liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cea mai tare faza e cand zice ca ai " 2 masini la 120 " se vede de la o posta ca sunt vreo 5

    Comment


    • "e modificat rau ala rosu"

      Comment


      • Originally posted by al!n View Post
        Pa furtun))))))))))).Eu sunt cu loganu rosu.
        .............................
        La tine m-am gandit prima data )

        Acuma sa spuna carcotasii care tot comentau (mai ales de MCD) ca datorita greutatii reduse ia avans, ca defapt nu are mai mult de 85-90 cp etc etc.

        Ia uite cu un 1.4 preparat da fum fara drept de apel la un 1.6 mpi....fiecare cu cate o pers in masina.

        Ia uite cum nu mai comenteaza nimeni nimic.

        PS: deci cand i-a dat tr II s-a terminat totul, la 100/h avea minim 3 masini avans...inuman.
        Asta imi aduce aminte cand am facut cu Seba cu 1.6 16V, cand s-a scchimbat tr II s-a terminat totul instant, cu final de distanta minim dublu fata de ce a fost aici
        Last edited by Octavian; 28 March 2012, 18:35.

        Comment


        • Sunt cazuri si cazuri...de ex m-am dat cu un 1.6 resoftat(laureat) caruia i-am dat peste 5masini(100% era o problema cu masina sau soferul, ori ambele) ) si dnf cu 1.6resoftat(preferance), evacuare pe 50 fara catalizator si filtru pleca o masina de langa mine pe a1a si se mentine distanta si pe a2a. De la a3a il recuperez dar greu, cred ca pe 400m termina putin in fata mea sau egali dar in viteza mare axa isi spune cuvantul si trec in fata.
          La mine treapta a1a e degeaba, ori ca nu stiu eu sa plec ori din cauza lipsei de cuplu.Si 1.4 preferance resoftat sta langa mine pe a1a.
          Masina baiatului din clip era preferance ca si a mea, apoi si-a facut si el soft si mergea bine bine dar nu am mai apucat sa ne dam ca a vandut masina.
          Last edited by al!n; 28 March 2012, 18:54.
          AG 16 Y M A

          Comment


          • mah, Tavi, cu serpisori, adimisie, axa, cum ai vrea sa traga fata de un 1.6 stock? basca alin cu roti mai mici, ala 1.6 cu 185/65...oricum, n-are 120 de cai, ca la 115 estimati, mcd si-a luat-o de la cezar cu 16v stock al lui alessandro si apoi s-a dat si cu 1.6 preferance si s-au batut reciproc. pana la urma, daca 1000 de kile se deplaseaza mai repede decat 1200, nu inseamna ca ala cu 1000 are cu 20% mai multa putere decat laa mai greu. oricum, ce nu se poate contesta, e ca trage foarte bine 1.4-le ala. 115-120 n-o fi avand, dar un 95-100 mai merge, mai ales daca i-a nimerit softul pe ture mari, unde il ajuta axa. chiar, aline, de cat e, smecheria, de 263 de grade sau 271?
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • 263grade.La cea de 271 am inteles ca trebuie ridicat relantiul pe la 1100rpm si nu prea ma incanta+ca e si mai lesinata in ture mici.Softul nu e ceva special, acu un an cand probam la softuri am avut un incident si am apucat cu asta.Probasem unu de mergea bine bine sus in ture si ma oftic de mor ca nu am ramas la ala.Atunci nu aveam axa montata..
              Poate reusesc in toamna sa imi fac pe dyno.
              Masina lui Alex_MIU cu aceleasi modificari ca a le mele+soft final facea 96cp estimati la motor cu ambreiaju muci.Nu stiu daca conteaza la putere ambreiajul dar la cuplu sigur dauneaza daca e distrus.
              Conteaza si cand a fost masurata masina, daca te duci iarna sigur scoate mai bine, mai ales ca din ce am inteles cei de la MT nu au ventilatie in incaperea cu dyno.
              Last edited by al!n; 29 March 2012, 00:01.
              AG 16 Y M A

              Comment


              • @ alin - din moment ce puterea este rezultatul produsului dintre cuplu si turatie (impartite la o constanta) este evident ca daca modifici o valoare (cuplu in acest caz) este afectata si puterea. Altfel spus, daca este afectat negativ cuplul de ambreiaj, clar scade si puterea. Insa nu stiu ce intelegi prin ambreiaj muci, daca nu patineaza ar trebui sa nu influenteze sesizabil puterea maxima pe dyno. Tot din formula puterii este simplu de inteles de ce un motor nu are cum sa aiba mai multi cai putere decat cuplu decat daca obtine puterea la o turatie mai mare decat constanta (7023 sau 7123 depinde despre ce cai putere vorbim iar cuplu exprimat in NM ca daca vorbim de alta unitate de masura se schimba numarul).

                Desi cuplul scade dupa turatia de cuplu maxim, puterea creste in continuare deoarece cuplul scade mult mai putin decat cresterea turatiei, asta pana la turatia de Pmax. De acolo in sus pierderea de cuplu nu poate fi suplinita cu turatie, 20 de NM nu sunt supliniti de 200 de RPM.

                Cat despre influenta sezonului in care ai facut testul, nu conteaza ca e vara sau iarna, motivul fiind simplu. Daca faci testul pe un dyno calumea, nu intr-un beci cu 2 butoaie care se invart, exista si statie meteo de la dyno care aplica un factor de corectie si iti da puterea corectata care este cea ok. Daca faci in conditii ideale de temperatura/umiditate, o sa scoti mai mult dar puterea corectata o sa fie tot cat trebuie, daca faci in conditii nasoale o sa scoti cativa CP in minus dar factorul de corectie o sa iti aduca puterea la valoarea "reala" (in conditii normale, nu ideale dar nici defavorizante, sunt niste standarde impuse de conditii atmosferice pe care le considera etalon).
                Last edited by Shakar; 29 March 2012, 00:15.
                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                Comment


                • octaviane ai si tu o logica )
                  Poate o masina de 90 cai sa si-o ia de la o masina de 85 cp tocmai din repartizarea cailor pe plaja de turatie respectiva, adica cea de la 90 cai sa aibe de la 4500 rpm 60-70 cp si sa se termine in 5700 rpm si aia de 85 sa aibe 70 cai de la 4500 rpm si sa ii tina pe aia 85 pana in 6700 rpm ...lucru care se traduce automat in masini si autobuze distanta:P
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • eu-1.4 stock(51.000km) vs passat 2007-2008 1.6( 60.000 km) 1-1
                    Prima data a plecat putin mai tarziu si era la usa mea din spate, a doua oara am plecat bine amandoi(greseala mea am plecat aproape de 5000) pe 1 si 2 eram in fata lui cu o aripa iar dupa ce i-am dat a treia a recuperat si m-a facut cu putin.
                    Sunt sigur ca daca aveam macar soft il faceam
                    Ok, numele meu e Laur...

                    Comment


                    • Pai si dc nu ii faci soft?Doar esti din mioveni..ai de unde alege))
                      AG 16 Y M A

                      Comment


                      • Aline de cand ma tot gandesc sa ii fac...dar ma tot dau dupa alte alea. Si daca ii fac am zis cand ajung prin Bucuresti sa vorbesc cu DOC, soft de la mama lui
                        Ok, numele meu e Laur...

                        Comment


                        • Vorbeste cu al!n, iti recomanda el un soft de la mama voastra, Mioveni se stiee! Am incredere in el. Am avut aici in cartier un Logan 1.6 8v remapat la acelasi om la care te poate duce al!n in Mioveni si era suuper tare..
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • Am vorbit cu el, din pacate la mine e problema de bani deocamdata ca stau ca o chitra pe langa mama )
                            Ok, numele meu e Laur...

                            Comment


                            • Alexpeed, nu cred ca e chiar asa.In mioveni-pitesti iti poti lua si mari tepe, softuri de reno etc si sunt foarte foarte multi, de ii umbresc pe cei ce fac lucruri bune.
                              Stii bine loganul de 1.6 de la Bolentin cu jante pe 17 cum tragea..
                              Bineinteles ca depinde si de la masina la masina...
                              Last edited by al!n; 5 April 2012, 01:13.
                              AG 16 Y M A

                              Comment


                              • De ala vorbeam si la Custom Garage, doar MCD il batuse abia cu o masina, era mandria cartierului dupa seara aia))). Tot in seara aia l-a facut unu' dauna dupa ce abia intrase in Bucuresti, nu i-a acordat prioritate, el cu viteza mare.. aia a fost.
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google