My B-74-HDZ [Castigator Campionat Cel Mai Tare Sistem Audio Editia 2010/2011/2012]

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Iarasi faci posturi aiure... omu are 90.000 km...
    on. sa te vad la cuparaturi

    Comment


    • #62
      @cosmin83 si icstrem_no1 - ambreiajul inca nu m-a lasat - el in fiecare treapta trage(si nu patineaza) insa:
      -mai ramane cuplat chiar daca tu il decuplezi - si invers bagi in viteza dar nu cupleaza destul de rapid + a inceput sa tremure la plecarea de pe loc (asta daca vreau sa plec si eu normal de pe loc - si nu cu scart). Kilometrii am 95000 - chiar atata a facut pe bord aseara - deci... . In ceea ce priveste cum am mers cu el - eu nu am avut masina de noua si nu stiu cum s-a mers cu ea in primii 40.000 Km insa de la 40-95- nu am stat cu ambreiajul cuplat la stopuri sau in mers .... pedala a fost reglata cum trebuie samd... insa am avut si destule plecari mai tari - dar majoritatea fara patinari de ambreiaj ... Schimbatul costa de la 350 de ron pana la 7 milioane in functie de service - insa din cate am inteles aseara - este posibil sa mai apara si alte cheltuieli gen alt ulei pentru cutie samd...
      B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

      Comment


      • #63
        Aproape a intrat domnul Canto la schimbul de ambreiaj, asteptam sa vedem ce parere ai de cel nou ...
        sigpic

        Comment


        • #64
          am inteleshmm costa ceva si schimbul...deci cu tot cu ambreiaj si etc te duce pe la 10 mil...
          AdY_JmL_2015

          Comment


          • #65
            mai exact fix 10 milioane cu o mica spaga cu tot...
            Mai exact la mine - ambreiajul arata asa:
            placa de presiune - pare ok
            discul nu mai are ferodo-uri- e sleek - dar arcurile erau ok - cica mai ducea 5-10 000 de km
            rulmentul se gripeaza/invarte pe toate axele posibile - asta a fost buba din cauza careia nu-mi cupla/decupla cum trebuie.
            Cu ocazia asta am mai investit 1 milion si am schimbat si uleiul din cutie - ca tot trebuiau sa-l dea jos - si decat sa mai completez - am zis ca e mai bine sa-l schimbe - am bagat elf - FNJ(cred) 75W 80 - diferenta fata de 75W 90 era prea mare 25 de lei -80-ul - si 65-70 de lei 90-ul... / litru si trebuiau 3 litri + eventuale completari inca 1

            Ambreiajul e foarte silentios deocamdata - cand cupleaza- e foarte bun - cupleaza foarte bine .... m-am dat de cateva ori la el - totu pare ok ...
            Revin mai tarziu cu poze

            P.S.: daca nu faceti schimbarea la reprezentanta - puteti sa le dai un sfat mesterilor - SA DESFACA CADRU MOTOR -numai asa pot sa dea cutia jos - ca aia la care am fost eu - cu toate ca se pricepeau in meseria lor - nu au stiut ca daca dau cadru motor jos o sa pice si cutia - si s-au chinuit de i-a luat dracii - sa monteze ambreiajul.
            Last edited by Canto; 14 April 2010, 11:51.
            B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

            Comment


            • #66
              @Canto, cati km aveai cu vechiul ambreiaj? Inca o chestie: vechiul ambreiaj era reglat de tine in sensul micsorarii cursei pedalei ? Merci.
              I don't ride low, I fly high...

              Comment


              • #67
                Am vazut si eu aseara ambreiajul vechi...in mod ciudat...placa arata f bine si ma refer la "soare" in zona unde calca rulmentul...deobicei acolo crapa,rulmentul trece prin ea...ferodourile erau pe duca...dar cred ca mai mergeau 10-15 mii...si rulmentul era cam varza.Defapt cam ala face figuri la Logan...ala pacane,trosneste furca pe el,etc...si problema e ca se schimba greu si daca tot umblii mai bine schimbi tot...si toate pt un rulment care nu e mai mult de 70 de lei cred...
                sigpic

                Comment


                • #68
                  macs - aveam fix 95000 - si vechiul ambreiaj - te asigur ca era setat astfel incat sa cupleze cum trebuie - nu sa faci genoflexiuni ca la majoritatea masinilor - dar nici sa cupleze la 1 cm de la ridicarea piciorului... era tocmai bine- pe la 25-40% din cursa pedalei el prindea...
                  B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

                  Comment


                  • #69
                    alta viata cu noul ambreiaj. am dat si eu o tura aseara cu HDZ`ul si nici nu se compara cu ce era pana acuma.
                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      Ma bucur ca esti multumit de noul ambreiaj! Cu vechiul ambreiaj aveai rontaitul ala la relanti cum fac cele de 1.4? din cate stiu sunt cateva si de 1.6 care au acest zgomot si ma gandeam ca poate cu noul ambreiaj ai scapat de acel zgomot ca de diesel. Sa auzim de bine!

                      Comment


                      • #71
                        daca te referi la zgomotul produs de arcurile discului - care prin apasarea ambreiajului disparea - da a disparut complet.... Oricum la mine nu facea foarte rau nici inainte.
                        B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

                        Comment


                        • #72
                          Hai cu pozele,si ce ambreaj ai pus??stock?sport?sachs?
                          sigpic

                          Comment


                          • #73
                            asa e cand iei masini la mana a 2 a ca nu sti ce are si te lasa cand tie lumea mai draga.ce e nou e nou parerea mea

                            Comment


                            • #74
                              te astept sa ne dam cu noul ambreiaj ..e stock sau sport ...acum nu mai ai scuze !

                              Comment


                              • #75
                                Ambreiajul e stock - Sachs - insa - e de vis (eu unu sunt foarte multumit)
                                cosmin 83- eu zic ca un ambreiaj la suta de mii si - masina fiind in posesia mea de peste 60000 de km - nu cred ca intra la categoria "ca nu stii ce are si te lasa cand tie lumea mai draga" plus de asta toti din bucuresti ma stiu - eu schimb piesele de pe masina cu mult inainte sa fie nevoie sa chem platforma sau sa stric ceva - chiar daca cateodata sunt bani aruncati - ambreiajul asta nici nu incepuse sa patineze - insa eu l-am simtit ca nu mai cupla/decupla cum trebuie si l-am schimbat..

                                -oricum prima mea impresie(si nu numai a mea) - este ca kit-ul stock sachs este mai dur decat valeo- insa fiind si nou nu pot baga inca mana in foc..

                                Poze cu ambreiajul vechi:
                                Attached Files
                                Last edited by Canto; 16 April 2010, 08:17.
                                B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google