Diverse: Casco , rate , evaluari , cu leasing sau cu credit...

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 77sky
    replied
    Bun...sa punctam cateva repere.
    Suma asigurata (cota de piata a bunului) - 11.8 k Ron
    Fransiza-450 lei (0.5% din suma asigurata, dar minim 450 lei; nu prea inteleg aritmetica asta, calculati si voi); fransiza nu se plateste daca valoarea daunei depaseste 7000 lei
    Este la granita daunei totale, considerandu-se cca 70% acesta, din valoarea asigurata.
    Incep sa colectez informatii, piesele: farurile, capota, parbriz, aripa, cei 2 senzori (nu gasesc nou capacul de motor...) toate originale, noi sunt undeva la 2212.
    Evident brute (mai sunt necesare pregatiri, vopsiri, montaje etc).
    Mi se pare cotatia care ma arunca la pragul de dauna totala. Spre exemplu, acel debitmetru de aer l-am gasit la cca 700 lei, in cotatie este 1200
    Sapand, se gasesc chiar la preturi mult mai mici, tot noi, tot originale (nu pe site-uri dedicate de comert)
    In extremis, prefer sa mai arunc cca 2500 lei, dar sa am masina functionala, decat sa ajunga trash.
    Am spus-o: pentru mine valoreaza cu muuult mai mult decat este cota ei de piata, stiind ce piese are...

    Leave a comment:


  • gogeala
    replied
    Corect, daca are fransiza de 20% la dauna totala. Asa mi-a spus cel care-mi face de 12 ani asigurarile. Dar nu sunt absolut sigur, cineva care lucreaza in domeniu ne poate confirma.
    Last edited by gogeala; 1 February 2019, 21:09.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Nu cred; deja la 80% din suma asigurata se da dauna totala.

    Leave a comment:


  • gogeala
    replied
    Vei "primi" dauna totala daca valoarea reparatiei depaseste valoarea masinii din contractul casco.
    In cazul asta "epava", de regula, ramane la ei.
    Last edited by gogeala; 1 February 2019, 20:10.

    Leave a comment:


  • 77sky
    replied
    Am mutat unele posturi aici, incercand sa fac putina ordine, pentru a pastra un fir logic si pe topicul de unde a pornit discutia.
    Ca rezumat: prezentat la evaluarea de risc-Joi-31.01.2019.
    Pe muchie de cutit, la granita de dauna totala
    Am fost apoi la service, am discutat si cu tinichigiul, poate indreapta (nu e nevoie de inlocuire) acel jgheab din zona stergatoarelor.
    Se pare ca este element cheie de securitate.
    Acum se asteapta rezolutia de la sediul central, destul de multe cazuri, pe rol...
    Tot ce imi doresc este strict reparatia.
    Nu este deloc o masina care sa fie dezmembrata, toate subansamblele functioneaza ireprosabil, fiecare piesa care dadea semne de oboseala, se schimba imediat.
    Amortizoare noi, discuri, GMV, ferodouri, bascule, bucsi, capete de bara etc etc deoarece mi-am facut socoteli ca o tin cel putin pana la cca 200 kkm (cca 15 ani). Pentru mine acum, in concluzie, valoreaza cu mult mai mult decat este cota ei de piata

    Ironia sortii: de cand am luat-o, am avut mari temeri in privinta motorului, injectiei, nici nu mi-a trecut prin cap un asemenea scenariu actual.

    Habar nu am care este acest mecanism al "daunei totale", nu mi-am batut capul...Acum, daca este cineva patit, daca are elemente sigure, il astept cu sfaturi.
    Multumesc!
    Last edited by 77sky; 1 February 2019, 19:21.

    Leave a comment:


  • gogeala
    replied
    Sunt sanse sa te inseli Fane. Si spun asta pt. ca am vazut destui copaci tineri cazuti, cu tulpini de 10 cm si "o mana" de ramuri, copaci toaletati cazuti sau efectiv despicati de greutatea ghetii. Am vazut cablu rupt de greutatea ghetii, nu de un pom cazut. Nu cred ca in toate cazurile vina poate fi imputata primariilor. "Casco" va avea de furca in cazurile astea cu recuperarea banilor de la primarii.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    77sky are casco. Pe "noi, oamenii de rand", primaria îi poate plimba dar in caz de casco va deconta firmei de asigurări. Ăsta a fost principalul motiv pentru care am făcut casco. Din păcate nu sunt mulți păgubiți care au casco. Pe "casco", nu-l trimite la plimbare.
    Last edited by Fanez; 31 January 2019, 18:18.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Nasol eveniment , la cate daune ai acolo sa te astepti din partea Allianz sa-ti declare dauna totala , depinde cat costa reparatiile , s-ar putea sa fie chiar la limita .
    Last edited by prometheus; 31 January 2019, 12:09.

    Leave a comment:


  • micutzu666
    replied
    offtopic..eu am primit niste moloz de la etajele superioare pe capacul ce protejeaza busonul rezervorului.Am vrut sa.l cumpar..Ce sa vezi?..300 ron nevopsit.E vorba de sareta din semnatura..

    Leave a comment:


  • 77sky
    replied
    Care primarie? Eram in 6 (Crangasi), doar 4 stiu ca despagubeste, in fine, nu m-a interesat prea tare, am polita Casco.
    De cand am primit-o de la dealer a fost asigurata facultativ, dupa cei 7 ani de Omniasig (in virtutea contractului) am schimbat macazul, Allianz.
    Daune ce le-am vazut eu:
    Parbriz+capota+aripa stanga fata, faruri, capac motor, senzori: (suprapresiune alimentare+debitmetru aer) si...cel mai interesant, ranforsarea metalica de sub capota, jgheabul stergatoarelor
    De la service (seful sectiei) mi-a spus ca de cand este loganul nu a umblat la acea piesa (reparat/inlocuit). Vom vedea ce se intampla, maine am evaluarea...
    O parte din soc a fost preluata de jgheabul portbagajului de biciclete, nu a fost atins plafonul
    Cautati numai capacul sa vedeti ce pret are, sau acei senzori...

    Leave a comment:


  • CostiC
    replied
    si eu ma plang de 2 gauri din volan.cand de fapt asta e o nenorocire...... imi pare rau pentru tine . Urata treaba. iti va da oare primaria bani?

    Leave a comment:


  • 77sky
    replied
    Iarna asta pentru mine are cateva imagini semnificative, atasate.
    A trebuit sa fiu in Bucuresti Joi seara, Luni am revenit.
    Desi sunt grijuliu (de obicei...), sau cel putin incerc, astrele au facut sa fie altfel.
    Am parcat sub un copac zvelt care se inalta semet pana la etajul 7-8, acolo fiindu-i coroana. Ramuri destul de scurte, nu pareau amenintatoare.
    Mai mult, acesta avea "patalama" de la primaria de sector, de "Apt" (in vara locatarii au emis sesizare si s-a verificat copacul).
    Cauzele au fost combinate: lemnul a devenit casant de la ger, plus greutatea ghetzii, cu mult peste limita de rezistenta
    Ce era in jur...dezastru, majoritatea copacilor rupti, nu aveai unde lasa auto
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    De la Cobalcescu n-am primit raspuns nici azi. Am fost (cu programare telefonica in prealabil) la Euro Invest (parca asa se numeste) la constatari. Azi la 9.30 aveam programare, la 9.15 am ajuns, la 9.35 am plecat cu dosarele rezolvate. M-am dus la service, daca lasam masina azi o luam miercuri dar mai am ceva de rezolvat si a ramas sa o duc alta data.
    In concluzie, depinde unde mergi pentru constatare etc.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Originally posted by Fanez View Post
    ... Au trecut 10 zile si n-am nici un raspuns.
    (atentie la data postarii )
    Inca n-am primit raspuns.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    pe 23.... Pe 29... ridicata pe 2
    Eu cred ca astia se mai uita si la om. Maine ma duc la cobalcescu sa-i intreb ce s-a rezolvat si/sau daca trebuie sa ma duc iar la alt "evaluator daune" sau cum se denumeste respectivul inspector.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google