liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1172 kg 16v euro4.

    Comment


    • S-ar putea sa castige loganul ca e mai tanar.
      http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

      Comment


      • La ce rpm schimbati pentru a obtine timpi mai buni (1.4 remapat limitare 6500) la 5000 ,5500 sau in limitare 6500?
        sigpic

        Comment


        • treapta 1 schimba de fiecare data in 6000 pentru ca raportul de demultiplicare ajuta, restul incearaca sa schimbi pe la 5500. Sincer eu mai mereu schimb la 6000, dar uneori schimb si la 5500. nu am observat diferente.

          Daca ai fost de la dimsport nu ai dc sa te duci mai sus de 6000.

          Comment


          • Am 1.4 remapat puterea motorului ramane in jurul valori de 5800 5900 de ture, acolo ar fi ideal sa schimbi treapta .
            Prima treapta poti sa te duci si peste 5900 ,nu e problema demultiplicarea e mica pierzi foarte putin ,restul pe la 5800 5900 .
            Conteaza si in ce fel schimbi treptele.
            sigpic
            Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
            http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

            Comment


            • Eu schimb doar la 5000 rpm. iar cand ajung in a 3-a la 5000 rpm. dau a 5-a si se duce neneee.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • Eu prima treapta ii dau pana in limitare,dupa tot asa pe la 5800-5900.Eram curios.
                @alexspeed:tu vrei sa zici ca 1.4 vs 1.4 tu schimbi in 5000,celalalt in 5500-5800 si nu e nicio diferenta?Imi e greu sa cred..
                sigpic

                Comment


                • nu ti-ai gasit omul potrivit cu care sa te contrazici, si plus de asta daca nu esti cunoscator mai bine nu ai mai tasta

                  Comment


                  • Originally posted by ionescu liviu View Post
                    S-ar putea sa castige loganul ca e mai tanar.
                    Daca Tigra ala e in toate mintile , nu castiga Loganu.

                    Plus ca trecerea din tr III si in tr IV la Logan e dezastruoasa, unii m-au contrazis cu chestii reale, adica clipuri ca asa e si la alte masini (pe turometru) dar la Logan (si la 16V) cand dai tr IV parca nu mai ai continuitate.

                    Nu-i deloc pt liniute ))

                    Comment


                    • @pacco viteza facea misto. El are acum axa si schimba cand nu mai e gradat turometru )
                      Cand schimbi treapta 1 nu trebuie sa o scihmbi in limitare, timpul acela in care motorul da in nas din cauza limitarii face sa pierzi foarte mult timp. Cel mai bine schimbi 1 la 6000 si 2-3 la 5700-6000.

                      Sincer eu schimb dupa cum se intampla in timpul cursei. Daca vad ca e stransa cursa si nu castig metrii incerc sa schimb cat mai aproape de 5700, daca iau avans pe trepte le duc mai sus (6000). E greu sa spui pe strada care e mai bine pentru ca difera foarte mult de plecare.

                      Comment


                      • Cu 75 cp mai ai timp sa vezi cum se desfasoara cursa ? ) Adica asa vorbesti de parca ai schimba vreo 12 trepte ca la camion.
                        Eu n-am timp, sunt atent sa schimb corect treptele (ca-s numa vreo trei si un pic din 4), sa scot tot ce poate motoru, daca ies primu bine, daca nu, macar stiu ca atat s-a putut (de la mine).

                        Nu ma uit la adversar (doar sa nu intre peste mine), asta poate duce la a pierde cursa ))

                        Comment


                        • Originally posted by Octavian View Post
                          Daca Tigra ala e in toate mintile , nu castiga Loganu.

                          Plus ca trecerea din tr III si in tr IV la Logan e dezastruoasa, unii m-au contrazis cu chestii reale, adica clipuri ca asa e si la alte masini (pe turometru) dar la Logan (si la 16V) cand dai tr IV parca nu mai ai continuitate.

                          Nu-i deloc pt liniute ))


                          Deci sa inteleg ca tot la sh turbo ,,dizal" sau benzina o sa ajung ?

                          La 1.2 nu ma asteptam, insa cand va aud si nu imi dati sperante nici cu 1.6 16v

                          Comment


                          • Probabil ca tu chiar ai gresit si n-ai stiut ce-ti iei.

                            Cauta un 1.4 stock si fa un test de reprize asa in tr III de la 60/h si tr IV din 80/h, poate o sa-ti mai treaca din suparare.

                            Comment


                            • da am timp sa vad cum se misca si cealalta masina. doar nu e invizibila. Desi atunci cand esti in actiune pare ca se termina foarte,o tura dureaza destul, 17s+- in functie de motorizare.

                              Fiecare cu stilul lui. Unii sunt emotionati, altii sunt relaxati. Daca il vedeati pe Nea Vasile cand s-a dat cu viteza. Il intrebam la ce turatie a schimbat si spunea ca nici nu s-a uitat, a schimbat dupa ureche . Era foarte fericit.

                              Comment


                              • Absolut, fiecare cu stilul lui.

                                Spuneam doar ca timpul ala infim cat ''masori'' cam ce poate celalalt poti pierde ceva timp (putin dar mult ) ) care posibil sa nu-l mai recuperezi si sa-ti para rau ca nu ai dat maxim de la bun inceput.

                                Eu nu iert ))

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google