Albastru e ILuminare, adica pozitii, fara pozitii n-ai lumina.
Mai degraba il conectai la Galben, si aveai lumina doar cu cheia in contact, dar fara pozitii.
Logan II PANA CORBULUI
Collapse
X
-
Gata , avem lumina in torpedou.
Piese necesare: modul cu leduri, releu reed cu contacte normal inchis si normal deschis, 30 cm de cablu, magnetel cu neodim, Cleme rapide pentru cabluri si cateva tile termocontractante.
Alimentarea circuitului se face de la butonul pentru geamul dreapta fata , plusul este albastru iar masa este negru, releul reed este inseriat pe circuitul cu ledurile ,am folosit la el contactul normal inchis ,fara camp magnetic contactul este inchis iar cand este in camp magnetic contactul este deschis
Releul a fost prins pe rama usii torpedoului in spatele bordului cu ajutorul unui surub cu cap zenc astfel incat pe fata nu se vede nimic,iar magntelul a fost lipit de proba cu banda izolatoare in fata interioara a usii torpedolui Dupa ce voi vedea daca este buna pozitia va fi lipit definitiv cu silicon.Attached Files- 20140619_003940.jpg (224.7 KB, 1302 views)
- 20140619_004021.jpg (169.1 KB, 1279 views)
- 20140618_231608.jpg (78.4 KB, 1259 views)
- 20140619_004922.jpg (61.2 KB, 1258 views)
- 20140619_010503.jpg (118.6 KB, 1250 views)
- 20140619_010744.jpg (83.4 KB, 711 views)
- 20140619_010748.jpg (67.2 KB, 749 views)
- 20140619_011311.jpg (85.3 KB, 796 views)
- 20140619_011315.jpg (64.7 KB, 772 views)
Leave a comment:
-
Originally posted by Ampt View PostTe-am văzut astăzi în trafic, undeva în jurul orei 12.30 lângă Hotel Marriot.
Am intenţionat să te salut amical, dar ai avut tot timpul două maşini în faţa mea şi după ce am coborât amândoi panta de lângă Palatul Parlamentului, eu am făcut dreapta către rondul de la Coşbuc şi tu stânga către Piaţa Constituţiei.
În urma modificărilor aduse pot spune fără teama de a greşi, că maşina ta este inconfundabilă şi mai ales..., foarte frumoasă.
Eram in drum spre serviciu ,deja cunosc drumul cu ochii inchisi.
Din cate imi aduc aminte parca am vazut un logan alb cand a facut la dreapta, daca stiam o lasam mai incet sa ne salutam.
Poate data viitoare.
Originally posted by M.FLORIN View PostSunt convins ca spala bine dar asta explica si de ce iti dispare ceara atat de repede. Fiind un degresant - prea puternic pentru ceara - aceasta spuma face ca intreaga ceara aplicata sa fie inlaturata din maxim doua spalari. Daca vrei ca ceara sa reziste mai mult ar trebui sa te orientezi catre o spuma (sampon etc) wax friendly.
Depinde la ce o folosesti - pentru utilizare in spalatorii, cu atomizor de cel putin 50 de litrii, dilutia este undeva la 1:100. La spalarea manuala cred ca dilutia poate ajunge si la 1:1000.
Originally posted by dsign View PostIntreb si eu de curiozitate : la ce folosesc bavetele alea oribile? De ce e nevoie sa fie ceva atarnat de masina, mai ales ca nu se potriveste?
La masina pe care mi-am luat-o de curand erau la fel niste bavete de-astea universale agatate in mod barbar cu autofiletante. Noroc ca pe fata n-au dat alte gauri in tabla, ca ma duceam la Dacoserv si le rupam mainile.
Nu le vad rolul practic. De estetic nici nu ma leg, n-au nici cea mai mica potriveala pe masina. Ba mai mult, aduna mizerie in spatele lor la greu.
Parere personala.
Altfel, incepe sa arate bine negrul tusat cu putin rosu. Daca mentii linia si al interior iese ceva de vis!
Oricum de fiecare data cand spal masina si curat pasajele rotilor bag jetul si pe la aparatori, stiu ca aduna noroi.
Leave a comment:
-
Intreb si eu de curiozitate : la ce folosesc bavetele alea oribile? De ce e nevoie sa fie ceva atarnat de masina, mai ales ca nu se potriveste?
La masina pe care mi-am luat-o de curand erau la fel niste bavete de-astea universale agatate in mod barbar cu autofiletante. Noroc ca pe fata n-au dat alte gauri in tabla, ca ma duceam la Dacoserv si le rupam mainile.
Nu le vad rolul practic. De estetic nici nu ma leg, n-au nici cea mai mica potriveala pe masina. Ba mai mult, aduna mizerie in spatele lor la greu.
Parere personala.
Altfel, incepe sa arate bine negrul tusat cu putin rosu. Daca mentii linia si al interior iese ceva de vis!
Leave a comment:
-
M.FLORIN, esti sigur de acea concentratie, ai cumva si un prospect? Un procent cuprins intre 1 si 5 mai inteleg, dar 1 la 1000, mi se pare apa chioara
Folosesc de ani de zile unul profesional, de 10L bidon si la 5 L solutie (cat imi trebuie pentru spumare), am lance dedicata, picur cca 150 ml detergent...
Leave a comment:
-
Originally posted by GFN View Post
Originally posted by 77sky View PostCare e dozajul (procent)? Nu observ pe site...
Leave a comment:
-
Te-am văzut astăzi în trafic, undeva în jurul orei 12.30 lângă Hotel Marriot.
Am intenţionat să te salut amical, dar ai avut tot timpul două maşini în faţa mea şi după ce am coborât amândoi panta de lângă Palatul Parlamentului, eu am făcut dreapta către rondul de la Coşbuc şi tu stânga către Piaţa Constituţiei.
În urma modificărilor aduse pot spune fără teama de a greşi, că maşina ta este inconfundabilă şi mai ales..., foarte frumoasă.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Originally posted by GFN View PostCateva poze cu croncanitoarea dupa baie si ceruire completa.
Am cumparat ceara Collinite 476 de pe un site de specialitate am dat pe capota acum o luna si am vazut ca s-a mentinut foarte bine dupa spalari si ploi.
Acum pe seara a venit ploaia si s-a ales praful de toata munca.
Originally posted by GFN View PostM-a bucur cam o data pe saptamana cateva ore de ea curata fara praf apoi ma resemnez si tot asa ,trebuia sa ii fac poze azi inainte de spalare sa vedeti cum arata dupa o saptamana de mers pe ploi si zoaie.
Cat despre Collinite no. 476 - o ceara excelenta pentru un finish stralucitor insa are cateva minusuri la capitolul durabilitate. Plus ca din acea cutie pe care ai cumparat-o tu o sa iti ajunga sa o lasi mostenire urmasilor la cat de economica in aplicare este.
Eu folosesc in prezent F.K. 1000P - in varianta de 56 grame.
Leave a comment:
-
M-a bucur cam o data pe saptamana cateva ore de ea curata fara praf apoi ma resemnez si tot asa ,trebuia sa ii fac poze azi inainte de spalare sa vedeti cum arata dupa o saptamana de mers pe ploi si zoaie.
Leave a comment:
-
Arata foarte bine!
De ce sa se aleaga praful? Ceara are rolul de a proteja vopseaua de praf, de ploi etc si de a putea indeparta mizeria mult mai usor. Deci ai facut o treaba foarte buna!
Leave a comment:
-
Cateva poze cu croncanitoarea dupa baie si ceruire completa.
Am cumparat ceara Collinite 476 de pe un site de specialitate am dat pe capota acum o luna si am vazut ca s-a mentinut foarte bine dupa spalari si ploi.
Acum pe seara a venit ploaia si s-a ales praful de toata munca.Last edited by GFN; 6 June 2014, 23:07.
Leave a comment:
Leave a comment: