Kia Proceed 1.6 126 Cai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunt şi în Bucureşti diferenţe, încearcă să circuli cu o maşină ceva mai puternică decât cea pe care o ai în dotare şi ai să constaţi când te vei urca înapoi la a ta, despre ce diferenţă este vorba.

    Comment


    • Verifici frana de mana daca nu cumva e trasa
      Eu din app.20,000 km cred ca maxim 10% ii fac in Bucuresti, restul excursii la greu pentru ca nu suport sa stau in weekend prin Bucuresti.(copil crescut in libertate parca ma apasa Bucurestiul asta)
      Last edited by eugenmanea; 26 April 2015, 22:22.
      Saab 9-5 Aero

      Comment


      • hai lasa, ca nu vezi tu caii in 50 de metri cati sunt intre doua semafoare in bucuresti. eu fac maxim 5% in afara. fiindca nu-mi place la tara si natura. imi tiuie urechile de liniste. mai mergeam la pescuit, dar l-am taiat ca a devenit un lux.

        Comment


        • Originally posted by eugenmanea View Post
          Hai ca totusi sunt diferente...Adica tu vrei sa spui ca pe un drum Bucuresti- Cluj sau Bucuresti Suceava sau Thassos ti-e totuna sa mergi cu MCV u de 75 cai fata de BMW X5 sau ce mai ai tu prin curte...
          Da inteleg in Bucuresti nu e diferenta, dar cand ai iesit afara deja e alta treaba.
          Imi e cam tot aia, da. MCv are 105, celelalte au 75 si 90 de ponei.
          Daca vreau sa ma dau tare si am nevoie, ok, iti trebuie alta jucarelnita. Dar cand mergi in limite legale, pt acei 3% cand ai nevoie de mai multa putere (evident, scris aiurea 3%), imi e tot aia cu ce masina merg. Singura diferenta REALA este cea legata de confort.

          Problema este ca unde am eu 300 + cai, are altul 500, unde ala are 500, are altul 700, si tot asa. Chiar acum cateva zile am vazut cum merge un porsche de 900 de cai. Fantastic! Si ghici ce: proprietarul vroia ceva care merge o idee mai tare in anumite regiuni.

          Originally posted by Ampt View Post
          Sunt şi în Bucureşti diferenţe, încearcă să circuli cu o maşină ceva mai puternică decât cea pe care o ai în dotare şi ai să constaţi când te vei urca înapoi la a ta, despre ce diferenţă este vorba.
          Asa este... Insa la fel este si daca merg cu un GTR, sau un 458 Italia. cand ma urc la a mea, ma minunez cat de lenesa este.
          Ce vreau sa zic: cumpatarea e cel mai mare lux! Daca iti stii lungul nasului, esti cel mai bogat. Daca nu, pedalezi sa-ti iei tot felul de povesti, care la momentul t+1 sec secundar achizitiei devine lenesa pt ca tocmai o vei pune in antiteza cu un alt lucru, s.a.m.d.
          Cert este ca, acum, mi se cam rupe-n 14 cu ce cazan merg. Sa aiba AC daca-i foarte cald si ceva loc de bagaje.

          Originally posted by B997NDL View Post
          hai lasa, ca nu vezi tu caii in 50 de metri cati sunt intre doua semafoare in bucuresti. eu fac maxim 5% in afara. fiindca nu-mi place la tara si natura. imi tiuie urechile de liniste. mai mergeam la pescuit, dar l-am taiat ca a devenit un lux.
          Ba fix acolo ii vezi cel mai des. Cel mai intens ii simti cand faci reprize 150 - 350 (cand ai peste 600 cai). Unde ai putere, vrei si mai multa. Unde ai si mai multa, ar mai merge putin, si tot asa. E un cerc mizerabil. Mai bine te multumesti cu ce ai, si e ok.
          Last edited by Cezar; 26 April 2015, 23:24. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Pai daca e sa respecti legalul pana ajungi la Cluj iti creste barba..eventual alba.
            Saab 9-5 Aero

            Comment


            • Originally posted by B997NDL View Post
              cum schimbi mai putine trepte fiindca e diesel ?! mie mi se pare ca e exact invers. treptele la diesel sunt mult mai scurte. eu "amestec" continuu in benzina. imediat cere o treapta inferioara sau superioara.
              Originally posted by B997NDL View Post
              [/B]ori nu mai vad eu bine, ori nu prea mai stiti sa va exprimati...
              una e un Logan sau altceva pe benzina de 75-90 cp si una e un dizal de 2000...sa spunem...cu 150 de cai. pe logan mergi si cu a 5-a prin oras...pe cand cu dizalu` a 3-a ...maxim a 4-a.

              si un 1.6tdi are treptele lungi rau! la 120 km/h in a 5-a ...are in jur de 2000 de "turatii". cu a 3-a se duce lejer in 80 km/h pana-n 2500 de "turatii".
              Last edited by jonnie007; 26 April 2015, 23:44.
              Keep walking...

              Comment


              • Ndlule, nush ce masina ai da dieselul merge in oras cu a 3a la 60 là la ora si benzinaru cu a 4a, ambele logane de 90 de cai.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • Originally posted by B997NDL View Post
                  hai lasa, ca nu vezi tu caii in 50 de metri cati sunt intre doua semafoare in bucuresti. eu fac maxim 5% in afara. fiindca nu-mi place la tara si natura. imi tiuie urechile de liniste. mai mergeam la pescuit, dar l-am taiat ca a devenit un lux.
                  In cazul asta sper ca ti ai facut foarte bine calculele si ti ai luat masina sh la foarte putini bani pentru ca daca pui cifrele pe hartie la o masina noua folosita doar in Bucuresti, iese mai ieftin sa fi folosit doar taxiul
                  Saab 9-5 Aero

                  Comment


                  • Pai daca iti plac excursiile, ia-ti ceva cu garda la sol mai mare, chiar 4x4. Locurile frumoase nu sunt langa asfalt.

                    Comment


                    • Dap am luat in calcul. Dar un Tiguan este foarte scump chiar si SH..isi pastreaza f bine valoarea!
                      Chiar si Sportage SH -sunt foarte putine oferte SH si scumpe . Iar noua ma duce pe la 25K. Ar mai fi IX35 dar nu stiu de ce..nu prea imi place si am citit ca cel putin prima varianta are si niste troncaneli 'din fabrica'.
                      In plus de asta 4x4 nu e asa fasneata pe autostrada/ DE uri . Iau biccleta in spate si nu-i problema pentru locurile mai ascunse.(sau clasica masina 'peujos-u' )
                      Saab 9-5 Aero

                      Comment


                      • Nu simti ca-i 4x4 sau 4x2. Simti doar cand ai peste 400 de cai si te "certi" cu ceasul.
                        Eu m-as orienta catre masini cu garda inalta si tractiune ceva mai buna ca un turism. Eu m-am dat pe niste coclauri stancoase cu masina mea, si a fost genial. Nu-i ea foarte buna pt asta, ca nu-i off-road, dar e mai buna ca un turism.

                        Eu m-as uita chiar si la volvo.

                        Comment


                        • ix35 are suspensia rigida rau. Te scutura de zici ca ai Parkinson!


                          Sent from mobile
                          Keep walking...

                          Comment


                          • Un SUV Volvo e foarte scump, dar un crossover e perfect pentru excursii.
                            Are un coleg un Volvo XC70 de care e foarte multumit.
                            Doar ca trebuie sa-ti si placa marca...plus ca nici asta nu e ieftin, daca are doar 2-3 ani vechime.
                            Last edited by mr.K; 27 April 2015, 11:30.

                            Comment


                            • Loganu merge perfect si pe langa asfalt, urca el la pestera la scarisoara fara greturi. Captur poate?
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • Volvo e scump rau nu intra in buget neam. Plus ca...nu prea mai e Volvo ce a fost. Frate miu are un Volvo S60 de la companie- masina are vreo 6 luni 15,000 km. Pfai cate probleme a avut pana acum...nu mi-a venit sa cred! Ca sa nu mai zic ca mecanicii Volvo sunt cam varza.. se trimit problemele in Suedia si se asteapta raspuns.
                                Probleme:
                                1. S-a aprins Check engine pe la 5,000 km, mers la service - era ceva de la sonda...n au stiut ce sa ii faca trimis eroarea in Suedia
                                2. Masina consuma enorm- are media 9.5 % acolo unde BMW ul precedent cu un motor mult mai potent avea in jur de 6%. S-ar putea sa fie legat de prima problema.
                                3. Recent s-a descoperit o scurgere de ulei undeva intre cutie si motor. La fel trimis in Suedia pentru rezolvare.
                                Unde mai pui ca reviziile la Volvo costa incepand cu 4 cifre.

                                Captur e mic.
                                Saab 9-5 Aero

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google