Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Poate vedeti un bec alb in departare, aveti grija sa nu fie de pe vreun stalp de iluminat si sa opriti degeaba.

    Comment


    • #62
      Noi ii dam link-uri cu legea in care spune clar ca lumina este alba, iar el ne spune ca nu e regula...

      K, ne orientam dupa indicatoarele care presemnalizeaza o trecere la nivel cu calea ferata.
      Last edited by vitriol; 8 December 2016, 15:16.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • #63
        vitriol ti-am spus...ca cel mai probabil il vedeam eu verde pe cel de care-ti povestesc eu din alte motive (mizeri etc). Da...este clar ca-i alb...my mistake. N-am contestat nici macar o fractiune de secunda asta.

        Comment


        • #64
          Bolovan, pai normal ca tu stii doar ce vezi tu si ce iti povestesc politistii, dar in lege nu te-ai uita. Si tot eu sunt ala care habar n-are ce vorbeste.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #65
            vitriol are you serious?

            Comment


            • #66
              si ca o mica paranteza , politistii "e" ca oole , participa dar nu se baga. ca deasemenea "e" inteligenti ca organul si deci stiu numai viteza , centura si vorbitul la telefon. pentru orice altceva trebuie sa se consulte cu un prieten sau superior si sa citeasca de printr-o carte de undeva , ca altfel e discutabil. daca bolovan vroia o parere trebuia sa consulte legea , nu oamenii legii.
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • #67
                Costi-bc da mai...scuze...trebuia sa te intreb pe tine...nu fraierul ala care taie biletelul...ca ei "stie" doar de centura, viteza si vorbitul la telefon...in loc sa faca preventie (adica sa vina sa-ti sopteasca la ureche sa nu mai circuli ca boul cu viteza, vorbind la telefon si fara centura...si sa-ti cante si sa te alinte). Ma scuzati ca nu vin sa intreb pe forum toate nelamuririile pe care le am. Nu stiam eu unde s-a nascut stiinta in univers. Uite...imi gasesc si eu fraierii pe care sa-i intreb: de legislatie rutiera politistii, de medicina medicii, de mecanica culmea nesimtirii...ii intreb pe inginerii mecanici...

                Comment


                • #68
                  Originally posted by bolovan View Post
                  Apai n-am stat atata la povesti cu politistii ...
                  Mai radeau de mine (cam ca doua persoane pe aici) de ce la calea ferata ma asigur...cand exista semafor pe verde si bariera este ridicata...pana am explicat ca la un moment dat am trecut si eu de o cale ferata...cu barierele ridicate, semafor verde intermitent si nu erau semnale rosii...


                  Originally posted by bolovan View Post
                  Dar dece trebuia sa semnalizeze? Pe principiul asta, si daca pleci de la semafor drept inainte...trebuie sa te asigur ca nu vine nimeni pe rosu?
                  Te miri ca trebuie sa te asiguri când pleci de la semafor pe verde apoi zici ca te asiguri si la calea ferata "când e verde si nu e rosu". Apoi zici ca te grabeai si nu le-ai explicat toate detaliile dar ti-au dat raspunsul pe care-l voiai (adica iti convenea). Dupa care vii si ne zici ca "depinde de politist".
                  Când opresti undeva (nu conteaza unde), la plecarea de pe loc semnalizezi chiar daca urmeaza sa mergi drept?
                  În videoclipul dezbatut aici, opelul vireaza usor stânga?
                  Poti sa-ti pui singur postarile la perle.

                  Comment


                  • #69
                    Fanez...cred ca ai o problema cu cititul in diagonala...cred ca pentru tine trebuie deschis topic separat. Te rog (chiar insist)...pe viitor sa citesti TOT ce scriu...nu doar anumite cuvinte (daca nu poti totul ...incearca cu pauze). Le scoti din context. Eu inchei aici discutia...ma duc sa intreb un veterinar...de ce soarele-i rotund...

                    Comment


                    • #70
                      Mai bine ziceai: "stati întâi sa vedem cine era în Citroën si apoi vedem daca a fost sau nu de vina, poate a zis copilu' ceva ..."

                      Comment


                      • #71
                        Potoloti-va, pana nu e prea tarziu.
                        ...
                        Dati-va mana si mereti mai departe.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #72
                          eu mi-am scris parerea despre acest caz mai sus dar am o mica problema separat de situatie...
                          @bolovan: daca tu cu permis in buzunar si circuland pe strazi alaturi de mine nu stii ca acea lumina e ALBA de la mama ei din fabrica ar cam trebui sa dezbati inainte de toate vreo cateva ore de legislatie pe la vreo scoala de soferi...

                          Comment


                          • #73
                            Tot am vazut pe aici ca se vorbeste despre neasigurare la schimbarea directiei de mers.
                            Eu cred ca glumiti. E ca si cum ai fi primul la semafor pesi te asiguri cand faci stanga; in cazul cand te loveste vreunul din contrasens, esti acuzat ca nu te-ai asigurat.
                            Cam asa vad eu treaba; era primul si in mod normal nimeni nu trebuia sa vina din spate.
                            Asa ca, nu poate fi vorba de neasigurare; cat despre schimbarea directiei de mers, aceiasi gluma; aia e singura directie de mers.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #74
                              Eu cred ca trebuia sa se asigure oricum. Daca venea un intarziat din sens opus ce fortase semaforul?
                              Era doar mai usor de vazut, dar asta cu Vectra avea probleme cu vederea, chior de-a dreptul.
                              Ce daca e aceeasi directie de mers? Odata ce iti parasesti banda ta, casti ochii bine inainte. El se muta pe o banda de circulatie alternativa.
                              Last edited by mr.K; 9 December 2016, 21:46.

                              Comment


                              • #75
                                Nene Iancu, o masina- scoala voia sa plece de pe loc exact în timp ce treceam pe langa ea, în aceeasi directie de mers. Cine ar fi fost de vina daca ma lovea? La plecarea de pe loc trebuie sa te asiguri sau nu?
                                E adevarat ca Citroën -ul n-avea ce sa caute pe acolo in situatia respectiva dar si opelul are partea lui de vina. Acum ramane cum s-a zis mai sus: "depinde de politist".
                                Asigurati-va: Verificati inca o data oglinzile retrovizoare laterale si pe cea interioara! De asemenea inspectati si 'unghiul mort' (vezi figura alaturata). Semnalizati-va intentia de a va inscrie in trafic!
                                » Plecarea de pe loc: Este 'ok'! Puteti pleca! Sunteti 100% sigur? Asigurati-va privind peste umarul din stanga asupra unghiului mort. Daca totul este 'liber', lasati frana de mana
                                Examinatorul va observa daca:
                                - Puteti pleca de pe loc in siguranta, din spatele unui vehicul parcat si/sau in cazul in care vehiculul are o oarecare inclinare;
                                - Va asigurati, semnalizati si apoi efectuati manevra;
                                - Verificati cu atentie unghiul mort
                                de exemplu sau
                                Pentru pornirea de pe loc se procedează cu răbdare, după cum urmează:

                                1) Ne vom asigura şi vom semnaliza, motorul fiind în funcţiune la ralanti (cca 850 rot/min), se apasă complet pedala ambreiajului.
                                In cazul de fata se face o plecare de pe loc de pe partea dreapta a drumului. Va asigurati in oglinda retrovizoare din stanga, semnalizati, iar atunci cand puteti efectua plecarea introduceti maneta de viteza in treapta intai. Mentinand ambreiajul apasat, va asigurati din nou, si daca drumul este liber, accelerati usor in timp ce eliberati trept atambreiajul. Apoi luati usor volan spre stanga.
                                Scuze pentru dublu post, n-am reusit sa editez la timp.

                                445. La plecarea de pe loc cu autovehiculul, vă revin următoarele obligaţii:

                                C. să acordaţi prioritate de trecere vehiculelor care circulă pe drum, indiferent de direcţia de mers.
                                Zice in linkul de mai sus.
                                Last edited by Fanez; 9 December 2016, 22:16. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google