Bun...sa punctam cateva repere.
Suma asigurata (cota de piata a bunului) - 11.8 k Ron
Fransiza-450 lei (0.5% din suma asigurata, dar minim 450 lei; nu prea inteleg aritmetica asta, calculati si voi); fransiza nu se plateste daca valoarea daunei depaseste 7000 lei
Este la granita daunei totale, considerandu-se cca 70% acesta, din valoarea asigurata.
Incep sa colectez informatii, piesele: farurile, capota, parbriz, aripa, cei 2 senzori (nu gasesc nou capacul de motor...) toate originale, noi sunt undeva la 2212.
Evident brute (mai sunt necesare pregatiri, vopsiri, montaje etc).
Mi se pare cotatia care ma arunca la pragul de dauna totala. Spre exemplu, acel debitmetru de aer l-am gasit la cca 700 lei, in cotatie este 1200
Sapand, se gasesc chiar la preturi mult mai mici, tot noi, tot originale (nu pe site-uri dedicate de comert)
In extremis, prefer sa mai arunc cca 2500 lei, dar sa am masina functionala, decat sa ajunga trash.
Am spus-o: pentru mine valoreaza cu muuult mai mult decat este cota ei de piata, stiind ce piese are...
Diverse: Casco , rate , evaluari , cu leasing sau cu credit...
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Am mutat unele posturi aici, incercand sa fac putina ordine, pentru a pastra un fir logic si pe topicul de unde a pornit discutia.
Ca rezumat: prezentat la evaluarea de risc-Joi-31.01.2019.
Pe muchie de cutit, la granita de dauna totala
Am fost apoi la service, am discutat si cu tinichigiul, poate indreapta (nu e nevoie de inlocuire) acel jgheab din zona stergatoarelor.
Se pare ca este element cheie de securitate.
Acum se asteapta rezolutia de la sediul central, destul de multe cazuri, pe rol...
Tot ce imi doresc este strict reparatia.
Nu este deloc o masina care sa fie dezmembrata, toate subansamblele functioneaza ireprosabil, fiecare piesa care dadea semne de oboseala, se schimba imediat.
Amortizoare noi, discuri, GMV, ferodouri, bascule, bucsi, capete de bara etc etc deoarece mi-am facut socoteli ca o tin cel putin pana la cca 200 kkm (cca 15 ani). Pentru mine acum, in concluzie, valoreaza cu mult mai mult decat este cota ei de piata
Ironia sortii: de cand am luat-o, am avut mari temeri in privinta motorului, injectiei, nici nu mi-a trecut prin cap un asemenea scenariu actual.
Habar nu am care este acest mecanism al "daunei totale", nu mi-am batut capul...Acum, daca este cineva patit, daca are elemente sigure, il astept cu sfaturi.
Multumesc!Last edited by 77sky; 1 February 2019, 19:21.
Leave a comment:
-
Sunt sanse sa te inseli Fane. Si spun asta pt. ca am vazut destui copaci tineri cazuti, cu tulpini de 10 cm si "o mana" de ramuri, copaci toaletati cazuti sau efectiv despicati de greutatea ghetii. Am vazut cablu rupt de greutatea ghetii, nu de un pom cazut. Nu cred ca in toate cazurile vina poate fi imputata primariilor. "Casco" va avea de furca in cazurile astea cu recuperarea banilor de la primarii.
Leave a comment:
-
77sky are casco. Pe "noi, oamenii de rand", primaria îi poate plimba dar in caz de casco va deconta firmei de asigurări. Ăsta a fost principalul motiv pentru care am făcut casco. Din păcate nu sunt mulți păgubiți care au casco. Pe "casco", nu-l trimite la plimbare.Last edited by Fanez; 31 January 2019, 18:18.
Leave a comment:
-
Nasol eveniment , la cate daune ai acolo sa te astepti din partea Allianz sa-ti declare dauna totala , depinde cat costa reparatiile , s-ar putea sa fie chiar la limita .Last edited by prometheus; 31 January 2019, 12:09.
Leave a comment:
-
offtopic..eu am primit niste moloz de la etajele superioare pe capacul ce protejeaza busonul rezervorului.Am vrut sa.l cumpar..Ce sa vezi?..300 ron nevopsit.E vorba de sareta din semnatura..
Leave a comment:
-
Care primarie? Eram in 6 (Crangasi), doar 4 stiu ca despagubeste, in fine, nu m-a interesat prea tare, am polita Casco.
De cand am primit-o de la dealer a fost asigurata facultativ, dupa cei 7 ani de Omniasig (in virtutea contractului) am schimbat macazul, Allianz.
Daune ce le-am vazut eu:
Parbriz+capota+aripa stanga fata, faruri, capac motor, senzori: (suprapresiune alimentare+debitmetru aer) si...cel mai interesant, ranforsarea metalica de sub capota, jgheabul stergatoarelor
De la service (seful sectiei) mi-a spus ca de cand este loganul nu a umblat la acea piesa (reparat/inlocuit). Vom vedea ce se intampla, maine am evaluarea...
O parte din soc a fost preluata de jgheabul portbagajului de biciclete, nu a fost atins plafonul
Cautati numai capacul sa vedeti ce pret are, sau acei senzori...
Leave a comment:
-
si eu ma plang de 2 gauri din volan.cand de fapt asta e o nenorocire...... imi pare rau pentru tine . Urata treaba. iti va da oare primaria bani?
Leave a comment:
-
Iarna asta pentru mine are cateva imagini semnificative, atasate.
A trebuit sa fiu in Bucuresti Joi seara, Luni am revenit.
Desi sunt grijuliu (de obicei...), sau cel putin incerc, astrele au facut sa fie altfel.
Am parcat sub un copac zvelt care se inalta semet pana la etajul 7-8, acolo fiindu-i coroana. Ramuri destul de scurte, nu pareau amenintatoare.
Mai mult, acesta avea "patalama" de la primaria de sector, de "Apt" (in vara locatarii au emis sesizare si s-a verificat copacul).
Cauzele au fost combinate: lemnul a devenit casant de la ger, plus greutatea ghetzii, cu mult peste limita de rezistenta
Ce era in jur...dezastru, majoritatea copacilor rupti, nu aveai unde lasa auto
Leave a comment:
-
De la Cobalcescu n-am primit raspuns nici azi. Am fost (cu programare telefonica in prealabil) la Euro Invest (parca asa se numeste) la constatari. Azi la 9.30 aveam programare, la 9.15 am ajuns, la 9.35 am plecat cu dosarele rezolvate. M-am dus la service, daca lasam masina azi o luam miercuri dar mai am ceva de rezolvat si a ramas sa o duc alta data.
In concluzie, depinde unde mergi pentru constatare etc.
Leave a comment:
-
pe 23.... Pe 29... ridicata pe 2
Leave a comment:
Leave a comment: