Logan II PANA CORBULUI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • GFN
    replied
    Kilometrajul aseara
    Attached Files

    Leave a comment:


  • GFN
    replied
    Dupa spalare ,coafura, pardon ceara rezista.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Nu inteleg cum va place sa folositi conectorii aia... Mie mi se pare ca se face mai multa dezordine cu ei, prin cablaje.

    Am folosit vechea metoda cu dezizolare, legat noul fir si izolat cu tub termocontractabil. Ca sa faci asta, trebuie sa scoti fiecare pin in parte din mufa originala, ca sa poti pune tubul peste innaditura. Arata de nici nu zici ca s-a intervenit acolo.

    Leave a comment:


  • jonnie007
    replied
    te descurci cu menajarea caroseriei? negru in Romanica e al dreaq de pretentioasa!

    Leave a comment:


  • GFN
    replied
    Multumesc.

    Leave a comment:


  • emilemy
    replied
    Cat de frumoasa e ! Felicitari !!!!!!!

    Leave a comment:


  • GFN
    replied
    Cateva poze azi prin cartierul Baneasa.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • GFN
    replied
    Gata lucrare finalizata , tija a fost montata la fel si butonul pentru deschidere.
    Cateva poze cum vine tija pentru cei ce vor sa isi faca.
    Attached Files
    Last edited by GFN; 17 July 2014, 23:00.

    Leave a comment:


  • jelly
    replied
    Buna treaba faci, imi place ce vad la tine, iar pentru deschiderea portbagajului din buton as fii si eu interesat sa vad la tine, ca poate imi fac si eu, cu toate ca am pe alarma, dar uneori parca e practic si butonul. Numai bine!

    Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

    Leave a comment:


  • GFN
    replied
    Aproape s-a finalizat deschiderea portbagajului din telecomanda alarmei, singura piesa care mai trebuie montata este tija de la motoras catre mecanismul de deschidere al portbagajului ,a ramas nemontata pentru ca am uitat-o acasa.
    Cablul care alimenteaza actuatorul a fost tras pe langa cablajul masinii si asigurat cu bride de plastic iar pe traseul de la balamale portbagajului pana langa actuator a fost introdus in copexul deja existent pentru mai multa siguranta.
    O sa mai fac o comanda de deschidere si dintr-un buton amplasat sub bord ca sa il pot deschide si fara telecomanda alarmei.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • GFN
    replied
    Salut.
    Sincer sa fiu eram cu gandurile mele si nu eram atent ce era prin jur plus ca aveam si muzica cu volum mai ridicat.

    Leave a comment:


  • bobbyred
    replied
    te-am vazut azi ,ai trecut pe langa mine te-am claxonat dar nimik..............ai plecat de la semfor la intersectie campia libertatii am trecut prin fata ta...

    Leave a comment:


  • B-64-MVP
    replied
    Eeeeee... Confidential :P ! ! !
    L.T. - Linii si Tunele (sectia care se ocupa cu intretinerea liniei, macazelor, rebrusmentelor, tunelelor, galeriilor, plafoanelor, constructiilor speciale, infiltratiilor si multe altele).
    Scuze de off topic. Multumesc.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    L.T. = linii de tragere?

    Leave a comment:


  • B-64-MVP
    replied
    Pai nu e zona mea aceea, eu sunt pe magistrala a II-a, poate la evenimentele organizate de sindicat, la campionatul de fotbal.... Eu sunt la L.T. . Respect ! ! !

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google