Logan vs Aveo

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • -eu cred ca postati aiurea in tramvai
    -daca la cineva ii place o roaba sau o cioara pentru el aia ii cea mai frumoasa nu conteaza cit de sigura sau cit de buna este sau cit de ieftina sau scumpa
    -sunt multi care sunt fan fiat 500 sau cum ii zice ala vechiu mic de il pui pe balcon
    -nu conteaza masina (marimea sau cit ii de scumpa) conteaza sa iti placa
    toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

    Comment


    • Asa-i...care Aveo are si bara de protectie in fata (aia de sub spoiler)...NOT !

      Chiar, fara suparare: mai exista vreo masina care sa NU aibe bara de protectie in fata??

      PS: corect, conteaza sa-ti placa, dar la clasa lui (Aveo) e dezastru la capitolu' siguranta. Una e cand iti iei o buburuza, o ascutitoare, doar din pasiune si dragoste, fara pretentii si alte cele, si alta e cand dai 11000 si ceva pe un cosciug cu 4 roti...

      Cat de mult tre sa-ti placa o asemenea masina? Cred ca foarte mult, de aia sunt asa de incantati de ea si nu le vad minusurile...

      Comment


      • tavi cum am mai zis nu conteaza citi bani dai daca iti place este ok
        poate sa fie 100 000 de euroi ceva si daca iti place asta este
        toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

        Comment


        • O opinie obiectiva cred(atrag atentia ca Loganul a luat punctaj mic doar pentru ca nu s-au obisnuit repede cu volanul si schimbatorul):
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • Originally posted by Rocri View Post

            Acum daca iti pun 10 filmulete in care fac loganul 1.6 16v inseamna ca e mai rapid ?... Ala mai era si 1.2 Aveo vs 1.6 8v Logan

            @Octavian___28 ... eu cred ca ai unele probleme cu vederea ...( baga'te sub Aveo si uita'te sub spoilerul fata si o sa vezi acea bara ). toata lumea = cei care nu au Logan ..


            @ Rocri:
            Clasamentul final:

            1) Chevrolet Aveo
            2) Seat Cordoba
            3) Fiat Albea
            4) Kia Rio
            5) Hyunday Accent
            6) Renault Clio
            7) Dacia Logan

            Dinamism:

            1. Chevrolet Aveo
            2. Dacia Logan
            3. Fiat Albea
            ....

            asa mai obiectiv ...

            Comment


            • da normal acum mai nou aveo e the best o sa ia premiul masina mileniului... aceasta masina revolutionara a inventat roata...
              de fapt razvane tu ce vrei sa ne transmiti noua? dece ai venit aici pe forumu asta?
              vrei sa ne convingi sa ne luam aveo sau ce
              )

              sigpic

              Comment


              • Eu imi vand Loganul si-mi iau Aveo...
                Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                Comment


                • cea ce ma fapeaza pe mine in testul ala nu e ca iesit aveo pe locu 1... cica hyundai si fiat au ocupat locuri asa bune ps o sa citesc si eu articolu sa vedem pe ce criteri sa facut acest top...

                  sigpic

                  Comment


                  • 1) Chevrolet Aveo - cu mentiune speciala pentru interior; 2) Seat Cordoba - pentru aerul sportiv si figura frumoasa, aproape umana a designului frontal ; 3) Fiat Albea - pentru pretentiile de macho italian, cu linii curate, subliniate de culoarea neagra si de geamurile fumurii; 4) Kia Rio - pentru imbinarea fericita intre curbe si muchii, o simplitate sportiva; 5) Hyunday Accent - pentru curbele senzuale; 6) Renault Clio - cam bumbuta si modesta la interior; 7) Dacia Logan „top-model cu umeri ingusti si popoul cam mare. Interior...foarte modest.
                    astai clasamentu pe design doar razvane ce shulfa de om esti
                    la dinamism se cam contrazic reporteri ptr ca sus ziceau ca cei cu loganu si cu aveo apasa asa si asa pe acceleratie si acum ia scos invingatori...
                    in schimb imi place ca zice de aveo:
                    Caracteristica de cuplu a propulsorului este buna, acceleratiile si reprizele la turatii joase si medii fiind insa penalizate de etajarea prea lunga a cutiei de viteze, potrivita mai mult pentru drumuri lungi pe autostrada decat pentru urcari pe serpentine intr-un ritm mai alert. Tinuta de drum este foarte buna pe drumuri fara gropi (o „specie" de drum mai rar intalnita la noi in tara), ruliul si tangajul fiind total absente. Pe drumuri denivelate insa apare o oarecare instabilitate, acest lucru fiind deranjant nu neaparat pentru ca masina devine nesigura, ci deoarece descurajeaza parcurgerea traseelor virajate cu viteza mai ridicata. La capitolul confort Aveo sta foarte bine, avand unul dintre cele mai silentioase motoare din test si suspensii care absorb denivelarile mari fara prea multe probleme.
                    deci in acelasi timp absoarbe denivelarile dar cica e si instabila...

                    la logan parca zicea mai debine se leaca doar de pozitia in scaun: Dacia Logan a confirmat in principiu calificativele bune obtinute in testele din toata Europa. Motorul de 1,6 litri si 90 CP dezvolta un cuplu foarte bun pe toata plaja de turatie, cutia este etajata bine si schimbatorul se manevreaza cu usurinta. Tinuta de drum este ireprosabila (mult mai buna decat m-as fi asteptat), atat la drum intins, cat si pe viraje. De criticat ar fi zgomotul motorului care patrunde prea mult in habitaclu la viteze de peste 110- 120 km/h, pedala de ambreiaj prea moale si pozitia la volan, potrivita mai degraba pentru un camion decat un autoturism.

                    oricum testu asta e cam aberant ca pret ce cauta seat si hyundaiu da in fine...

                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by SoNyKeL View Post
                      da normal acum mai nou aveo e the best o sa ia premiul masina mileniului... aceasta masina revolutionara a inventat roata...
                      de fapt razvane tu ce vrei sa ne transmiti noua? dece ai venit aici pe forumu asta?
                      vrei sa ne convingi sa ne luam aveo sau ce
                      )
                      nu ... eu oricum nu am incredere in astfel de reviste care se bazeaza pe cine sponsorizeaza cel mai mult aia e prima ... ( dar daca pusese rocri link catre articol )....

                      Cica de ce'am venit pe forumu' asta ? ... Trebuia sa va las numai ep voi sa ziceti .. da Logan e cea mai tare.. cand defapt cruntul adevar e altul...

                      Fiecare isi ia ce vrea .. nu ma intereseaza ca ai tu m3 sau Aveo sau Logan ...

                      @D-FENS ... da... ar fi o idee buna..

                      @SoNyKeL ... nici nu ma uitai la tot articolul .. vazui sectiunea clasament si am postat ordinea... doh ... Nici nu ma intereseaza ce scrie in articol si ce clasamente fac ei defapt

                      Comment


                      • observ ca nu teai uitat in articol daca urmaresti forumu la noi nu prea sa aruncat cu noroi in alte marcii dar la atle marci se arunca cu noroi in logan
                        deci orice forum auto are ceva comun loganu toti il critica...
                        si inca nu miai raspuns
                        5motive ptr care tiai luat aveo
                        5motive ptr care nu tiai luat logan
                        si daca vrei iti raspund si eu

                        sigpic

                        Comment


                        • Fratilor,n-ati obosit?
                          Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                          Comment


                          • @razzvan: daca n-ai citit tot si doar te-ai grabit sa arunci un post, denota superficialitate...mi-am permis sa spicuiesc concluziile testului, ca sa-ti usurez munca de citire...
                            "Chevrolet Aveo este urmasul mo delului Kalos in trei volume, designul si dimensiunile fiind schimbate. Motorul de 1,4 litri este acelasi cu care a fost echipat si Kalos, dezvoltand 94 CP la 6.200 rpm. Caracteristica de cuplu a propulsorului este buna, acceleratiile si reprizele la turatii joase si medii fiind insa penalizate de etajarea prea lunga a cutiei de viteze, potrivita mai mult pentru drumuri lungi pe autostrada decat pentru urcari pe serpentine intr-un ritm mai alert. Tinuta de drum este foarte buna pe drumuri fara gropi (o „specie" de drum mai rar intalnita la noi in tara), ruliul si tangajul fiind total absente. Pe drumuri denivelate insa apare o oarecare instabilitate, acest lucru fiind deranjant nu neaparat pentru ca masina devine nesigura, ci deoarece descurajeaza parcurgerea traseelor virajate cu viteza mai ridicata. La capitolul confort Aveo sta foarte bine, avand unul dintre cele mai silentioase motoare din test si suspensii care absorb denivelarile mari fara prea multe probleme.
                            Dacia Logan a confirmat in principiu calificativele bune obtinute in testele din toata Europa. Motorul de 1,6 litri si 90 CP dezvolta un cuplu foarte bun pe toata plaja de turatie, cutia este etajata bine si schimbatorul se manevreaza cu usurinta. Tinuta de drum este ireprosabila (mult mai buna decat m-as fi asteptat), atat la drum intins, cat si pe viraje. De criticat ar fi zgomotul motorului care patrunde prea mult in habitaclu la viteze de peste 110- 120 km/h, pedala de ambreiaj prea moale si pozitia la volan, potrivita mai degraba pentru un camion decat un autoturism.
                            ...
                            ...
                            ...
                            Dacia Logan. Nu mi-am inchipuit cat de greu o sa- mi fie sa scriu despre el, deoarece atatea laude si critici a adunat noua noastra masina nationala in cei doi ani de existenta incat ar putea depasi lejer capacitatea de stocare a bibliotecii din Alexandria. Asadar ce as putea sa spun in plus, sa fie interesant si nemaiauzit pana acum? Ca este cea mai multa masina la cei mai putini bani? Se stie deja. Ca nu este prea aratoasa? Iar se stie. Ce nu se stie sau, mai bine spus, se cam reneaga, este faptul ca Logan este una dintre cele mai bune masini. Cel putin, asta este impresia dupa acest Super Test. Are el materiale cam simplute la interior, cateva deficiente de ergonomie si antifonare... sau nu, insa este o oferta corecta. Faptul ca este mai bine dotata decat concurentii sai, dar este mai ieftin cred ca l-ati aflat deja. Insa, nu stiu daca ati luat la cunostinta chestiunea urmatoare: exceptand Seat-ul, Dacia a fost cea mai stabila masina din test. Desi sta cocotat peste o garda la sol de SUV si are suspensii moi, contactul dintre roti si asfalt s-a pastrat in permanenta. E adevarat, nu l-am condus la limita pentru ca am aflat tristul adevar ca nu toti soferii au talentul lui Schumacher sau Alonso.
                            Chevrolet Aveo a fost masina surpriza. Desi este o berlina de clasa mica, se comporta si iti creeaza sentimentul ca esti la volanul unei „balene“ de peste Ocean. Foarte confortabila pe drum drept, cum a dat de prima curba a inceput sa se legene ca o salupa. Influenta americana nu se rezuma doar la numele de familie, pentru ca volanul este mare si se invarte ca o timona, gadget-urile sunt destul de consistente, bordul arata spectaculos, iar scaunele nu prea stiau ce inseamna sprijin lateral. Din punct de vedere al designului, atat la exterior cat si in interior, Aveo este una dintre cele mai aratoase masini din clasa ei. De asemenea, este una dintre cele mai mari insa, la interior, cam provoaca ceva senzatii de claustrofobie."

                            acum, esti multumit?
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • eu nu debordez de energie? d-fens tu? sati fac o cafelutza ceva

                              sigpic

                              Comment


                              • SoNyKeL ... ai dreptate in ceea ce priveste ca pe toate forumurile Loganul e facut de kk iar posesorii sunt luati in baza si ignorati. ( in fond fiecare isi ia ce vrea ).

                                Cauta si tu de pe unde am inceput sa postez pe threadul asta si vezi motivele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google