liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ba, dAshteBtilor! Care faceti ma o cumparatura cu mine? Care esti tare in cizme? Viu cu daZtaru'
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • Las' ca vin si eu cu cazanul. Unde bagam cumparaturi? Stii vreo partie pe care putem sa o aliniem?
      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

      Comment


      • Partia A2.
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • vedeti numa' sa nu le "alineati" perpendicular din cauza "la viscol"...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Originally posted by B997NDL View Post
            vad ca tu gandesti si citesti cu curul. daca citeai vedeai ca au zis ca 16v nu va putea intra niciodata pe sandero si ca la logan singurul motor mai smecher decat dci e 1,6 16 v. cat despre lesinat poti veni oricand cu un 1,4 sa facem o liniuta.
            Il provoc pe 997 NDL sa vedem ce stie diesel vs. 1.4 mpi (cadru).
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • Sa-i spuna careva pampiliciului ca la noi la Pitesti abia se masurau matritele de caroserie de Sandero, iar sud-americanii deja se plimbau in Sandero 1.6 16v flexfuel de-ala... Ce limbaj are.
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • n-am vazut postul, ca-l ardeam la momentul respectiv. acu' o cam trecut baba cu colacul...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Bine ca cititi posturile misto numai voi
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • 16v ( traseu full 50 ) vs 1.4 ( cel mai chel cu soft ) 3 - 0 a stat binisor

                    1.4 chel vs 1.6 GPL ( 1.4 transformat in 1.6 fara catalizator) 1-1 egalitate

                    toate au fost lansate din 1 sau 2 2500 rpm

                    Comment


                    • Ii dau camionu' lu' Amza, sa stie de-acum)!
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • nebunulee nu poate lumea sa posteze ca raspunzi in 3 secunde. e clar =)

                        din ce am vazut eu sigur il bati. pe a 4 a lau' recupera usor. e discutabil oricum. amza schimba mai lent iar lau' schimba de zici ca e conectat la 380v pe direct

                        eu am ramas impresionat ce bine sta lau911 langa mine. oricum il fac dar nu umilinta cum am dat la 1.4 full
                        Last edited by alessandro; 11 March 2012, 17:28.

                        Comment


                        • Alessandro a fost un fiasco .....nu ma apuc sa aberez sa intamplat , cei care au fost stiu...
                          Pentru mine (1.4 "Cel mai chel" + soft ) ) ne satisfacator , am luato de la 16v de mi-au mers fulgi

                          Dupa ce am mers cu 1.6 facut din 1.4 +soft (limitare in 7000 bla bla catalizator eliminat ) Full + Gazz trage cam cat 1.4 chel cu remapare .
                          Nu stiu ce sa zic trebuie sa mai incercam Razvane .

                          Razvane cu start dupa loc" te bat de iti suna coliva in chept " vorba lu Amza Pelea

                          Ps :schimb normal pentru un condus sportiv
                          Last edited by lau911; 11 March 2012, 17:43.
                          sigpic
                          Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                          http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                          Comment


                          • laule m am dat cu un 1.4 full resoftat care zicea ca are soft si ca ma alearga de mi scoate sufletu'
                            dupa jumate de treapta 4 aproape nu il mai vedem in spate.
                            te oi fi batut rau da sa vezi cum bate 16v un 1.4 full trenuri distanta
                            stai calm ca trage bine jucaria ta. bine bine

                            P.S. cand ai timp zilele astea imi dai si mie oazele sa vaz cu trage cu ele cred ca arata bine rau pe culoarea mea.
                            Last edited by alessandro; 11 March 2012, 17:54.

                            Comment


                            • 1.4 full nu ma intereseaza ) sa imi iau 3 masini sii de la 16v e de neacceptat pentru mine ,data viitoare o sa vin mai pregatit ....chiar daca esti modificat minor .

                              Iti dau roatele sa le pui cand vrei ,sa ma anunti doar
                              sigpic
                              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                              Comment


                              • dny poate sa confirme ca repriza mea era mai buna . cat despre valori gen 1-2-3 masini sau "autobuzele" lui distrigazaru', trebuie sa ne vedem pe 402 metri. am ajuns acasa incantat de ceea ce poate cazanul meu. daca schimb mai repede si vin oleaca mai ususrel, am ceva sanse la 1.4 chel-chel, in conditiile cand am 1.6 full de full si gpl. sa nu uit: m-am dat DOAR pe gaz. la mine nu am observat diferente gaz-benzina, dar daca se doreste ne alergam o data si pe benzina. masina lui Marx efectiv sparge, chiar merge extraordinar de bine. nu stiu daca fara axe si nebunii pot ajunge sa-l ajung macar. e drept, marxu' avea gume de vara si noi astialalti de noroaie si zapada

                                acum 2 seri am dat pe iuliu maniu 1.6 gpl vs 1.6 stock (numar de Ag), am stat egali 3 semafoare. veneam pe el daca schimbam la 6500 in loc de 6000. axa mea ( de 1.4 )are o "gatuiala" la 4000-4500 rpm care ma trage putin in jos. daca aveam axa de 1.6, bateam clar azi.

                                una peste alta, modificarea din topicul meu a meritat, in conditiile in care m-a costat mult mai putin decat o axa. Nu am pus inca admisia smechera pe masina, am filtru stock in cutie stock, corp clapeta stock (lau are monstrul meu de 50+mm de clapeta)
                                Last edited by razvanamza; 11 March 2012, 21:41.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google