Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu vreau să îl apăr pe țăranul stângaci,
    Pai, cam asta faci. Stangaciul n-are nicio scuza, decat ca ma-sa l-a nascut idiot retardat.

    cel care a virat la stanga, nu a fost implicat decat ca declansator al accidentului si nu cred ca poate fi acuzat prea usor.
    Neacordare de prioritate.

    Comment


    • Neacordare de prioritate
      Se pare ca n-ai inteles ce am vrut sa spun, nu-i asa?
      ...
      De probat vinovatia e mai greu; despre asta era vorba.
      "s-a speriat dom'ne si a intrat ca prostu pe contrsens"
      Raman la parerea ca vinovatul, fara vina, e cel care a intrat pe contrsens. Acest lucru e palpabil ca sa spun asa, are urmari evidente, spre deosebire de ala care a virat la stanga.
      In fine, deja nu prea mai conteaza; conteaza doar invatamintele de dupa.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Cred că Iancu are dreptate. Poliția nu poate folosi proba video decât pentru a căuta alte dovezi concrete. De exemplu, urmele de frână sau de impact. Cum ele nu par a exista în privința celui care intră pe contrasens, poliția va putea argumenta chiar următorul scenariu: cel din față îi face semn celui care vira stânga să se bage, încetinește, acesta ezită dar până la urmă se bagă cu oarecare întârziere, cel din față, prea leneș să frâneze, ia decizia să îl ocolească pe contrasens. Cine este atunci vinovatul? Dacă vrem să facem stânga și ne face unul semn, ne băgăm imediat?

        Comment


        • Originally posted by gecmc94 View Post
          Poliția nu poate folosi proba video decât pentru a căuta alte dovezi concrete.
          Ce ii impiedica sa faca o expertiza de stabilire a autentiticitatii inregistrarii si ulterior folosirii ei ca proba?

          Nu conteaza daca exista sau nu urme de impact; vinovat principal este cel ce a generat producerea accidentului, in cazul de fata cel ce vireaza stanga pentru neacordare de prioritate, iar apoi cel ce intra pe contrasens poate avea si el o parte din vina dar nicidecum nu e vinovatul principal.
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • Se pare ca n-ai inteles ce am vrut sa spun, nu-i asa?
            ...
            De probat vinovatia e mai greu; despre asta era vorba.
            Se pare ca dumneata nu ai inteles.
            Vinovatia se probeaza prin multe moduri: martori, probe video, expertize.
            Cand intri pe contrasens fara sa te asiguri, este sau nu neacordare de prioritate?
            Merci.

            Comment


            • Caz concret:
              Provocare accident rutier
              Un conducator auto se afla in depasirea unui vehicul, cand auto care depasea a ajuns paralel cu vehiculul depasit, cel care era depasit nu s-a asigurat la depasire/schimbarea directiei de mers si a tras de volan stanga. Pentru a evita impactul, vehiculul care efectua depasirea a pus frana si a tras stanga de volan iesind in decor. Autovehiculele si-au atins foarte putin oglinzile, la cel care a provocat accidentul nu se cunoaste mare lucru, dar vehiculul care a iesit in decor s-a rasturnat avand pagube materiale mult mai mari (dauna totala). Nu au fost victime. S-a facut amiabila. Soferul auto care a iesit in decor a fost dupa la politie sa declare accidentul (in primele 24ore). Politistul, celui care a iesit in decor si a fost sa declare accidentul i-a facut PV, i-a dat un avertisment ca nu a adaptat viteza la conditiile de drum, ca a zis ca nu poate sa il lase asa, si a zis ca nu are ce sa ii faca celuilalt sofer si sa faca amiabila / si daca nu sa il dea in judecata pe vinovat pe civil...
              In cazul nostru, cel care a făcut stânga s-a asigurat, a pus semnal. Aceste lucruri sunt certe și există martori (inclusiv cel din mașina cu camera). Aceste probe pot fi folosite de judecător. Ce s-a întâmplat între stângaci și ultimul de pe contrasens este însă supus îndoielii. Situația este prea absurdă iar expertiza tehnică auto va stabili cu siguranță că acesta nu a frânat deși avea timpul să o facă. Acest pasaj din derularea lucrurilor nu poate fi probat decât în defavoarea celui de pe contrasens. Din păcate. Derularea în continuare nu probează decât încălcarea legii de către cel de pe contrasens care nu s-a asigurat la schimbarea benzii și a efectuat o depășire neregulamentară lovind o mașină care circula regulamentar.

              Comment


              • In cazul nostru, cel care a făcut stânga s-a asigurat, a pus semnal.
                S-a asigurat atat de bine, incat cel de pe contrasens n-a mai incaput pe drum pe directia de mers.

                Sau la tine sa te asiguri inseamana sa semnalizezi si atat?


                Ceva imi scapa in logica unora.
                E clar si limpede totul, in accidentele de circulatie politia nu sta la intrebari cand exista filmari/martori.

                Situația este prea absurdă iar expertiza tehnică auto va stabili cu siguranță că acesta nu a frânat deși avea timpul să o facă.
                Tu vorbesti serios? Faptul ca ala de pe contrasens nu a franat, il face nevinovat pe dobitocul ca nu s-a asigurat la viraj stanga?
                Mergi in continuare cu bicicleta, e mai sigur pentru toata lumea.
                Last edited by mr.K; 29 December 2017, 15:18.

                Comment


                • Originally posted by gecmc94 View Post
                  In cazul nostru, cel care a făcut stânga s-a asigurat, a pus semnal.
                  Daca se asigura atunci nu vira stanga. Se vede foarte clar din film ca a virat stanga foarte foarte tarziu.

                  Sper ca nu asa te asiguri si tu doar punand semnal ...

                  Originally posted by gecmc94
                  contrasens care nu s-a asigurat la schimbarea benzii și a efectuat o depășire neregulamentară lovind o mașină care circula regulamentar
                  As zice ca se interpreteaza ca fiind o evitare a impactului cu cel ce a executat manevra de schimbare de directie de mers fara sa se asigure ca o poate face in siguranta si prin acordare de prioritate celor ce vin din sens opus. Nicidecum o manevra de depasire.

                  Oricum, cazul este foarte ciudat. Nu mi-e clar cel cu masina alba de ce a virat stanga vandu-l pe cel din fata asa aproape.
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • Originally posted by gecmc94 View Post
                    ... Se aud clar în mașină radioul citizen band (lua-l-ar dna-ul că numai certații cu legea îl folosesc și tiriștii)...
                    Ce gândire... CB e liber, cel ce emite e responsabil de cum(FM maxim 4W) și ce emite (info, muzică, înjurături, etc)

                    Canalele 9 și 19 sunt de urgență, inclusiv salvamont.

                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Este foarte clar că s-a asigurat. A încetinit, a pus semnal și era chiar oprit pe axul drumului așteptând vreo 3 mașini să treacă. Aceste lucruri demonstrează că a procedat corect pentru N-1 mașini. Ce s-a întâmplat la ultima este controversa. Iar varianta care începe să îmi pară mie cea mai plauzibilă este că ultima mașină i-a făcut semn să treacă. Nu s-au înțeles/sincronizat iar cel care venea a preferat să nu îl mai aștepte ci să ocolească prin stânga pe contrasens.

                      Uite aici ce înseamnă frânarea de urgență. Faptul că a ales să facă o depășire neregulamentară în loc de frânare de urgență îl face vinovatul principal.

                      Comment


                      • Originally posted by Silviu View Post
                        [...]

                        Oricum, cazul este foarte ciudat. Nu mi-e clar cel cu masina alba de ce a virat stanga vandu-l pe cel din fata asa aproape.
                        "Dă dobitoc ce e!" este cea mai buna explicatie.

                        Probabil ala statea cu semnalul pus pe o distanta asa lunga pentru ca nu stia exact unde trebuia sa faca stanga. Cand a vazut "spartura in parapetul de protectie" pe care o cauta, n-a mai fost atent la trafic; "misiunea", pentru care a alocat 100% din capacitatile creierului (cat o nuca, dupa cum se poate observa in videoclip) - pe sistemul "scopul scuza mijloacele" - a fost indeplinita cu succes.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Uite aici ce înseamnă frânarea de urgență. Faptul că a ales să facă o depășire neregulamentară în loc de frânare de urgență îl face vinovatul principal.
                          Ce depasire?
                          Ti-a zis si Silviu mai sus, a evitat o coliziune.
                          Singurul vinovat e ala de a pus masina de-a latul drumului.
                          Daca se asigura, nu avea loc accidentul.
                          Cand are loc un accident, inseamna ca cineva nu s-a asigurat.
                          E atat de simplu...

                          PS: mai merg unii, de prosti ce sunt si uituci, cu semnalizarea pornita, km intregi.
                          Sa-nteleg ca-i pot incadra la categoria celor care se asigura, doar pentru semnalizeaza?

                          Comment


                          • Originally posted by gecmc94 View Post
                            că a procedat corect pentru N-1 mașini.
                            deci a gresit la ultima masina. Irelevant din ce motiv, a gresit.

                            Originally posted by gecmc94 View Post
                            Nu s-au înțeles/sincronizat iar cel care venea a preferat să nu îl mai aștepte ci să ocolească prin stânga pe contrasens.
                            Eu cred ca te uiti la alt film.

                            Se vede foarte clar ca a virat strans in ultimul moment ca sa-l evite. Daca era o depasire alta era traiectoria.

                            In fine, fiecare cu parerea lui...
                            I have no special talent. I am only passionately curious.

                            Comment


                            • Originally posted by t0rquemada View Post
                              Ce gândire... CB e liber,
                              Da, există și radioamatori români. Așa cum există și cumpărători români civilizați de BMW și Audi. Altfel, faimosul canal 22: "liber colega", calc-o.

                              Comment


                              • Depasirea unui vehicul de catre alt vehicul se produce doar daca ambele vehicule merg in acelasi sens.
                                Cand vehiculele au sensuri de mers opuse, e mai degraba ocolire/evitare, cand cele 2 vehicule trec unul pe langa altul.

                                Inteleg ca sunt sarbatorile, iar alcoolul se poate sa dauneze rationamentelor.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google