Clio Turbo-k4m

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Incearca cu espamentul indepartat de turbo, poate e infundat catalizatorul, sau chiar au dreptate baietii.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • nu exista catalizator . evacuarea e pe 60 mm toata . o dau jos azi....

      Comment


      • Daca e posibil sa ai ceva infundat prin ea... contrapresiunea ar incetini bine de tot turbina.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • hmm am dat o jos . am trei paleti indoiti pe compresor . nu stiu daca erau inainte sau cand am montat eu compresorul... partea calda e in stare buna , joc nu exista in ax . mai am o fisura de 1cm pe galerie din cauza ca s a polizat putin cam tare sudura . o sa duc turbina sa ii schimb paletii . turbo este kkk k03 052 - 180 cp .

          Comment


          • azi am reconditionat complet turbo . Lucrarea s a facut la Unitech in Bulgaria. S a schimbat toot interiorul si s a inlocuit paletul de pe compresor cu unul de k04. Saptamana asta o montez .

            Comment


            • nu e prea mare turbina , stai linistit )
              Nu exista prea mare !!! ))
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • Am montatt turbo. acelasi rrezultat , 0.2 bar . Urmeaza altaa galerie de admisie, verificat traseul si mai vedem. Momentan sunt dezamagit si pe cale saa renunt....

                Comment


                • Daca vrei am o flasa din otel de admisie pt k4m .
                  sigpic
                  Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                  http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                  Comment


                  • da ,o vreau cand mi o poti trimite si hau maci mani?? Sapt viitoare ma apuc de admisie

                    Done!! supapa deschide prea devreme. fara furtunas la supapa la 3000rpm am 1 bar .
                    multumiri lui Razvanypo !!

                    Urmeaza MS2 cu cele necesare . Intre timp am cumparat capete de bara , pivoti si sper ca timpul sa imi permita sa le schimb si sa merg sa reglez unghiul de fuga si de cadere . Pana soseste calculatorul trebuie schimbata.garnitura de chiulasa cu una mai groasa . Astea s planurile pt utmatoarele 3 saptamani.
                    Last edited by silviu_cos; 24 February 2014, 10:47. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • vezi postul 159 si ce mi-ai raspuns ... )
                      Wastegateul inchis complet, cred ca il puteai testa doar cu furtunu scos
                      Trebuie sa iti iei o supapa electronica care sa o conectezi la MS2 ,daca stie asa ceva MS2ul si care sa iti controleze boostul ... adica la wot sa stie ca trebuie sa iti inchida automat wastegateul, sa il tina inchis pana la un anumit boost apoi sa inceapa sa il deschida usor ...etc Standalone-urile mai de rasa stiu chestia asta si o fac .
                      Eu as merge pe varianta asta si nu pe a boostcontroller-ului mecanic robinet care mi se pare o tiganie sincer
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • da , am fost unpic prost.... era inchis complet dar mecanic pe tija . furtunul nu il scosesem. bine ca am rezolvat . azi am schimbat placutele fata cu unele ferodo premier . franeaza bine acum, celelalte erau duse. am etrieri de sharan vr6 si discuri de 300mm , astept un timp sa rezolv cu motorul si apoi ii montez . referitor la boost controller o sa pun mecanic , cu robinet . ma complic tare si ms2 nu cred sa ai a functia asta . keep you updated
                        Attached Files

                        Comment


                        • S a montat aseara toba intermediara pe 60mm . In sfarsit este un sunet placut pe accelerare si un mormait la mers constant . Doar cu finala , pe accelerare si in frana de motor te scotea din masina.
                          Pentru ca sunt multumit de rezultatul actual, am comandat ms2 cu toate cele si sper sa ajunga in 2 sapt . problema e ca ma gandesc la pistoane , biele si cuzineti. TFC + wossner /iapel

                          Comment


                          • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                            vezi postul 159 si ce mi-ai raspuns ... )
                            Wastegateul inchis complet, cred ca il puteai testa doar cu furtunu scos
                            Trebuie sa iti iei o supapa electronica care sa o conectezi la MS2 ,daca stie asa ceva MS2ul si care sa iti controleze boostul ... adica la wot sa stie ca trebuie sa iti inchida automat wastegateul, sa il tina inchis pana la un anumit boost apoi sa inceapa sa il deschida usor ...etc Standalone-urile mai de rasa stiu chestia asta si o fac .
                            Eu as merge pe varianta asta si nu pe a boostcontroller-ului mecanic robinet care mi se pare o tiganie sincer
                            ms2 stie sa faca orice chiar sa ti porneasca stergatoarele la 3000 rpm ...orice ,aici este vorba de ce tip de weastgate folosesti tre sa stii toate valorile lui ...nu stiu daca intelegi,poate tie ti se pare usor sa vb din teorie...dar in practica este cu totul altceva,sunt foarte multe valori de care tre sa tii cont
                            Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                            Comment


                            • cat ajunge un ms2?

                              Comment


                              • in jur de 1000 e cu toate necesare + vama . eu am luat kitul diy , economie cam 200usd si sonda afr cu tot cu ceas .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google