Logan vs Aveo

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Razzvan batatear biciu lu D-nezo... tiai laudat chevroletu destul... eu zic totsi sa iti cauti un forum si sa te exprimi acolo
    sigpic

    Comment


    • @razzvan:Stai linistit k si eu am mers cu Loganu meu aproape cu 180 pe ceas(eram singur si fara bagaje).
      grup moto- propulsor e la fel de mediocru ca si la logan.imi sustin ideea in continuare...Faptu k am zis k e mediocru,nu m-am referit doar la performantele dinamice,pt k oricum masinile sunt apropiate k valori,insa ca si consum e cam alta poveste(nu departe dar oricum)...asa k unde loganu de 1.4 nu merge 180 "fara probleme"..al tau ti-ar consuma in buc 12 "fara probleme"
      Bun,atunci sa inteleg k ti-ai luat Aveo fata de un Laureate 1.4...k poate sa mearga cu 180 "fara probleme",e mai stilizat in interior, si pt asta ai platit inca ceva mii de euro in plus??? interesanta judecata de a achizitiona masini
      Eu unu iti doresc multi km cu masina ta, fara accidente(ca doamne fereste poate ajungi la mine)...
      Oricum te felicit k vrei sa o schimbi si vrei ceva mai bun

      Comment


      • Originally posted by Razzvan View Post
        Fata de 1.4 de pe Logan pot sa numesc Aveo rachetaaaa
        ...de tenis...
        Forum neinteresant. Delogat definitiv.

        Comment


        • singurul aspect care poate ridica aveo...e reprezentat de forma exterioara..parca e mai..hm..dinamica...dar consumul...eeenooorm pt o buburuza...nu zic,poate arata mai bine la exterior...dar asta din cauza ca sunt putine...daca ar fi atat de multe ca loganurile...cred ca nu ar mai reprezenta nimic deosebit..iar daca ai un logan un pic modificat ext si int(cu bun gust)..eu zic sigur ca e peste aveo..

          Comment


          • Originally posted by Razzvan View Post
            Am mers cu Aveo cu 180 fara probleme ....
            propozitia asta e bancul zilei? fara probleme mari, poate...pt ca nici loganu nici aveo nu-s facute sa mergi uzual peste 130-140km/h. de acolo incep sa se balangane, mai ales pe drumurile, pardon, santurile patriei noastre dragi
            cu 185 am mers cu loganu pe A2 si noroc ca era incarcata, altfel cred ca zbura dracului daca sunt singur, peste 140 nu se mai comporta la limita de siguranta, orice denivelare e un risc. si asa am patit si cand am mers cu aveo unui coleg. n-o mai lauda atata, ca n-ai ce...si nici noi cu loganu nu prea avem ce, si asta-i drept...
            cand o sa ajungi la 30 de ani o sa vezi care-i viteza cu care o masina merge fara probleme(si-ti doresc sa nu afli trecand prin doua accidente, ca si mine); in nici un caz nu-i la 95% din viteza maxima. e muult mai jos...iar daca nu vrei sa accepti asta, scuza-ma, dar risti sa fi inconstient; deocamdata doar pari, cu afirmatii de genul celor pt care ti-am raspuns acum. scuze daca te simti lezat, n-am vrut sa fiu rau, doar incercam sa te "trezesc"
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • csebalyn asa e .. ai dreptate am prieteni care au comiso .. din cauza vitezei si de atunci .. merg "civilizat"
              Its just a car ...

              Comment


              • csebalyn : o singura data am mers cu 180 pe autostrada timp de 1 km ( 5 in masina + ceva bagaje )...

                @unic: tocmai ca nu mi'l laud ... Nu'mi place ca are motor mic , nu'mi place ca nu e hatch , nu'mi place etc etc .. Doar zic ca e peste Logan ...

                Iar incepeti cu al consum ... care e departe de 'enorrrrmmm' ...

                Asta seara m'am dat cu un prieten cu Logan 1.4 ... deja pe'a 2'a aveam 2-3 masini ... . Si vazui o faza interesanta : la platfon unde ar trebuii sa se imbine frumos materialul pot sa bagi mana sa atingi tabla ? ... asa "e la toate" ?

                Comment


                • Eu unu din tot ce sa discutat pana acum nu am reusit sa extrag 2 argumente pro aveo valabile (argumente ce m ar determina sa mi iau aveo), ca e mai frumos interiorul ar fi unicul(dar nu indeajuns de important pentru a fi bagat in seama). Aveo mi se pare degraba un moft (un "refugiu" sinistru al celor ce nu tolereaza notiunea de logan By renault). Este nejustificat pretul masinii (la aveo ma refer) si cred cu tarie in continuare ca orice versiune logan este o alegere mai buna decat aveo d.p.d.v. al pretului raportat la masina(ma refer la dotari si versiuni de motorizare). Tu practic ai platit cateva mi de euro in plus(fata de cel mai echipat 1.4 mpi logan) pentru 20 cp in plus, un bord verde, "tehnologia" deceniului trecut referitor la siguranta celor din masina si emblema ce se regasete si prin bucatariile noastre(cuptoare cu microunde, masini de spalat vase ect.).
                  P.S. daca poti vino duminica la intalnire si acolo pot vedea si eu pe "viu" un aveo .... cred ca baieti nu au nimic impotriva(de regula loganisti sunt mai "cizelati" mai diplomati si politicosi de fel ). Astept raspuns la invitatie
                  sigpic
                  Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

                  Comment


                  • Nu am cum sa ajung la intalnire ...

                    "e se regasete si prin bucatariile noastre(cuptoare cu microunde, masini de spalat vase ect.)." .... faci confuzii ...

                    Comment


                    • Si vazui o faza interesanta : la platfon unde ar trebuii sa se imbine frumos materialul pot sa bagi mana sa atingi tabla ? ... asa "e la toate" ?
                      auzi ma nu tea injurat nimeni de mult? si ai atins tabla? tea muscat nu vezi ma ce esti... lasane cu aveao auzi si in a2a iai dat 3lungi de masina bai ba nene tu ai 90 de cai el are 70 si loganurile sunt masini setate ptr consum mic asa ca lasama... aaa ps te dai cu 1.6 16v
                      apropo cum e sa stai cu genunchi in bord???
                      apropo sa intru si eu la voi pe forum la chevrolet sa rad de toate caricaturile voastre de masini ? team rugat sami raspunzi la niste intrebari si nu miai raspuns... si in fond de ce tiai facut cont aici? ce credeai ca o sa facem plecaciuni in fata caricaturi tale de masini?

                      sigpic

                      Comment


                      • El e multumit,ca are 1,50 inaltime.
                        Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                        Comment


                        • a da si are sistem de backup are pedale , in caz ca te lasa cutia(imi soptea o pasarica ca sincronu de a3a cica cedeaza des)
                          ps cate stele a luat aveo la euro ncap... mai exact 0, cate stele??? 0,01???

                          sigpic

                          Comment


                          • razzvan, esti de coma... timpul se masoara in secunde, distanta in km...deci ai facut o incercare, ca si mine,dealtfel, sa vezi ce poate masina si timp de 20 de secunde (atat trebuie la 180km/h sa parcurgi 1km) ai mers cu 180. pana la a spune ca merge fara probleme 180 e cale luunnngggaaaa. intelegi? aia cu "intr-a 2-a aveam 2-3 masini" inseamna ca faci 1.6-le meu de nu ma vad (n-am incercat, dar nu cred ca in tr 2 eu reusesc sa dau 2-3 masini unui 1.4 si totusi 1.6-le meu cu aveo tau au cam aceleasi performante la sprint si viteza maxima, putere si cuplu motor). da-mi voie sa ma indoiesc de cel putin una din urmatoarele 3 chestii: ori de performantele masinii tale, ori de afirmatiile tale, ori ca ala cu loganul stie sa se dea la liniute...io zic in continuare ca aveo e mai frumos, dar ca la aceeasi bani pot lua un logan mai bun (totusi mai urat), dar care n-are sigla de chevrolet, lucru care nu ma deranjeaza, dealtfel. si nici la acelasi pret, nu-mi luam aveo, pt ca niciuna nu-i masina calumea, sunt niste low-cost-uri pt publicul larg...si-atunci te uiti care-i mai ieftina si mai usor de intretinut, mai sigura, consum mai mic si te c**i in el aspect de "imagine personala" nu poate fi vorba cu nici una din cele doua masini, "imaginea" incepe cu vw passat, superb, legacy, e-klasse, seria 5, vel-satis, a6...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • @razzvan: sper k din tot threatul asta ai inteles si tu ca si noi de altfel..ca atat Loganul cat si Aveo sunt masini low-buget.iar low-buget inseamna de la consum carburant,la intretinere.nu se rezuma doar la aspect(care este subiectiv)...Asa k hai sa nu mai fim superficiali si sa apreciem masinile astea ieftine de le avem noi,doar dupa look,si cum aratam in ele...ci hai sa ne gandim k o masina low-buget tre sa-mi ofere niste lucruri:fiabilitate,minimum de confort,cat-de-cat sigura,si IEFTINA(atat la achizitie,cat si la intretinere)...iar afirmatiile de genu:"am facut loganu de 1.4 in a 2-a cu 3 lungimi de masini" sunt total irelevante,pt k dak tu faci accident frontal cand esti in treapta a 2 a,dar na "esti inaintea Loganului,i-au dat fum", nu te vad prea bine(Doamne Fereste)..
                              Asa ca in concluzie..comparatia dintre cele 2 masini tre sa se faca la capitolul utilitate,confort,siguranta,pret achizitie si intretinere.
                              ps:iar la performante dinamice sunt apropiate
                              T rog din postul asta sa tragi o concluzie si sa-mi spui si mie.Ms.

                              Comment


                              • deci eu mai arunc o bomba aveo e o masina care vrea sa para low-cost dar nu-i chiar asa... ptr ca la banii astia iei ceva mai mare mai sigur si mai economic si full option la pretul unui aveo standard...

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google