Respectul fata de clienti din partea Omniasig si BRD(doar credit auto)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    11 mil, valeu, eu l-am schimbat cu 6 mil la firma specializata

    Comment


    • #32
      Eu in aprilie am facut a doua reparatie pe Casco la Omniasig (fransiza 0). Saptamana asta m-au sunat sa ma prezint cu extrasul de cont pe octombrie 2008. Azi le fac o vizita, dar o sa inregistrez toata conversatia in caz ca vor sa repete si la mine prostia cu fransiza.

      Comment


      • #33
        o idee buna cu inregistratul. notat
        Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

        Comment


        • #34
          Am fost la ei, am predat extrasul de cont, si atat, nu mi-au spus nimic in afara ca mi-a multumit agentul. Am inregistrat toata convorbirea, dar pot sa o sterg )

          Comment


          • #35
            Buna,

            Confirm si mie mi s-a inamplat astazi la fel, consider ca este un abuz din partea Omniasig, care forteaza clientii fie sa intrerupa contractul fie sa accepte frasiza aia de 150 de euro care sincer este imensa comparativ cu alte asigurari chiar si de la ei. Daca ai logan azi si te duci de pe strada fransiza la Omniasig este de 100 de euro.

            In al doilea rand este nesimtire din paretea BRD care trebuia sa isi protejeze clientii caci ei au bagat pe gat politele astea si au luat comisioane in calitate de brokeri de asigurari.

            Eu consider ca daca ne coalizam mai multi putem schimba lucrurile, eu azi am fost la Ziua de Iasi si luni va aparea articol pe tema asta, sper sa il pot impinge cumva si la nivel national. Este un abuz din partea unei corporatii fata de clientii simpli.

            Dupa aia CSA comisia de supraveghere a asigurarilor ce au facut in acesti ani? nu au observat ca astia practicau preturi de dumping la momentul respectiv? BRD este direct responsabil de situatie pentru ca bagau pe gat aceste polite, nu prea aveaid e ales trebuia Asiba sau Omniasig.

            Eu am refuzat sa semnez actul, respectiv fie cel pentru fransiza fie cel pentru rezielere. Daca ma ducea eu personal anul trecut sa reziliez contractul nu prea cred ca se putea. Plus daca eu ca si client nu inchie alta polita banca ce o sa faca? nu prea cred ca le convine.
            Logan ABS plus 1.4

            Comment


            • #36
              super tare faza cu ziarul!! poate ai posbilitatea sa aduci aici o poza sau un link in care sa vedem si noi stirea! bravo pentru initiativa! se retine
              Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

              Comment


              • #37
                Eu nu stiu de ce dureaza asa mult ca cei de la OPC sa dea un raspuns, eu am facut reclamatie pe 22.04, pe 25.04 m-au sunat sa le confirm niste date si au spus ca le fac o vizita celor de la omniasig, dar pana in prezent nu au mai dat nici un semn...

                Comment


                • #38
                  du-te pe capul lor... in romania lucrurie merg prost si din cauza oamenilor. trebuie insistat si o sa faca treaba. dar la CSA ai facut reclamatie?
                  Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                  Comment


                  • #39
                    totusi toata treaba asta pare facuta la oha, aia de la brd in afara de cativa directori nu stiu nimic... cei de la omniasig practic te ameninta mai mult daca ii iei mai tare dau inapoi, eu am cerut scris si au refuzat

                    eu intreb sunt oameni carora li s-a reziliat contractul? sau doar oameni care speriati au acceptat fransiza sau rezilierea?

                    azi ma duc la filiala CSA din Copou sa vad care e treaba si eventual sa depun si o plangere, si vreau sa depun si o hartie scrisa sa cer un punct de vedere oficial de la Omniasig

                    niste tzarani domle' niste tzarani, merita facuta o campanie negativa la adresa omniasig sa le piara cheful de magarii

                    Eu am fost azi la CSA si am depus o reclamatie, in care mi-am prezentat cazul concret si a ramas ca vor investiga si imi vor da un raspuns in maxim 45 de zile. Au zis ca legea ii obliga sa dea raspuns in 30 de zile, dar pot prelungi cu inca 15 zile timpul pentru raspuns.

                    In principiu dna respectiva a spus ca fondul problemei si principial as avea dreptate, insa sunt necesare mai multe plangeri depus la CSA nu doar discutii intre noi, eu fiind prima persoana din Iasi care a depus plangere la ei pe tema asta.

                    Sfatul meu este sa depuneti cat mai multe plangeri la CSA pe tema asta.

                    Buna tuturor,

                    Acum 5 minute m-au sunat cei de la BRD... ca au ei alte oferte, in alta parte ca nu stiu ce, ca e o decizie unilaterla a asiguratorului, evident ca asiguratorul zice ca e vina BRD si ca cel mai bine e sa denunt eu asigurearea si ATENTIE fransiza este 175 de euro si nu 150 cum zice Omniasigul oricum si eu ma intrebam ieri cum poate fi egal cu 150 de euro 750 RON. Oricum am fost ferm cu ei si am zis ca eu nici nu denunt contractul si nici nu accept fransiza respectiva, eu vreau sa merg cu contractul inainte, pentru ca cei de la Omniasig au fost total neprincipiali.

                    Cei de la Omniasig daca erau de buna credinta trebuiau sa faca un anunt public intr-un cotidian de mare tiraj despre faptul ca nu mai pot sustine politele respective din intervalul 2 martie 2007 - 1 martie 2008, insa pe de alta parte Omniasig evident ca vrea sa pozeze intr-o companie super solida. Pe de alta parte BRD nu vrea sa se implice evident pentru nu a-si afecta imagina de super corporatie, parerea mea ei fiind la fel de vinovati, trebuiau sa se gandeasca ca daca aceste polite sunt sustenabile sau nu pe termen lung.

                    BRD a incasat comisioane de la Omniasig la momentul respectiv pt rolul de broker de asigurari, iar asiguratorul la momentul respectiv s-a bucurat, caci astia erau bani siguri. Daca ati citit contractul daca eu nu platesc la timp o rata casco banca o plateste automat pentru ca nu risca sa ramana cu o masina neasigurata, si se transforma in datorie fata de banca, deci asiguratorul isi ia banii 100%.

                    Cand au vazut ca m-am tinut asa de tare, a ramas ca vor discuta in back-office sa vada ce se poate face si bla bla. Parerea mea e ca daca va tineti tare, vor ceda nu au ce sa faca, nu isi permit circ mediatic.

                    Si raman la idea e ca ar trebuie sa ne unim mai multi.
                    Last edited by sandu; 8 May 2009, 13:02. Reason: Automerged Doublepost
                    Logan ABS plus 1.4

                    Comment


                    • #40
                      re

                      Acum cateva zile am facut o reclamatie prin mail la CSA, insa ei au trimis reclamatia mai departe la Constanta, cu toate ca in mail le-am atasat si copie dupa contractul casco in care scrie ca-s din GL, si m-a sunat azi unu foarte revoltat, si ma luase la intrebari ce problema am si ca de ce a ajuns reclamatia la constanta si sa sun la CSA sa o transfer la galati, dar aici nu cred ca am unde sa fac reclamatia, in fine..
                      Am trimis un alt mail la CSA si le-am cerut sa-mi mute reclamatia pe Galati, acuma om vedea.

                      Azi am sunat la BRD sa-i intreb daca ma pot muta la alta firma de asigurari, si au zis ca ma pot muta numai cand fac anul de credit, si ma pot muta chiar daca am contract pe 8 ani cu OMNIASIG, si chiar daca semnez acel contract aditional ca-s deacord cu fransiza de 7.5 mil.
                      Last edited by demonhunter; 8 May 2009, 19:15. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #41
                        demonhunter sa iti explic cum e cu CSA-ul asta, eu am fost la filiala lor din Iasi personal, cu cineva din presa care s-a dat sotia mea, cand am fost prima data tipa de acolo m-a tratat cam flegmatic, se tot legau de clauzele contractuale si ca raspunsul dureaza legea le da 30 de zile, dar ei pot sa mai prelungeasca cu inca 15 dupa ce in prealabil te notifica ca nu au putut formula un raspuns in termenul de 30 prevezut de lege. Buun la cateva ore s-a dus din jurnalista respectiva... dar de data asta i-a zis ca sunt jurnalist, imediat s-a schimbat aia la fata, ca de ce nu ati zis asa de dimineatza, ca ea inainteaza imediat dosarul la Bucuresti, ca in 2 zile am raspunsul, bla bla.

                        Eu nu vreau sa denunt contractul, din mai multe motive, unele care tine de principii personale si altele practice. Evident polita este avantajoasa si nu mai gasesti asa ceva pe piata in momentul de fata, 3,15% din valoarea autoturismului si fransiza 0,00% pe 10 ani, dupa aia eu cand am luat masina eram incepator, in afara de masinile de la scoala nu mai pusesem mana pe altele, parintii mei neavand masina (ca fapt divers tata acum la 60 de ani face scoala), fiind incepator si fiind prima mea masina am facut evident mai multe zgarieturi, evident in parcare toate pentru ca nu aveam simtul masinii atunci, insa nu m-am dus la momentele respective, pentru ca toata lumea m-a sfatuit asa acum daca plec spre alt asigurator ala iti face poze la masina si nu iti ia considerare chestiile alea.

                        Dupa aia e o lipsa de principialitate din partea Omniasig, daca Omniasig era corect dadea anunt frumos intr-un ziare de mare tiraj in care zicea ceva de genul lume lume care ati facut polite prin BRD in periada 2 martie 2007 - 1 martie 2008 nu ne mai permitem financiar sa va despagubim din cauza x si cauza y si prin urmare aveti 3 posibilitati:

                        - denuntati dvs;
                        - acceptati fransiza 175 euro;
                        - denuntam noi.

                        Insa... un asemenea anunt ar avea impact destul de mare asupra credibilitatii ca asigurator, atat in ochii investitorilor cat si in ochii clientilor, asa ca au preferat sa mearga pe sest sa iti conditioneze deschiderea dosarului de dauna cu fransiza sau denuntul din partea clientului.

                        Eu cred ca ar trebui vb cu adminii forumului, ca acest thread sa fie sticky si sa il mute pe pagina principala, pentru ca sunt f multi oameni in situatia asta.

                        Buna tuturor,

                        Iata si articolul publicat



                        Buna tuturor,

                        Iata si articolul publicat

                        Last edited by sandu; 11 May 2009, 06:01. Reason: Automerged Doublepost
                        Logan ABS plus 1.4

                        Comment


                        • #42
                          bravo. am ramas surprins. am vazut ca ai mentinoat si de club, foarte bine. ai prins 3 oameni pagubiti, nu numai pe tine! foarte buna initiativa!
                          Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                          Comment


                          • #43
                            Da, forumul de aici a fost f important in documentarea articolului, cred ca opiniile comunitatii pot conta. Aici in Iasi am inteles ca pentru editia online au avut numar record de cititori, cred ca e un subiect care ii intereseaza pe multa lume, ar fi grozav daca am putea cumva sa o ducem la nivel national sa ne facem auziti.
                            Logan ABS plus 1.4

                            Comment


                            • #44
                              felicitari nene asa le trebuie si celor de la berede si celor de la omniasig
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                pai online au intrat oameni si din alte orase, nu numai din iasi la nivel national s-ar putea duce, dar ar trebui sa o faca tot cineva patit, eu inca nu am avut probleme cu masina ca sa ma duc la casco.
                                Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google