Anvelope - Cunostinte De Baza Si Nu Numai

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Parerea ti-ai format-o incercand si alte dimensiuni, sau uitandu-te la cum arata pe masina? Ai mers vreodata pe vreo guma de vara adevarata? Cum ai reusit sa cresti top speed-ul la aceeasi dimensiune cu cele stock?

    Comment


    • #47
      Difera tractiunile de la o guma la alta sau stiai asta? Cu cele din fabrica demaram de parca aveam benzina nu aveau aderenta dar cu astea atat la accelerare cat si al franare se simte diferenta. Am atins top speed cu matatoru 170 iar cu cele din fabrica kormoran 155. Plus kormoranu scartae la franare , matadoru nu.

      Comment


      • #48
        Stiu ca difera nu numai aderenta, ci si alti parametri...
        De aceea nu imi echipez masinile decat cu anvelope din clasa premium, si numai dupa ce consult un site de specialitate despre rezultatele testarilor cu anvelopa pe care vreau sa o cumpar. Doar asa imi permit sa rulez in siguranta cu viteza mare, cum am venit azi pe A1 pe ploaie torentiala cu 140 km/h. In orice caz cu Matador sau Debica sau Kormoran nu as avea curajul.
        Mai explica-mi te rog aia cu viteza maxima, acolo m-ai pierdut.

        Comment


        • #49
          nu baga matadoru in aceeaisi clasa cu kormoranu sau debica. Cum sa iti explic mai bine cu kormoranu nu treceam de 155 cu pedala la fund da cu matadoru ating 170 e clar acuma nu stiu exact ce se petrece, fenomenul in sine da asta e ajung la 170 cu matadoru.

          Comment


          • #50
            De ce sa nu le bag in aceeasi oala, sunt subsidiare de mana a doua a unor mari companii de anvelope. Cele mai proaste anvelope pe care l-am avut au fost un Matador MP11, acum vreo 12-13 ani, erau atat de dure incat putei sa rulezi cu ele dezumflate la 0.7-0.8 atm ca nu se observa. Or fi evoluat de atunci, dar nu au trecut oricum in liga superioara.
            Iar cu privire la top speed eu cred ca nu ai reusit niciodata sa atingi viteza maxima pe Kormoran, si bine ai facut. Sunt niste gume mizerabile!

            Comment


            • #51
              AI DREPTATE KORMNORANU E MIZERABIL, nu stiu ce ai cu matadoru eu sunt foarte multumit de el. Am pus matador dupa ce mi-lau recomandat niste amici care au megan si sunt foarte multumiti de el. eu zic ca e o guma de calitate medie inspre buna cu un raport calitate pret foarte bun. De ce sa dau 4 milioane pe dunlop cand pot sa cumpar matador si oricum nu se observa diferenta pe drumurile noastre.

              Comment


              • #52
                N-am nimic cu Matador, dar nu as incalta masina cu asa ceva. Viata mea este mai valoroasa decat 100-200 Euro diferenta la 4 gume. Drum bun!

                Comment


                • #53
                  recomanda tu atunci nicte gume care sa nu puna viata in pericol?

                  Comment


                  • #54
                    Se gasesc dunlop la preturi acceptabile, nu 400 ron bucata. Gyood year, Toyo Proxes T1r. Matador sunt ok, de randul a gy gt3 ce posed actual pe masina, poate usor superioare.
                    Cat despre viteza maxima, asta e o prostie. AI avut alti factori ce au determinat viteza scazuta.
                    Nu e Kormoran o anvelopa chiar asa de grea, nu opune rezistenta mare la inaintare ( cred ca e de plastic), deci viteza maxima scazuta anterior de noile anvelope Matador, a avut alta cauza.

                    Comment


                    • #55
                      fratilor cititi bine. nu matadoru a avut problema vitezei ci kormoranul. cu matadoru am avut viteze cu 15 km/h mai mari nu puteti nega asta. directia mult mai precisa. nu stiu de ce preferati dunlop doar pentru pretul r5idicat sau..................

                      daca am fi in germania as lua duplop
                      Last edited by Egr valve; 31st May 2009, 00:28. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #56
                        Problema cu top speed-ul incearca doi oameni sa ti-o explice, dar fie nu intelegi, fie nu vrei sa intelegi. Ori ai rulat la deal cand ai atins 155 top cu Kormoran, ori era mare vant din fata, ori ti s-a terminat soseaua, ori ti-a fost frica sa-i dai mai mult. Nu poti avea o astfel de diferenta din anvelope, asta ar insemna ca poti mari viteza de varf impotriva legilor fizicii, domeniu in care am o diploma, deci nu insista in continuare ca nu este o chestie veridica.

                        Comment


                        • #57
                          salut detail , doar o parere despre : cauciucurile iarna fulda montero 185/65/15 si cele de vara pirelli aquamille fata si kormoran spate .
                          1.cum se depoziteaza cel mai bine cauciucurile de iarna ? in acest moment sunt bagate in saci de plastic undeva in camara pe la tara , racoare / umbra / intuneric. numai ca sunt desumflate.
                          2. avand cauciucurile de vara in combinatia de mai sus masina nu a fugit de spate in schimb ceva complet aiurea in curbe mai stranse cu pirelli pe fata cam fuge , are tendinta de a se duce inainte dar nu mai pe ud . au o influenta kormoranurile de pe spate sau pur si simplu cer eu prea mult de la masina in curbele acelea? curbele le iau cu o viteza medie de 40-50 km/h la terminarea perioadei de franare cu tendinta de usoara accelerare.
                          multumesc

                          Comment


                          • #58
                            Incearca sa pui acelasi tip pe ambele punti, poti pierde foarte usor aderenta in curbe, mai ales cu masina goala si daca ai incredere in aderenta fata. Iar in cazul tau diferenta de calitate este de la cer la pamant in caz de ploaie. Probabil ca Kormoranele vor face aquaplaning de la 100 km/h in sus si pe sosea uda de plaie torentiala.
                            Iar cu depoziratea, fiecare cum ii e norocul si posibilitatile. Eu de exemplu la 2 masini am roti de schimb, la 2 sunt doar anvelopele, nu am roti de schimb. Le tin pe toate la casa intro-o camera racoroasa.
                            Fulda face gume OK de iarna, uita-te pe un poll gen www.Tyretest.com

                            Comment


                            • #59
                              da astea continental dupa logan din fabrica nu sant bune. Ma gandeam sa achizitionez aceas marca. voi ce ziceti?

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Egr valve View Post
                                fratilor cititi bine. nu matadoru a avut problema vitezei ci kormoranul. cu matadoru am avut viteze cu 15 km/h mai mari nu puteti nega asta. directia mult mai precisa. nu stiu de ce preferati dunlop doar pentru pretul r5idicat sau..................

                                daca am fi in germania as lua duplop
                                Nu stiu de ce te contrazici daca nu ai minimum de cunostinte necesare... Daca eu iti dau o pereche de adidasi de super firma si te pun sa alergi cu ei crezi ca scoti un timp mai bun decat cu adidasi din piata? Cam acelasi lucru incerci tu sa spui!
                                A doua chestiune pe care vreau sa o spun: crezi ca Matadorul e departe de debica sau kormoran? Incearca niste Michelin si atunci sa vezi ce inseamna franare pe asfalt umed si ce ai mai enumerat acolo. Eu am pe masina Michelin Pilot Primacy 195/65/15 si crede-ma ca se comporta absolut minunat masina. Batranu` (tata) are pe Logan niste Bridgestone Turanza tot pe 195 si se comporta la fel de bine ca si Michelinul. Merita fiecare banut cauciucurile astea. Cand aveam kormoranele nu am putut sa opresc masina de la 70km/h pe asfalt umed... si am ramas fara permis ( vina e a mea in totalitate). Daca aveam gumele astea situatia ar fi fost alta.
                                Si al treilea lucru: citeam pe aici ( nu mai stiu ce user a zis) ca scartaie cauciucul. Pai de cand e asta un criteriu de clasificare... daca scartaie nu e bun, daca nu scartaie e bun! Daca ar fi dupa mine... as spune ca este total invers ( din experienta proprie) cele care scartaie au un cauciuc mai moale si implicit o aderenta mult mai buna. Sa incercati vara niste cauciucuri de iarna sa vedeti atunci scartait.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google