la proba in giratoriu a cam picat. Cam tot asa ii fuge spatele. Crede-ti ca ar trebui puse si alte gume? Ce variante imi recomandati? Eu ma gandeam la 195/60/15. Dar nu stiu exact daca e ok cu astea. Si daca trebuiesc omologate de rar, cam cat ar costa o astfel de omologare! Va multumesc.
                Last edited by valeriuciprian; 29th April 2009, 06:10.
                1g in + adrenalina,1l - la benzina!

                Comment


                • #23
                  ce gume ai pe masina? ma refer la marca nu dimensiune...

                  Comment


                  • #24
                    michelin, cu uzura medie

                    Michelin Energy Saver

                    ma gandeam sa le schimb oricum, sa pun Dunlop SP sport, insa daca tot le schimb poate as putea sa "il ajut" pe loganel cu ceva dimensiuni mai potrivite ptr suspensia ce a primit-o cadou de ziua lui
                    Last edited by edy_blacksoul; 26th April 2009, 20:26. Reason: Automerged Doublepost
                    1g in + adrenalina,1l - la benzina!

                    Comment


                    • #25
                      Nu te ajuta nici tipul si nici latimea anvelopei. De omologat alta dimensiune mai greu, daca schimbi dimensiunea o faci pe "barba" ta. Citeste mai mult pe forum si o sa vezi ca sunt altii care au dimensiuni pana la 245/35/18 la roti. Insa conteaza si cum abordezi virajul ca sa nu "fugi" de spate. Tehnica de condus nu poate fi decat ajutata, si nu inlocuita de performantele masinii.

                      Comment


                      • #26
                        inteleg ce spui despre tehnica de condus, conduc de 14 ani, sunt sofer profesionist, si am drumuri si km garla facuti. Testul in giratoriu, forteaza putin limitele. Stiu ca loganul nu este masina sport si nu am asteptari chiar asa mari de la ea. Insa ma gandeam doar sa o ajut (intr-un mod cat mai legal posibil), schimband dimensiunea anvelopelor si eventual chiar si a jantelor. Ptr ca eu asa gasesc logic- cu cat este mai lat cauciucul, cu atat este stabilitatea mai buna. Multumesc oricum ptr parerea ta.
                        1g in + adrenalina,1l - la benzina!

                        Comment


                        • #27
                          pai stabilitatea e data si de apasarea pe puntea spate. poti sa pui o singura roata lata cat toata masina si tot va fugi de cur, pt ca e usor. daca lasi gazul pe viraj da sa se rasuceasca. daca o calci, fuge de-a latul de bot, subvirare grupa mare. oricum o dai, loganul nu e clio rs incearca 195/55R15. si pune ceva de firma, bfgoodrich, toyo proxes...lasa michelin energy saver, sau conti eco-contact, alea nu-s vreo referinta in domeniul la capitolul "aderenta"
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            Nu e obligatoriu daca pui anvelope mai late sa ai aderenta mai buna: una din legile frecarii spune ca forta de frecare nu depinde de marimea suprafetei in contact, ci de tipul suprafetei (ceea ce induce un coefcient de frecare) si de presiunea aplicata.

                            Un producator face o anvelopa mai lata nu pt a mari neaparat suprafata de contact, ci pt a imprima un profil adecvat, pt a putea elimina o cantitate mai mare de apa de pe drum, pt a putea imbunatati comportamentul in viraje prin pastrarea geometriei initiale a cauciucului, rezistenta la uzura si nu in ultimul rand pt a distribui eficient greutatea autovehiculului. Probabil ca mai sunt si alte motive....

                            Comment


                            • #29
                              Multumesc mult ptr informatiile date. Deci sa inteleg ca cei care si-au pus pe logan cauciucuri pana la 245/35/18, au facut asta doar ptr ca arata bine! Nu ptr ca i-ar ajuta cu ceva. Acum incep sa cred ca mai bine o las balta si raman la 185/65/15, cu un cauciuc mai de calitate.
                              1g in + adrenalina,1l - la benzina!

                              Comment


                              • #30
                                @teoderomircea: "natura suprafetelor incontact" e influentata si de latimea anvelopei, ca fiind cauciuc (material moale si zimtat) se muleaza bine pe asperitatile drumului si chiar fara apasare normala mare, aderenta creste. de asta o guma mai lata pare sa contrazica legile fizicii, cand de fapt ea se supune foarte clar acelor legi.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google