liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by pirvu_alex View Post
    aici discutam nu programam daca vrei sa programam hai sa ne vedem cu toti , inclusiv tu
    Oricand vom avea ocazia,poate pe la vreo regionala sau...,cu toate ca nu sunt "linior" dar as face o exceptie,intr-o locatie sigura

    Comment


    • am alergat ieri pe vreo 3 km un corsa diesel. ma ajungea doar la semafor sau cand erau viraje mai stranse (adica pe franare). sigur avea alt drum doar ca venea dupa mine sa imi arate ca nu ma poate ajunge )

      Comment


      • pai daca era in spate auzeai motoru de stiai ca e dieseldieselu dupa 3 km isi arata bestia

        Comment


        • Distrigaz vs. Solenza galbena cheala, cea cu tablele (remapata, traseu, filtru de aer lipsa) 0-1, mi-a dat o masina jumate, rau.

          Distrigaz vs. Solenza visinie, cica stock 0-1, mi-a dat jumatate de masina, eu singur in masina fara banchete si acareturi si ala cu unu' in masina.

          Distrigaz vs. Solenza galbena cheala (doar jante de aliaj) 0-1, mi-a dat o masina, n-am ce comenta, intr-adevar era standard si cheala.

          Distrigaz vs. Clio Symbol 1 1.4 8v 0-1, tot o masina...

          Distrigaz vs. Logan Ph2 Laureate 1.4 1-0, i-am dat o masina, l-am recuperat pe parcurs.


          Toate plecarile sub orice critica, imi patina a 1-a in draci, mi-am luat-o original de la toate Solenzele cu roti normale pe 13, Clio de la plecare a sarit o masina in fata (gume de iarna), iar Loganul a plecat cu trei sferturi in fata cu Barum-uri d-alea... . Am prea multe handicapuri pe masina, cu Solenza cheala standard nici ca puteam sa o ajung, s-a mentinut o masina distanta pana la capat ceea ce mi-a dat de gandit.


          Viteza maxima 175 pe ceas nereali rau (cu 215/40/16 si asta pe benzina).. mai sus nu urca nici sa o omori, pedale, iar inferioare, apasat cursiv pedala, blana, nimic, nu urca mai sus. Cu rotile standard tot atat luasem, un prieten mi-a zis ca ar putea fi injectoarele de benzina varza, chiar nu mai stiu ce sa cred, asa o las, sunt foarte multumit de cum merge si ce reprize are dar nu-i de-ajuns, asta e.


          Nu vreau sa ma gandesc daca remapez dci-ul lui tata cum o sa traga dupa...ii dau foc la 1.4 la cat am investit...
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • Bre, ca sa ai performante, trebuie sa arunci multi bani in trocoseniile astea.
            Lasa ca-i bine. Ai mai ajuns cu picioarele pe pamant.

            Comment


            • @ alexpeed vezi ca GPL ul in timp iti omoara injectoarele de benzina.

              si mai vezi ca solenza fuge tata nu gluma. cu supernova le scoteam peri albi la astia cu 1.6. daca mai dadeam si tot afara din ea ii incingeam de nu se vedeau.
              cand o faceam cheala avea 890 km. 75 cai si EURO 2. adica lag ceva mai mic la schimbarile de treapta si accelerarile pe reprize

              din toate modificarile facute mai mult de 85 cai reali nu cred ca da.

              Comment


              • Super rapida Supernova...mama ei de troaca. La fel si pocitania aceea de Solnita.
                Incingi un fund, 1.6-le stock. Ma indoiesc profund.

                PS: mai ziceau unii cum ca 1.4, cu tot soiul de modificari (de la roti usoare, la traseu, etc.), e cel putin la fel de rapid ca un 1.6 90 stock. Si cand colo....

                Comment


                • Cezar, din ca am tot vazut p'aci, MCD parca batea 1.6'le.
                  If it ain't broke, don't fix it!

                  Comment


                  • Originally posted by Cezar View Post
                    Super rapida Supernova...mama ei de troaca. La fel si pocitania aceea de Solnita.
                    Incingi un fund, 1.6-le stock. Ma indoiesc profund.

                    PS: mai ziceau unii cum ca 1.4, cu tot soiul de modificari (de la roti usoare, la traseu, etc.), e cel putin la fel de rapid ca un 1.6 90 stock. Si cand colo....
                    am avut 2 supernove clima. cu logan de 1.6 era care pe care. gandeste te ca aveam aproape 250 kg in minus.
                    cand zic rapida me refer la categoria 0 - 100 in 10 - 15 sec. daca le comparam cu masini de 200 250 cai mai are rost sa postam aici ? ne dam si noi cu ce avem si cu ce prindem

                    Comment


                    • Numa' Solenze "stock" pe-acolo, da' ma rog, pe plecari eram praf de tot, mi-am luat-o si de la Solenza stock (cheala) si asta e, dar de la aia galbena (prima) mi-am luat-o rau de tot, la final mi-a zis ce modificari are.

                      MCD e chel, eu am gpl, servo si aer.
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • duminica viitoare la ploiesti sunt curse legale de 402

                        Comment


                        • Alex: atunci nu te mai da nu ai masina potrivita....deea cosmin il bate pe razvan ipo un far, ca si-a dat aer jos si razvan il are pe masina...conteaza si greutatea dar nu pune greutatea pe primu loc...
                          Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                          Comment


                          • in seara asta ma duc la cumparaturi cu supernova,vin cu detalii mai tarziu
                            Its just a car ...

                            Comment


                            • stai un pic...razvan nu avea 2000 16v ?

                              Comment


                              • cel cu 2.0 16v e un tov de al lui razvan...razvan are 1.6 full cu evacuare serpi si soft....
                                Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google