B-96-CGK "Albinutza"[CastigatorCampionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2010/2012

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 263 sefu.....
    Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

    Comment


    • Originally posted by cos_min_i View Post
      ieri m-am convins ca nu admisia este de vina ...
      RazvanYpo si-a montat aceeasi admisie dar cu cu corp marit la 60mm identic,axa de 253,serpi si traseu , compresie peste 10 egala ,masina are in jur de 30-40 mii cu AC ..trage foarte bine masina si admisia nu l-a ingreunat deloc ,ba chiar i-a extins spre 3000 plaja de turatii de la care incepe sa traga ...

      La mioveni ,au fost multi factori ,cel principal soferul ...nu ma oftic , nu imi pare rau si nu vreau sa iasa discutii intre mine si Catalin ,suntem prieteni nu rivali ...

      Masina va deveni stock , se vor incheia toate socotelile cu leasingul apoi voi aduce motorul in parametri normali
      de ce tre sa devina stock masina?intreb pt ca si eu termin leasingul in curand.e vorba de ceva aspecte contractuale, sau doar "pitici" d-ai tai)

      Comment


      • trebuie sa ajunga la RAR pentru autentificare ... se schimba proprietarul

        Comment


        • eu la autentificare m-am dus cu clio exact cum am luat-o cu filtru sport si evacuare sport fara catalziator la RAR . Mi-a zis sa imi repar toba ca crede ca e sparta , si cam asta a fost singura discutie pe tema starii masinii .
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • nu pot sa ma duc cu ea lasata ,cu jantele dublate ,cu admisia si bara stabilizatoare pe ea si traseul de evacuare ...

            Comment


            • am inteles.....ai ceva de munca inseamna.
              spor!!!

              Comment


              • Originally posted by cos_min_i View Post
                nu pot sa ma duc cu ea lasata ,cu jantele dublate ,cu admisia si bara stabilizatoare pe ea si traseul de evacuare ...
                Da ce ma te duci la ITP? Hai ca esti culmea si tu... te duci acolo sa iti dea o foaie prin care se demonstreaza ca masina are seriile respective... si daca zic ceva de piese nu au autoritatea sa-ti faca ceva... ca tu nu te-ai dus pt inspectie... terminate cu dastea... dute cu masina asa.... stai sa cheltuiesti bani pt ce?
                Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....sigpic

                Comment


                • Si dragman a fost mai demult la RAR cu masina asa cum era ea ... si i-a tinut talonul pana face masina ca de fabrica ... asa ca nu merita sa bati atatea drumuri pentru munca de maxim 1zi de dat jos+montat la loc! Daca ai nevoie de ajutor dai un telefon!stiu unde te gasesc! salut!
                  sigpic

                  Comment


                  • Cata,nu mi-a oprit talonul dar era cat pe ce sa imi anuleze itp-ul...cititi bine legea inainte sa informati gresit!Asa am zis si eu ca se uita doar la serii si gata...nu este asa!e ca si cum te-ai duce in vizuina lupului cu oaia la subrat!
                    Certificatul de autenticitate se elibereaza pentru a dovedi faptul ca masina se prezinta in starea in care a fost scoasa de mama ei fabrica !!! orice interventie trebuie sa aiba omologare...si aici ma refer la interventiile asupra partilor importante ale masinii care pot afecta franarea,stabilitatea,noxele,etc...
                    sigpic

                    Comment


                    • cosmine du te ma cu masina asa. iti face autentificae nu ITP. se uita doar la serii si atat.

                      Comment


                      • Da Cosmine,du-te asa cu ea!
                        sigpic

                        Comment


                        • De-ar fi asa simplu, si eu as face autentificarea sa o scot de pe firma si sa o trec pe persoana fizica... lene cu schimbatul evacuarii. De suspensia H&R netaiata nu cred ca se iau..
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • Ba da ce va place sa va mai dati importante si sa munciti degeaba mergi frate cu ea asa cum e eu cand am inscriso pe a mea am fost exact asa cum era cu filtru cu galeria si traseul de le are acum cu suspensia cu jante pe 16' faruri cu angel stopuri cu led-uri nu mi-a zis nici dracu nimic.
                            sigpic

                            IL 1 3 MIU

                            Comment


                            • Nu degeaba ii se spune "albinutza".

                              Comment


                              • si eu tot asa am mers exact ca Miu...iti verifica doar seriile de pe caroserie si actele...
                                http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google