Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Azi după-amiază, în timp ce veneam de la Turnu Severin către casă (de la minutul 7:40 încolo):
    M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

    Comment


    • Nu voi intelege cum sa tai linia continua, sa fii cu roata dincolo de ea, atunci cand ai o asemenea vizibilitate. Cate nu am vazut in felul asta...Unii se cred la raliu, singuri
      Camionul cu platforma - a incalcat linia continua, viteza exagerata pentru acele conditii.
      Microbuzul cu platforma-pisca si el linia continua, viteza nu mai vorbesc, pe acel tronson.
      Doi meseriasi, exact precum in bancul semafoarelor.
      Trist! Bine ca sunt teferi!
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • Camionul cu platforma pare ca a trecut linia continua nu pentru c ar fi avut viteza ci pentru ca doar asa putea lua curba fiind lung si avand un obstacol ceva pe partea lui dreapta inainte de curba (e un jalon ceva cu alb si rosu acolo).
        De altfel duba nu se loveste de capul tractor care depasea linia ci franeaza, derapeaza si loveste undeva pe la mijloc.
        Iar cel cu duba pare ca o cauta cu lumanarea dupa viteza cu care mergea, la limita maxima a sigurantei! La modul cum conducea nu isi lasa loc de manevra/franare/evitare in cazul niciunui eveniment neprevazut. Iar cand evenimentul a avut loc...inevitabilul s-a produs.
        Am mai fost eu cu cineva la o plimbare pe Transfagarasan si la un moment dat imi zice sa il las il fata ca eu parca merg prea incet si ca el ar merge mai tare, etc...
        L-am lasat si apoi ma tineam el dupa el cat se poate de lejer. Dar la un moment dat si-a adus aminte ca trebuie sa imi demonstreze ca eu mergem prea incet si el e mai rapid: a inceput incet-incet sa se departeze.
        Mda, dar cum facea asta? Fix taind un pic, sau un pic mai mult, curbele, chiar daca avea sau nu vizibilitate! Din fericire nu a fost nici un accident si am ajuns toti teferi la destinatie. Bine, el a ajuns cu 5-10 minute inaintea mea si cand i-am vazut aerul de superioritate l-am lasat in aroganta lui sa-si savureze incredibila victorie.
        Si am cautat alti prieteni cu care sa facem excursii cu masinile.

        Comment


        • Tipul cu dubița a mers foarte bine tot timpul cât a fost în fața mea, n-a depășit 60 la oră. Poate că în curba aia urâtă ar fi trebuit să meargă mai încet. Ceea ce nu se vede în filmare este faptul că în remorca tractată de dubiță era o parte din ceva utilaj agricol (așa părea), în orice caz un „fier” foarte greu. Când a văzut trailerul pe contrasens șoferul dubiței a frânat violent (se vedeau foarte clar pe asfalt urmele de frânare), dar el deja era intrat în curbă, remorca nemaifiind în poziție coliniară cu dubița. Remorca fiind foarte grea, la frânare a avut inerție mare și practic a împins dubița direct în partea din spate a trailerului. În același timp, remorca a dislocat și doi parapeți din beton care au căzut în Jiu. Toată partea din față a dubiței s-a făcut praf, în timp ce trailerul n-a avut absolut nimic. Bine că n-au fost victime.
          M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

          Comment


          • Dap, la asta m-am referit cand am scris de viteza microbuzului. Se observa din oscilatiile remorcii, greutatea tractata.
            Si da, eu ma situam in postul de sofer, nu as fi condus cu acea viteza...
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • Oscilațiile le-am văzut și eu și de-asta am preferat să merg constant în spatele lui, la distanță, fără să încerc vreo depășire. Oricum, cu viteza asta cam circul de regulă prin defileu, pentru că este o porțiune dificilă a DN66.
              M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

              Comment




              • Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk

                Comment


                • Proba video? La ce mai foloseste? Avem filmari cu "profesionisti" in ale impertinentei si prostiei, dar raman doar in spatiul virtual (de aici).
                  Nu ma intelegeti gresit! Cei care nu sunt "profesionisti" vor invata din pataniile altora.
                  "Desteptul invata din greselile altora. Prostul? Nici din ale lui."

                  L.E.
                  Intrebasem mai de mult, cum si la ce ne folosesc in spatiul juridic filmarile de pe camera, daca suntem implicati intr-un eveniment?
                  Last edited by Silica; 11 February 2018, 14:38.

                  Comment


                  • @Cherubino defileul jiului este pista de incercare pentru tampiti. De 14 ani circul aproape lunar pe el.
                    In locul accidentului, daca-mi aduc eu aminte bine...erau niste semne (ma rog...erau...ca in filmare nu se mai vad)...cu stabilirea prioritatii pe sub pod. Acolo tot timpul incetinesc. Vin vrecvent tiruri...fiind in curba nu te vad decat cand sunt aproape in curba...si n-ai cum sa treci fara sa te lovesti. Accidentul este un caz tipic de lipsa instinctului de conservare.

                    Comment


                    • Nu mai exista niciun semn referitor la stabilirea prioritatii de trecere in acea curba, doar unul cu inaltimea maxima de 4 m (probabil ca o fi fost vreunul provizoriu in perioada in care s-a lucrat la drum; nu sunt sigur, dar parca imediat dupa pod in sensul de mers catre Tg. Jiu a fost si semafor temporar cu aproape doi ani in urma). Ai dreptate, eu ma ingrozesc cand vad cum circula unii dementi pe un tronson atat de dificil si periculos. Pe niciun drum pe care am circulat pana acum nu m-am simtit atat de inconfortabil cum ma simt atunci cand circul in defileul Jiului (si asta se intampla cam de 7-8 ori pe an, dus-intors).
                      M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                      Comment


                      • A fost un semn cum zice @bolovan dar inainte sa lucreze la largirea drumului din defileu. Trebuia sa-l pastreze deoarece nici acum nu e suficient de larg acolo in curba. Doua masini mari trec la limita una de celalalta.
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • Originally posted by Cherubino View Post
                          Nu mai exista niciun semn referitor la stabilirea prioritatii de trecere in acea curba, doar unul cu inaltimea maxima de 4 m (probabil ca o fi fost vreunul provizoriu in perioada in care s-a lucrat la drum; nu sunt sigur, dar parca imediat dupa pod in sensul de mers catre Tg. Jiu a fost si semafor temporar cu aproape doi ani in urma). Ai dreptate, eu ma ingrozesc cand vad cum circula unii dementi pe un tronson atat de dificil si periculos. Pe niciun drum pe care am circulat pana acum nu m-am simtit atat de inconfortabil cum ma simt atunci cand circul in defileul Jiului (si asta se intampla cam de 7-8 ori pe an, dus-intors).
                          Defileul Jiului este un drum relativ usor, comparativ cu valea Oltului, unde este plin de camioane si tiruri care merg peste limita.

                          Chestia este sa pleci relaxat la drum si cu gândul sa ajungi cu bine la destinatie.

                          Originally posted by Cherubino View Post
                          Ai dreptate, eu ma ingrozesc cand vad cum circula unii dementi pe un tronson atat de dificil si periculos. Pe niciun drum pe care am circulat pana acum nu m-am simtit atat de inconfortabil cum ma simt atunci cand circul in defileul Jiului (si asta se intampla cam de 7-8 ori pe an, dus-intors).
                          cum ai accelerat si tu data trecuta când te-a depasit o gagica, apoi ai franat, si in final v-ati acrosat, macar nu mai zi de alti, ca nici tu nu esti usa de biserica.
                          Last edited by aris86; 14 February 2018, 12:16. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • aris86
                            Usi de biserica nu suntem niciunul dintre noi. Acuma, eu ce sa zic, nu ma cunosti, nu te cunosc, iar din postari pe net, care sunt 100% subiective, e cam greu sa faci afirmatii cu titlul unor judecati de valoare, dar chiar si in acest context, pot sa te asigur ca este complet deplasat sa compari stilul meu de condus cu ceea ce se vede de multe ori in defileul Jiului. Cu mana pe inima pot sa garantez ca, daca vreodata ne vom intersecta in trafic, nici tu, si nici ceilalti pasageri din masina ta nu veti avea de suferit de pe urma asta.
                            Chestia cu "gagica" am explicat-o la un nivel atat de jos, incat s-o priceapa absolut oricine, iar in aceste conditii, inducerea in continuare a ideii subliminale ca as avea un presupus stil de conducere periculos, nu are legatura cu intelegerea situatiei, ci mai degraba cu reaua vointa (fara suparare).
                            P.S. Nu "ne-am acrosat", ci "m-a acrosat". Este o mica-mare diferenta, iar faptul ca reparatia masinii mele s-a facut pe RCA-ul fetei, cred ca inchide definitiv capitolul "vinovatie".
                            M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                            Comment


                            • nu-i vorba de vinovatie, pur si simplu uneori toti avem scapari. "problema" (daca putem spune asa, ca de fapt nu-i nici o problema) tu te-ai laudat cu ea, era de asteptat ca exista riscul de fi catalogat cumva. mai ales ca ai spus si ca esti incepator. acu'...fiecare are dreptate in felul lui ideea e sa nu se intample (sau ma rog, cat mai rara si fara urmari) chestii de genul "incapatanare in trafic". valabil pt toti, nu doar pt unii. pt ca, toti o mai "comitem" uneori, poate si fara sa vrei neaparat in mod constient, pur si simplu ai o zi mai proasta si vine un idiot care declanseaza "animalul" din noi.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Originally posted by Seba View Post
                                ...mai ales ca ai spus si ca esti incepator...
                                Nu sunt începător.
                                M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google