Discutii despre orice, mai putin pe teme politice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu era mai simplu sa zici asa din prima?
    Totusi, nu vad legatura cu asta:
    le dau idei la pesedei cum sa dea mai mult la toti din nimicul comun
    Last edited by Fanez; 12 October 2016, 22:51.

    Comment


    • fum de langosi, sa se sature toti. man, chiar tu n-ai mers nici macar o data macar dupa unul care baga ulei in masina? miroase a langosi si-a cartofi prajiti de mai mare dragul...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Stiam ca sunt niste motoare care au un sistem conceput special pentru asa ceva si nu, n-am vazut masina care sa miroasa a mc donald.

        Comment


        • stiu cateva dube care merg si in combinatie ulei/motorina. sunt si dezavantaje. iarna canci ulei daca vrei pornire , filtre schimbate mult mai devreme etc.
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • exista variante de flitre cu incalzitoare si incalzitoare pentru conductele de alimentare, termoplonjon in rezervor. eu stiu pe cineva care de vreo 4-5 ani merge cu ulei folosit. decantat, filtrat, cu sistem de incalzire pe masina. masina e un aro 10 cu motor 1.9 de renault.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • Exclusiv ulei, sau in combinatie cu motorina?

              Comment


              • cand, cum iarna porneste pe motorina si dupa 5 minute comuta pe ulei, cand e cald, merge si direct pe ulei (vara); in functie d etemperatura de afara, deja stie daca merge 5 minute pe motorina, sau 2 minute, sau se poate direct cu ulei. singura grija e sa nu uiti inainte sa ajungi la destinatie cu cca 1 minut, sa comuti inapoi pe motorina, in caz ca a doua zi nu vrea s-o ia direct cu ulei. ca pret, uleiul vechi, sistem de decantare, filtre, tratament ulei, iesi undeva la 1.5-2 lei/litru, ceea ce nu-i rau deloc.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Si noxele cum ies?
                  Cum e gazul pentru benzina e uleiul pentru motorina. Ambele sunt prea complexe pentru lenea mea

                  Comment


                  • Fanez teoretic ies mai bine decat pe motorina. Uleiul nu contine suflati etc.
                    Uleiul este o idee grozava...dar nu's daca se poate aplica la motoarele "moderne"...care sunt extrem de pretentioase.
                    Din cate stiu eu...nu se recomanda pentru motoare produse dupa 95-97

                    Comment


                    • si la cati km faci nu se merita. mai bine te combini la cartela si mergeti macar 2 cu aceeasi masina si iesiti mult mai ieftin. dubele fac km nene. si taxiurile , dar din pacate nu prea mai sunt cobre pe taxi
                      o/____\o
                      (i)
                      .........

                      Comment


                      • La ce maree de petrol va fi in curand cand se supara toti si extrag cat pot de mult zilnic, o sa ajunga barilul 15$. O sa ne roage sa cumparam carburant, dar noi vom merge cu tramvaiul, cica e ecologic.

                        Comment


                        • mr.K stai linistit...nu o sa scada pretul la pompa. Motivul este r elativ simplu: taxele nu sunt procentuale...ci valori fixe. Deci nu spera prea mult.

                          Comment


                          • ..nu o sa scada pretul la pompa.
                            Ba dimpotriva. O sa creasca.

                            Comment


                            • Taxele sunt ceva mai mult de 50% din pretul la pompa. Ar avea de unde sa scada pretul, chiar cu un procent generos de profit, daca si costul de productie ar fi mai mic.
                              Doar ca rafinarii producatoare sunt putine (cred Arpechim si Petromidia, eventual Petrotel, restul sunt oprite), iar astia cu lanturile de statii de distributie vand marfa ca pe oricare alta, cost achizitie + marja mare de profit, ca deh, o statie are cheltuieli fixe de operare destul de mari, multe sunt in franciza, deci apare si lacomia operatorului privat, temperata doar de marja maxima impusa de proprietarul statiei.
                              Singurii ce-si vand marfa proprie sunt Romepetrol si Petrom-OMV.
                              Cu exceptia statiilor Rompetrol (excluzand ROmpetrol-partener) si Lukoil, toate statiile sunt in franciza.
                              Firmele ce detin statiile fac parte din grupul mare ca entitati separate, deci au costuri de operare proprii, conducere proprie: Rompetrol Dowstream, OMV Petrom Marketing SRL, MOL PP Romania SRL. Deci inca o ambitie de a face profit mare in cadrul grupului.
                              Noi, aia de alimentam, platim toate astea.
                              Last edited by mr.K; 13 October 2016, 10:55.

                              Comment


                              • Benzina contine 0.4 euro/l taxa. Indiferent de pretul benzinei. Deci sub 0.4 euro nu poti sa o vinzi. Pe alnga asta adaugi alte ceva taxe procentuale...si TVA...care tot procentual este. Prin urmare, si daca rafinaria ar vinde cu pretul extrem de mici...si distributia si transportul era cu costuri extrem de mici...sub 4 lei tot n-ai vedea benzina.
                                P.S. Eu am alimentat ieri de 230 lei. Din care vo 130 lei s-a dus la stat. Eram 5 in benzinarie...deci statul incaseaza un posor imens de bani din combustibil...nici nu-i de mirare ca au vile asa de mari parlamentarii...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google