Logan vs Logan 1/4 mile

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • deci dci 105 e cam egal cu 16v stock. cum credeam. cu 16v chipuit e clar ca nu are sanse

    Comment


    • Originally posted by Seba View Post
      dci85 chipuit la 105 scoate mai slab decat 16v resoftat. fata de 16v stock nu stiu cum sta. eu cu 16v stock am scos best 17.28 pe 400m. am vazut clipuri cu dci softat si timpi de 17.2-17.4 pe 400m.
      da sa vad si io clipurile alea ...sper ca nu-s facute de felix cu "gtechu" cu camera video
      dci lu bulan a scos 18.2 cand s-a dat jiji cu el ,acuma depinde si ce soft are prin el ... ca stiu ca si-o cam lua de la streulea.
      nici cu ala stock n-are sanse , nici cu 1.6 le resoftat ...
      Last edited by Cristi_Xp; 1 March 2010, 14:15.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • Originally posted by Seba View Post
        dci85 chipuit la 105 scoate mai slab decat 16v resoftat. fata de 16v stock nu stiu cum sta. eu cu 16v stock am scos best 17.28 pe 400m. am vazut clipuri cu dci softat si timpi de 17.2-17.4 pe 400m.
        stii care e faza cu timpii pe 400 m ? nu cunosc conditiile pe care te ai cronometrat tu. poate ai avut conditii pro. dar in cazul cronometrarilor la care te ajuta un prieten cu cronometrul de la un ceas poti castiga sau pierde direct 1 sec. si oricum se fac mai multe incercari si se ia in considerare timpul cel mai bun.

        eu cred ca dci 85 remapat la 105 este cam egal cu 16v stock pe 400m. are puterea necesara accelerarii si cuplul pentru a compensa treptele lungi ale cutiei de viteze. cu 16v remapat nu mai are sanse.

        Comment


        • este vorba de cronometrari cu gtechu...nu cu cronometru cum practica meseriasii
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • @xp: am gasit eu intamplator pe youtube, filmulete de la liniute egale;
            @marx: g-tech-ul e mama conometrelor, iar fotocelula, de care nu dispunem deocamdata, e tata cronometrelor. eu am folosit gtech, nu vorbesc din filmari cu telefonul.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • deci tu cu 16v stock ai scos 17.28. crezi ca se poate mai bine ?

              Comment


              • da... cu niste gume mai bune , mai arunci bancheta ,scaunu din dreapta ,soft ...
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • a incercat cineva un Hyundai Accent 1.6 vvti 112 cai. iata o masina din clasa loganului ieftina ca loganul care are un motor mai puternic si care bate loganul 16v la performanta. suta o face in 9,2 9,4 dar la top speed sta prost 175.
                  au fost evenimente care sa implice Accentul asta si 16v ? sunt curios

                  Comment


                  • Unde ai gasit 0-100 @ 9.2/9.4 secunde pentru un Accent 1.6 ? Foarte greu de crezut asa ceva...
                    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                    Comment


                    • cauta pe net. pe diferite site uri. are 1.6 DOHC vvti (variable valve timing) 112 cai si 1.1 tone. eu zic ca este plauzibil 9.2 9.4 suta

                      Comment


                      • Am cautat pe net, intr-un loc am gasit 12 secunde, in altul 10.2. In orice caz, pentru 9.2 secunde iti trebuie mai mult de 110CP la 1200+ KG, iar greutatea e ceva mai mare de 1.1 tone.

                        Un i20 care este mai mic, 1.6 126CP are 0-100 in 9.5 secunde.

                        2009 Hyundai i20 1.6i - full technical specs sheet, including performance data, economy and emissions, dimensions, weight and engine particulars.
                        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                        Comment




                        • vezi ca accentul are 3 motoare de 1.6 . 16v 101 cai 16v 104 cai. si 16v vvti 112 cai.
                          oricum e tare in gura rau asta micu. habar nu aveam si nici nu ma gandeam ca o masina ca accentul are motor asa bun.

                          Comment


                          • Sincer cred ca sunt gresite datele, din pacate pe site-ul hyundai nu mai este motorizarea asta sa ne uitam la datele tehnice.

                            2007 Hyundai Accent 1.6 Saloon - full technical specs sheet, including performance data, economy and emissions, dimensions, weight and engine particulars.
                            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                            Comment


                            • aici e logan vs logan ... asa ca reveniti ontopic
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • Salut

                                In legatura cu 1.5dCI 85cp vs 1,6_16v 105cp stock. Ar mai fi si varianta 1.5dCI 85cp (remapat la 111cp softul lui Doc) vs 1,6_16v 105cp (remapat la 116cp softul lui Doc). Asta banuiesc ca nu s-a incercat inca. Estimari, presupuneri? Ce parere aveti?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google