If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
robert este expert in chestii de-astea cu modificari.vorbeste cu el si vezi care-i treaba cu cadru motor intarit si cu celelalte modificari.500 de euro de montaj ii scoti din piesele pe care le vinzi de pe distrigaz.oricum cred ca ar iesi ceva frumos.2.8-ul ala oricum e o buna baza de start pentru un logan.
La 2.8 ar mai fi si taxele(daca vrei sa o omologhezi) care sunt gigantice + consumul monstruos...
bravo,frate.hai ca mi-a placut asta.un logan cu motor 2.8 vr6 nu e de mers la piata,la serviciu si in concediu,e de dat cu ea si atat.oricum alex mai are o masina,asta insemnand ca nu o sa mearga pe jos cand are treaba.bine ca nu ai zis sa-i puna gpl la 2.8 ca sa mai scada la pret cand s-ar da cu vreunul. )))
De atatea luni de-aia nu mai tragea dCi-ul... ghiciti ciuperca ce-i. O porcarioara de piesa fara de care un 1.5 dCi poate deveni 1.5 D. Nu va doresc sa conduceti asa ceva.
Acum trage piesaa, ca noua. Am mai dezmortit turbina ca a lenevit si o voi dezmorti si maine, asa un fum negru dadea la inceput de cum am schimbat piesa, un fum negruu tuci dar acum s-a mai domolit.
Imbatat de suparari si de aburii de Pepsi & Coca-Cola la doza, regret sprintul pe care il avea masina inainte si nu mai suport cat de anemica poate fi si mai ales faptul ca este prea silentioasa, prea monotona, prea ca la tara.
Regret liniutele, sunetul criminal pe ture inalte, bubuielile de pe decelerare, flacarile de pe evacuare in rarele situatii (doar pe GPL), mirosul de benzina sau GPL pur... unde pui ca la mers normal motorul s-a prostit rau, uneori apa sare la 6 liniute, opresc motorul, pun contactul si are 4 linii, pornesc si sare in 6, merg normal, ramane acolo (raaar de tot urca la 6)... ii dau cox de dracii o ia sa sara la 9 linii in speranta ca doar doar o lua' foc 1.4 si culmea, scade la 4 linii si acolo ramane, GMV-ul functioneaza perfect. Alteori, am un mic scartait la motor in zona servo... asta dupa mers de batrani... ii dau limitare mult, cox, nu mai huruie nimic... ii duce dorul unui cox sanatos pe 400m..
Maine am de gand sa schimb capetele de bara si ce se va mai gasi in neregula la articulatia fata + o geometrie, totul cu piese originale.
Trebuie sa "plang" pe umarul cuiva, CGK-ulee, ce dracului am facut? Am masina standard la motor, vreau sfatuuri..... nu mai suport, vreau cox pe 400m iar.. am ajuns sa merg doar cu dci-ul caci trage mai tare ca 1.4, iar Distrigazu' zace in fata blocului prafuit vai de el, nu mai e nicio placere sa mergi cu ea, doar pentru taranii carora le place cat de cat estetic. Gata ca mi-am spus of'-urile.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment