liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by al!n View Post
    razvanamza cred ca totusi masina ta nu merge cum ar trebuii din ce spuneti voi.
    Eu inainte sa am axa bateam 1.6 full cu gpl resoftat cu aproximativ o masina cand era el pe benzina si o masina si ceva cand era pe gaz.
    +ca tu ai si chiulasa comprimata si zgarieturi d-alea deci ar trebuii sa traga mai tare si sa nu stai la discutie cu 1.4 ambiance cu soft.
    Subscriu.
    Eu doar cu soft cea mai mare umilinta de la 1.6 mpi stock (fara AC) a fost una masina. Mers un pic peste 140/h.

    Originally posted by Seba View Post
    ............................parerea mea e sa incercati sa evoluati de la 3 claxoane noaptea cu frica de militia in san, sa treceti la etapa cu fotocelule, ziua, fara stress, si cel mai important, liniile drepte sa fie "indoite" ocazional cu sicane, viraje de viteza, ace de par... dsign si fof stiu despre ce-i vorba
    Vezi-ti de treaba.
    Trebuie linie dreapta, daca e indoita trebe miscat si volanu...
    Last edited by Octavian; 12 March 2012, 20:09. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • daca pe tine 1.6 ambiance te bate doar o masina, eu 1.6 full fara axa si cu gpl in plus am stat egal cu 1.4 chel-chel, deci e bine, nu?

      Comment


      • Nu e bine). Vezi ca eu il bat pe Gogaie.
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • razvane motorul ala al tau 1.6 dat pe ulei nu sta egal cu mine )) nu a stat egal niciodata .....prima oara mai batut ca am dat ca prostu a 1 in limitare nu eram atent ....si ai luat avans ..pe care incepusem sa il recuperez pe a 2 si a 3 ) cand am dat a 4 veneam peste tine ) dar victoria e victorie

          a doua oara a fost o desincronizare intre noi .....sa zicem

          Data viitoare o sa ne dam ca la carte si daca stai egal cu mine atunci sa te lauzi ca stai egal cu 1.4 " cel mai chel ")
          Last edited by lau911; 12 March 2012, 20:54.
          sigpic
          Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
          http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

          Comment


          • pt cei care zic ca trebuie bani multi pt raliuri: e adevarat, doar ca la amatori, cursele sunt mai mult de indemanare decat de viteza. cu toate astea, lucrurile se desfasoara organizat, cu arbitrii, fotocelule, etc. si tot de 50ron tre' sa bagi benzina sau chiar mai putin (bine, exceptand banii cu deplasarea, pt cei ce nu locuiesc aproape). si vreau sa va spun c-am avut concurenti din satu mare, baia mare, hunedoara, craiova. in 2010, la inaugurarea campionatului am avut si cativa dintre cei din loganclub bucuresti. la fel la sibiu, la "groapa".
            ps: tavi, ma asteptam sa fii prezent al start, eram concurenti: tu cu 1.4 "chelut" si un pic softat, jiji cu megane-ul dci85 cu ambriajul patinand si eu cu 1.6-le incarcat cu ce-am luat cu o zi inainte din supermarket si mirosind a ambreiaj in masina. si bah, tot ne-am dat. mai gu grija, mai cu bagarea picioarelor, se rupe, asta e, dar ne-am dat.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • ce bine de voi acolo ca aveti circuit.
              aici in afara de indemanari in parcari de super market pentru ruperea masinii nu prea ai ce...un fel de "decat deloc , mai bine asa"
              ah ce as mai roade gumele pe circuitul ala din arad , vik parca , am avut eu nesansa sa nu pot venii cu masina in 2009, aveam permisul la sertar pe atunci .

              Comment


              • o intrebare am, care e diferenta intre axa de 1.4 - 1.6? detaliati un pic ca sunt in urma, eu stiu cu totul altceva.

                seba diferenta intre liniile drepte si cele curbate este: la drepte conteaza foarte mult masina pe cand la curbate piesa principala este soferul. de acea multi aleg partea mai usoara
                Last edited by MCD; 13 March 2012, 00:36. Reason: Automerged Doublepost
                Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                Comment


                • ceva grade mai multe la axa de 1.6, in rest, aceleasi diametre de fusuri, ridicarea difera un pic in sensul ca la 1.6 ridicarea atat pe admisie cat si pe evacuare e mai mare cu in jur de 1mm. fizic, potriveste axa de 1.6 in chiulasa de 1.4 si invers, pt ca tehnic, e aceeasi chiulasa, de fapt. prin asta difera chiulasa completa. strict chiulasa, fara supape, axa, culbutori, doar piese de aluminiu, e una si aceeasi pt ambele motoare.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Originally posted by Seba View Post
                    .................................
                    ps: tavi, ma asteptam sa fii prezent al start, eram concurenti: tu cu 1.4 "chelut" si un pic softat, jiji cu megane-ul dci85 cu ambriajul patinand si eu cu 1.6-le incarcat cu ce-am luat cu o zi inainte din supermarket si mirosind a ambreiaj in masina. si bah, tot ne-am dat. mai gu grija, mai cu bagarea picioarelor, se rupe, asta e, dar ne-am dat.
                    Bubu stie (iti poate confirma) am fost plecat la munte (Moeciu), am aflat f tarziu.
                    Si oricum nu mi-am spalat (deloc) pacatele fata de Sorin...

                    As fi vrut sa dau si eu un pic de balamuc, pt mine ramane una dintre cele mai frumoase amintiri cupa VSS1

                    Comment


                    • si mie . cupa vss 1 , cand il vedeam pe tavi cum piloteaza )
                      odata sper sa ma concurez cu tavi .. pe circuit sau pe linie
                      mai mult ca sigur ma refuza

                      cu ocazia asta i mai multumesc odata lui mareom pt cursa acordata
                      incepe sezonu cald .. incep iar liniile
                      la regionala de la brasov parca il vad pe cata fof locu 1 la indemanare .. pacat ca sunt doar 13 masini inscrise
                      Its just a car ...

                      Comment


                      • Daca ma arat io la Brasov, nici startul nu tre sa-l iau, ca am si luat Cupa Mama lor de bani, ca tare rau am ajuns. Sa nu pot merge la concurs din lipsa de combustibil
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • Agitatule, vezi ca lumea se mai antreneaza si in secret. Poate dai la start de unul la fel de periculos ca tine. ;)
                          Cu banii cred ca nimeni nu sta bine.
                          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                          Comment


                          • daca n-ai vrut sa-i pui butelie

                            mie tot nu mi se pare slab paralelea cu lau. eu am 1.6 full (dara fara axa)si cu gpl pe deasupra. diferenta minim 100kg intre noi. el are 1.4 chel. nici macar boxe pe spate . 1.6 full fara gaz trebuia sa-i dea o masina. eu am stat cam egal, plus-minus defecte de pilotaj la ambii. eu schimb rar, el a dat in limitare. masina mea are, cel putin teoretic, cei 87-88 de cai ai unui 1.6 neremapat. pun si axa si-mi revin. daca tot am s-o pun, pun pe 255+culbutori cu role (cica aia nu se mai deregleaza, uzura fiind aproape 0, de asta sunt buni la gpl si axe sport). cel mai corect ar fi o cursa intre masina mea si masina lu dny (1.6 full+gpl), conduse de soferi apropiati ca greutate (am 25kg mai mult ca dny )

                            Comment


                            • De unde ai scos-o p-aia cu culbutorii cu role nu se deregleaza?)Intreadevar in uzina se monteaza pe motoarele cu gpl dar nu ca sa nu se mai deregleze.
                              Eu nu inteleg ceva la tine sper ca nu te superi dar nici tu nu stii ce vrei sa faci cu saraca masina.
                              Scriai ca vrei cuplu sub 4000rpm si ai pus axa de 1.4(o prostie mare) acu scrii ca vrei axa pe 255grade.Orice axa sport fie ea si stagiul 1 scade cuplu si puterea in turatie mica pentru ca d-aia e facuta, sa mentina mai bine in ture mari.
                              Dai pace saracii masini si iati un dizel daca vrei cuplu la 1500rpm.
                              Cursa cu dny e inutila in momentu de fata.Poate daca ii pui macar axa stock de 1.6 dar si atunci o sa ai timp sa citesti luceafarul pe spatele lui..
                              Last edited by al!n; 14 March 2012, 00:50.
                              AG 16 Y M A

                              Comment


                              • Originally posted by dsign View Post
                                Daca ma arat io la Brasov, nici startul nu tre sa-l iau, ca am si luat Cupa Mama lor de bani, ca tare rau am ajuns. Sa nu pot merge la concurs din lipsa de combustibil
                                stai linistit , vine viperutu si nici n`o mirosi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google