Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multi utilizatori de dube depasesc cu mult sarcina utila maxima.
    Categoria asta de masini nu sunt facute sa care moloz.

    Am vazut de destule ori in trafic duba cu suspensiile lasate pana la tampoanele de cauciuc. E clar ca la un soc mai serios nu prea aveau sanse sa ramana intregi.

    O cunostinta se lauda cum incarca el duba si de cate ori a venit cu ea lasata pana la capatul cursei suspensiilor.
    Tot el se lauda ca la o franare de urgenta nu avea nici o sansa sa se opreasca decent din cauza greutatii ...
    Cat timp oamenii braveaza cu asemenea chestii in loc sa le priveasca ca pe un pericol pentru ei si pentru ceilalti din trafic, vom avea astfel de situatii in trafic ca in orice tara bananiera respectabila
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • si eu stiu pe cineva care si-a luat iveco daily model 2008 cu punte dubla si are de gand sa puna pe el 3-3.5t (cereale) in mod uzual. la care mai adaugi 2.5t cat are masina goala.

      cica multi pun asa, si doar iveco e singurul care rezista la greutatea asta.
      Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

      Comment


      • Dupa luni de zile de cand am camera auto, un incident urat, insa cu un final fericit final fericit...Nici nu am observat scena, decat acasa...
        Dimineata, carosabil alunecos; in realitate filmul este cu muuult mai clar, editarea de upload a redus din performante
        Last edited by 77sky; 9 February 2018, 15:13.
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • Am impresia ca fugea dupa microbuzul ala ce tocmai trecuse. Pentru unii, "prinderea" unui mijloc de transport e mai importanta decat insasi viata lor.
          M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

          Comment


          • Mda, exact asta facea. S-a angajat in traversare in fuga si fara sa se asigure.
            Lucruri care ii cam anuleaza prioritatea data de faptul era pe "trecere"
            Eram de serviciu într-o frumoasă dimineață de duminică. Liniște totală pe străzi, trafic foarte lejer. Cum stă baciul sprijinit în bâtă, așa stăteam eu rezemat de motocicleta de poliție, ce stătea cuminte pe cric. La vreo cincizeci de metri era o trecere de pietoni. Semnalizată frumos cu indicatoare


            p.s. Nu, nu sunt neaparat un fan Godina. Dar vad zilnic astfel de cazuri de pietoni care se arunca pe zebra. La fel de multi ca si soferi ce nu dau prioritate pietonilor in situatia in care acestia din urma executa traversarea foarte corect.

            Comment


            • De aia or sa creasca vanzarile de camere DVR, filmarea e singura dovada ca ai dat peste prostul de pe zebra pentru ca alerga ca o caprioara.

              Comment


              • a avut, sau are intentia, zic zvonurile, sa se ocupe conducerea si de treaba asta, sa nu mai fie valabila in instanta. nu stiu sigur, am auzit doar zvonuri, repet.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • @CeDeBe-L, nu scrie niciunde ca pietonul isi pierde prioritatea cand este pe trecerea de pietoni.

                  Godina as zice ca interpreteaza putin gresit art. 72:

                  (3) Traversarea drumului public de catre pietoni se face perpendicular pe axa acestuia, numai prin locurile special amenajate si semnalizate corespunzator, iar în lipsa acestora, în localitati, pe la coltul strazii, numai dupa ce s-au asigurat ca o pot face fara pericol pentru ei si pentru ceilalti participanti la trafic.

                  alt doilea "numai" se aplica doar cazului "in lipsa locurilor special amenajate" din cauza acelui "iar".

                  E interpretabil dar gramatical asa se parcurge textul.

                  ~~~~

                  Dar in inregistrarea lui @77sky, cel cu masina rosie trebuia sa opreasca deoarece pietonul era deja la mijlocul drumului cand el a ajuns in dreptul trecerii. Mai mult franeaza la cateva momente dupa ce il acroseaza. Sigur nu a fost atent la trafic ...

                  ~~~~

                  @Seba, sunt prevederile in noile faimoase legi, inca blocate ... speram si anulate intr-un final.
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • Da, gramatical, asa imi pare si mie ca se parcurge textul.
                    Dar, in fapt, soferul poate fi scos din culpa daca se dovedeste ca pietonul nu a respectat regula asta cu asigurarea chiar si la trecere.
                    Si, da, in cazul de fata nici soferul nu e lipsit de vina. Nu avea viteza, vizibilitate era...ramane neatentia.

                    Comment


                    • A fost o dimineata tulbure, 3 evenimente. Secundul a fost cel cu pietonul.
                      Primul, in imaginea de mai jos.
                      Ce nu se "simte" este ce e jos, pe asfalt. Desi redusesem viteza considerabil, pentru a trece (de fapt a fortat intrarea si duba), cand am vazut auto mic, am pus frana, a intrat abs, s-a lungit distanta de franare...
                      Nici nu s-a asigurat, a mers la ghici, cu o viteza de ma doare in...
                      Asadar, eu sunt vinovat legal, daca o lovesc din spate, pentru ca acela care intra din secundar nu are nici o obligatie de a se asigura, nu?
                      In acceptiunea mea, atat timp cat numai ridic piciorul de pe acceleratie, pentru reduce viteza, inseamna manevra eronata din partea celui din drumul secundar.
                      In astfel de cazuri, ori stai potolit, ori intri in forta, incat cel din pp-al nu este stanjenit de manevra
                      Filmul prim (ca episod al diminetii):
                      This is "Hai la ghici" by 77SKY H on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • Aia e o intersecție cu probleme, oricum e supravegheată video de primărie și se vede clar ce a făcut toanta.

                        În celălalt filmuleț, acolo la bazar, permanent e câte un pietont ce traversează așa, nu că șoferii ar fi ușă de biserică
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Dar in lipsa unei camere si a unei supravegheri video...puteau fi probleme. De exemplu, nu era nici un martor (sau nu se bagau), colegul 77sky era singur iar in masina din fata erau 3 insi care spuneau ca ei erau deja pe drumul cu prioritate cand soferul a franat sa nu dea peste un caine/pisica/crocodil iar cel din spate i-a lovit ca nu a pastrat distanta.
                          Un astfel de caz a fost mai demult la Braila cand un taximetrist a facut o tampenie in trafic si a provocat o tamponare. Accidentul s-a produs foarte aproape de o statie de taxiuri iar politia l-a scos vinovat pe cel NEVINOVAT pentru ca s-a bazat numai pe declaratiile celorlalti taximetristi luati drept martori. Restul nu s-a bagat nimeni si astfel omul a fost sanctionat complet pe nedrept.

                          Comment


                          • In urma cu ceva ani, intrasem in localitate (comuna), rulam la limita de sanctiune-60 km/H, dintr-un peco (dreapta) a intrat un "titiu" de police. Cu o viteza precum in filmul anterior. Tare era sa-l pocnesc.
                            Cine era vinovat? Eu, nu? Fiindca trebuia sa ghicesc manevra lui, sa opresc langa el, sa-i fac semn cu mana ca poate intra.

                            No,,,episod III din filmul diminetii...

                            Cateodata ma intreb: "au ceva oamenii astia? e ceva in aer?" Prea sunt legate...
                            This is "Bizonul" by 77SKY H on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.
                            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                            Comment


                            • Se grăbea să dea o tură pe bulevard, în plus avea priorițate de bmv și lichidul de semnalizare terminat
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Originally posted by 77sky View Post
                                Asadar, eu sunt vinovat legal, daca o lovesc din spate, pentru ca acela care intra din secundar nu are nici o obligatie de a se asigura, nu?
                                https://vimeo.com/255022610
                                stiu ca era o prevedere unde se spunea ca daca il pocnesti cumva pe colt nu ai fi vinovat si parca era si ceva legat de cati metri sa ai de cand intri in fata cuiva in care esti vinovat daca te loveste in spate... e greu de demonstrat dar cateodata merita ca la noi multi merg pe tupeu... macar o avarie de bun simt sa fi dat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google