Logan II PANA CORBULUI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • t0rquemada
    replied
    Albastru e ILuminare, adica pozitii, fara pozitii n-ai lumina.
    Mai degraba il conectai la Galben, si aveai lumina doar cu cheia in contact, dar fara pozitii.

    Leave a comment:


  • GFN
    replied
    Gata , avem lumina in torpedou.
    Piese necesare: modul cu leduri, releu reed cu contacte normal inchis si normal deschis, 30 cm de cablu, magnetel cu neodim, Cleme rapide pentru cabluri si cateva tile termocontractante.
    Alimentarea circuitului se face de la butonul pentru geamul dreapta fata , plusul este albastru iar masa este negru, releul reed este inseriat pe circuitul cu ledurile ,am folosit la el contactul normal inchis ,fara camp magnetic contactul este inchis iar cand este in camp magnetic contactul este deschis
    Releul a fost prins pe rama usii torpedoului in spatele bordului cu ajutorul unui surub cu cap zenc astfel incat pe fata nu se vede nimic,iar magntelul a fost lipit de proba cu banda izolatoare in fata interioara a usii torpedolui Dupa ce voi vedea daca este buna pozitia va fi lipit definitiv cu silicon.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • bobbyred
    replied
    Superba masina. Sa o stapanesti sanatos si sa te plimbe multi km fara probleme.

    o parere pur personala ,in loc de jaluzele ar merge o folie de buna calitate..

    AI si un mail de la mine
    Last edited by bobbyred; 12 June 2014, 01:46.

    Leave a comment:


  • GFN
    replied
    Originally posted by Ampt View Post
    Te-am văzut astăzi în trafic, undeva în jurul orei 12.30 lângă Hotel Marriot.
    Am intenţionat să te salut amical, dar ai avut tot timpul două maşini în faţa mea şi după ce am coborât amândoi panta de lângă Palatul Parlamentului, eu am făcut dreapta către rondul de la Coşbuc şi tu stânga către Piaţa Constituţiei.
    În urma modificărilor aduse pot spune fără teama de a greşi, că maşina ta este inconfundabilă şi mai ales..., foarte frumoasă.
    Multumesc dar mari modificari nu am facut.
    Eram in drum spre serviciu ,deja cunosc drumul cu ochii inchisi.
    Din cate imi aduc aminte parca am vazut un logan alb cand a facut la dreapta, daca stiam o lasam mai incet sa ne salutam.
    Poate data viitoare.

    Originally posted by M.FLORIN View Post
    Sunt convins ca spala bine dar asta explica si de ce iti dispare ceara atat de repede. Fiind un degresant - prea puternic pentru ceara - aceasta spuma face ca intreaga ceara aplicata sa fie inlaturata din maxim doua spalari. Daca vrei ca ceara sa reziste mai mult ar trebui sa te orientezi catre o spuma (sampon etc) wax friendly.

    Depinde la ce o folosesti - pentru utilizare in spalatorii, cu atomizor de cel putin 50 de litrii, dilutia este undeva la 1:100. La spalarea manuala cred ca dilutia poate ajunge si la 1:1000.
    Am un atomizor care initial a fost pentru geamuri si in recipientul lui de 0,5 L pun cam un deget de solutie si restul apa, iar masina o spal pe bucati ca sa nu se usuce pe ea detergentul.De curatat curata bine masina dar acum sa vad dupa cate spalari se duce ceara asta, dar capota motorului a rezistat bine la 3 spalari pana ieri cand i-am mai dat alta ceruire

    Originally posted by dsign View Post
    Intreb si eu de curiozitate : la ce folosesc bavetele alea oribile? De ce e nevoie sa fie ceva atarnat de masina, mai ales ca nu se potriveste?

    La masina pe care mi-am luat-o de curand erau la fel niste bavete de-astea universale agatate in mod barbar cu autofiletante. Noroc ca pe fata n-au dat alte gauri in tabla, ca ma duceam la Dacoserv si le rupam mainile.

    Nu le vad rolul practic. De estetic nici nu ma leg, n-au nici cea mai mica potriveala pe masina. Ba mai mult, aduna mizerie in spatele lor la greu.

    Parere personala.

    Altfel, incepe sa arate bine negrul tusat cu putin rosu. Daca mentii linia si al interior iese ceva de vis!
    Cand am luat masina si am facut ceva drumuri pe ploaie si zoaie pragurile si bara spate se umpleau de mizerie plus ca pietricelele aruncate de roti deja lasasera cateva urme pe prag asa ca am sacrificat esteticul pentru practic.
    Oricum de fiecare data cand spal masina si curat pasajele rotilor bag jetul si pe la aparatori, stiu ca aduna noroi.
    Last edited by GFN; 7 June 2014, 23:54. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Intreb si eu de curiozitate : la ce folosesc bavetele alea oribile? De ce e nevoie sa fie ceva atarnat de masina, mai ales ca nu se potriveste?

    La masina pe care mi-am luat-o de curand erau la fel niste bavete de-astea universale agatate in mod barbar cu autofiletante. Noroc ca pe fata n-au dat alte gauri in tabla, ca ma duceam la Dacoserv si le rupam mainile.

    Nu le vad rolul practic. De estetic nici nu ma leg, n-au nici cea mai mica potriveala pe masina. Ba mai mult, aduna mizerie in spatele lor la greu.

    Parere personala.

    Altfel, incepe sa arate bine negrul tusat cu putin rosu. Daca mentii linia si al interior iese ceva de vis!

    Leave a comment:


  • 77sky
    replied
    M.FLORIN, esti sigur de acea concentratie, ai cumva si un prospect? Un procent cuprins intre 1 si 5 mai inteleg, dar 1 la 1000, mi se pare apa chioara
    Folosesc de ani de zile unul profesional, de 10L bidon si la 5 L solutie (cat imi trebuie pentru spumare), am lance dedicata, picur cca 150 ml detergent...

    Leave a comment:


  • M.FLORIN
    replied
    Originally posted by GFN View Post
    Sunt convins ca spala bine dar asta explica si de ce iti dispare ceara atat de repede. Fiind un degresant - prea puternic pentru ceara - aceasta spuma face ca intreaga ceara aplicata sa fie inlaturata din maxim doua spalari. Daca vrei ca ceara sa reziste mai mult ar trebui sa te orientezi catre o spuma (sampon etc) wax friendly.

    Originally posted by 77sky View Post
    Care e dozajul (procent)? Nu observ pe site...
    Depinde la ce o folosesti - pentru utilizare in spalatorii, cu atomizor de cel putin 50 de litrii, dilutia este undeva la 1:100. La spalarea manuala cred ca dilutia poate ajunge si la 1:1000.
    Last edited by M.FLORIN; 7 June 2014, 21:08. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Ampt
    replied
    Te-am văzut astăzi în trafic, undeva în jurul orei 12.30 lângă Hotel Marriot.
    Am intenţionat să te salut amical, dar ai avut tot timpul două maşini în faţa mea şi după ce am coborât amândoi panta de lângă Palatul Parlamentului, eu am făcut dreapta către rondul de la Coşbuc şi tu stânga către Piaţa Constituţiei.
    În urma modificărilor aduse pot spune fără teama de a greşi, că maşina ta este inconfundabilă şi mai ales..., foarte frumoasă.

    Leave a comment:


  • 77sky
    replied
    Care e dozajul (procent)? Nu observ pe site...

    Leave a comment:


  • GFN
    replied
    Eu spal masina cu asa ceva

    Leave a comment:


  • M.FLORIN
    replied
    Originally posted by GFN View Post
    Cateva poze cu croncanitoarea dupa baie si ceruire completa.
    Am cumparat ceara Collinite 476 de pe un site de specialitate am dat pe capota acum o luna si am vazut ca s-a mentinut foarte bine dupa spalari si ploi.
    Acum pe seara a venit ploaia si s-a ales praful de toata munca.
    Daca ceara a fost corect aplicata ar trebui sa reziste pe masina cel putin trei luni. Depinde insa si de cum si mai ales cu ce speli masina dupa ceruire. Daca folosesti spuma activa sau sampon wax frendley nu are cum sa nu reziste. Si inca ceva ... daca masina e murdara nu inseamna ca nu mai are protectia pe ea.

    Originally posted by GFN View Post
    M-a bucur cam o data pe saptamana cateva ore de ea curata fara praf apoi ma resemnez si tot asa ,trebuia sa ii fac poze azi inainte de spalare sa vedeti cum arata dupa o saptamana de mers pe ploi si zoaie.
    Si eu astazi am programata o spalare de maisna - eu spal masina cam la doua saptamani. Sunt curios cum arata la tine si cum va arata dupa spalare. Eu am aplicata ceara de vreo luna si jumata si inca e acolo.

    Cat despre Collinite no. 476 - o ceara excelenta pentru un finish stralucitor insa are cateva minusuri la capitolul durabilitate. Plus ca din acea cutie pe care ai cumparat-o tu o sa iti ajunga sa o lasi mostenire urmasilor la cat de economica in aplicare este.
    Eu folosesc in prezent F.K. 1000P - in varianta de 56 grame.
    Last edited by M.FLORIN; 7 June 2014, 07:58. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • GFN
    replied
    M-a bucur cam o data pe saptamana cateva ore de ea curata fara praf apoi ma resemnez si tot asa ,trebuia sa ii fac poze azi inainte de spalare sa vedeti cum arata dupa o saptamana de mers pe ploi si zoaie.

    Leave a comment:


  • jonnie007
    replied
    cum te descurci sa intretii culoarea la jegu` din Romanica?

    Leave a comment:


  • Crs. Sandel
    replied
    Arata foarte bine!
    De ce sa se aleaga praful? Ceara are rolul de a proteja vopseaua de praf, de ploi etc si de a putea indeparta mizeria mult mai usor. Deci ai facut o treaba foarte buna!

    Leave a comment:


  • GFN
    replied
    Cateva poze cu croncanitoarea dupa baie si ceruire completa.
    Am cumparat ceara Collinite 476 de pe un site de specialitate am dat pe capota acum o luna si am vazut ca s-a mentinut foarte bine dupa spalari si ploi.
    Acum pe seara a venit ploaia si s-a ales praful de toata munca.
    Attached Files
    Last edited by GFN; 6 June 2014, 23:07.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google