Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Catalin S.
    replied
    Cam multe incendii și incinerări ale victimelor.
    Victimele incinerate în accidentele cu mașini Tesla de care amintești, nu cred că au mai avut scăpare din cauză că accidentul care s-a produs a fost unul cu impact uriaș gen "contorsionare a automobilului". Deci cel mai probabil s-a produs un fel de încarcerare a acestora... Și chiar dacă au avut intenția să iasă, nu cred că ar mai fi avut cum, deoarece au fost "adormite" de fumul emanat care conține gaze toxice, murind înainte de a lua foc.

    La fel ca la Colectiv, da!

    Unde vreau să ajung... Articolele de acest gen sunt profund subiective, chiar dacă se bazează pe statistici reale și corecte. Doar că astfel de cazuri triste se pot întâmpla la orice mașină în urma unui impact major (și un diesel poate lua de pildă de la cealaltă mașină cu care a avut impact ori din cauza unui scirt circuit) sau în orice loc de pe pământ (sală spectacole, sală de clasă, cinema, stadioane etc.) deoarece nu uitați un aspect foarte important! Pe moment intervine panica de care puțini pot scăpa, panică ce ucide aproape instant. Dacă psihicul e afectat, atunci la revedere.

    Sunt convins că cele explicate se văd altfel din exterior, mai light spre easy așa și mai știu că toți ne considerăm la un moment dat un fel de Highlander nemuritori sau adepți ai "ah, păi nu se poate întâmpla fix la mine", dar când ești acolo, nene... te pierzi total și definitiv, uiți de cele învățate și povestite, iar cu incendiul nu este deloc de joacă.

    Cam așa cu săracele victime Tesla.

    *scuze de off topic, dar am trecut prin ceva similar și dețin proprietatea cuvintelor de mai sus

    Leave a comment:


  • Silviu
    replied
    Ai cumva o statistica referitoare la cele 1200000000 masini de care vorbesti?

    Daca nu atunci comparam mere cu pere...

    Din cauza acumulatorilor sunt mai predispuse la incendiu dar doar in anumite conditii.

    Vedeti accidente cu super-masini (daca e sa comparam mere cu mere) ce au luat foc imediat dupa impact si faceti o comparatie.

    Una e sa te proptesti intr-un parapet de beton la 100kmh si alta e la 200+.

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Sunt peste 250 000 de Teslauri vândute până la finalul lui 2017. Oare câte au avut accidente grave, nu o bară îndoită? Că nu este o bicicletă BMX cu care sari prin parc ci o mașină de lux pe care o plimbi cu grijă și cu pasiune. 25-50 de mașini? Cam multe incendii și incinerări ale victimelor. Dacă mașinile convenționale ar arde la fel ca tesla-cavourile astea, la 1 200 000 000 de mașini pe drum azi, ai avea nevoie de mașini de pompier la fiecare 10 km.

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    de unde ai scos-o cu dieselul ?! ia da tu cu un diesel intr-un perete sau fa un accident cu unul si o sa vezi ca nu ia foc.
    motorina nu se apride de la scantei fiindca nu emana gaze.

    "October 2017 - A Tesla Model S caught fire in Austria, after the driver crashed into a concrete barrier at the side of the road. The driver survived the crash.

    March 2018 - A Tesla Model X crashed and caught fire near Mountain View, California. The crash involved two other cars resulting in the death of the 38-year-old Tesla driver at a nearby hospital shortly after the crash.

    May 2018 - A 2014 Tesla Model S drove off the road and hit a concrete wall in Fort Lauderdale, Florida, immediately catching fire, and killing two teenagers and injuring another."
    Last edited by B997NDL; 16 May 2018, 21:21.

    Leave a comment:


  • catalonia
    replied
    Tehnologia bateriilor de mare capacitate e relativ noua si prezinta riscuri.
    Mai rau e cand iti ia foc o masina cu propulsie clasica, pe benzina sau diesel.
    Renault de exempliu, e unul din brandurile cu probleme.

    Leave a comment:


  • Catalin S.
    replied
    "Studiul" de mai sus nu spune și numărul de Tesla vândute sau dacă mașinile au fost manipulate corect. Sunt convins că (mai ales la americani) aceste mașini au un manual de instrucțiuni destul de stufos și bine pus la punct (vezi aici unele mașini de spălat pe care este lipit sticker cu "nu băgați bebelușul la spălat înăuntru). Dacă nu s-a ținut cont de ghidul de condus, e o problemă, însă asta nu apare în articol.

    Nu mai vorbesc de faptul că era bine dacă exista și un raport față de căte mașini s-au vândut.

    Dacă ar fi s-o luăm așa, cred că s-au distrus mai multe Loganuri, BMW-uri și Opeluri decăt Tesla, dar nah, ca statistică e "ok". Păcat că în articol nu sunt mai multe date cum ar fi și punctul de vedere al Tesla sau rezultatele anchetelor.
    Last edited by Catalin S.; 16 May 2018, 06:29.

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Încă o Tesla a luat foc după un accident și a incinerat oamenii prinși înăuntru în Elveția. În afară de această dramă, iată lista completă a crematoriilor numite Tesla. Posesorii sunt sinucigași.

    Here is a list of known incidents of Tesla vehicles catching fire since 2013:

    October 1, 2013 - A Tesla Model S caught fire near Seattle, after the car collided with a large piece of metal debris on the road that punched a hole through the protective armor plating. The driver was not injured.

    October 2013 - A Tesla car crashed through a concrete wall and hit a tree, catching fire in Merida, Mexico. The driver was not injured.

    November 2013 - A Tesla Model S caught fire after the electric car ran over a tow hitch that hit the undercarriage of the vehicle, in Smyrna, Tennessee. The driver was not injured.

    February 2014 - A Tesla Model S caught fire in Toronto, Canada, with the fire originating in the engine area. There were no injuries. (https://cnb.cx/2jL0UAC)

    March 2014 - Following the fires, Tesla cars were outfitted with a triple underbody shield.

    July 2014 - A stolen Tesla Model S crashed into several vehicles and split in half after striking a light pole in West Hollywood, catching fire and leaving the driver in a critical condition, two officers hospitalized and half of the car wedged in a synagogue.

    June 2015 - A 2013 Tesla plunged off a cliff along Malibu Canyon Road, and caught fire killing the 53-year-old driver.

    August 2016 - A Tesla electric car caught fire during a promotional tour in southwest France. No one was injured in the incident.

    November 2016 - A Tesla vehicle crashed into a tree and burst into flames in Indianapolis, killing the driver and the passenger.

    March 2017 - A Tesla Model S caught fire at a Supercharger station in Shanghai, China. No one was harmed in the incident.

    August 2017 - A Tesla vehicle went off road in Lake Forest, California, and crashed into a home, igniting a garage fire. The driver was taken to a hospital with non-life threatening injuries.

    October 2017 - A Tesla Model S caught fire in Austria, after the driver crashed into a concrete barrier at the side of the road. The driver survived the crash.

    March 2018 - A Tesla Model X crashed and caught fire near Mountain View, California. The crash involved two other cars resulting in the death of the 38-year-old Tesla driver at a nearby hospital shortly after the crash.

    May 2018 - A 2014 Tesla Model S drove off the road and hit a concrete wall in Fort Lauderdale, Florida, immediately catching fire, and killing two teenagers and injuring another.

    Leave a comment:


  • Gabi GL
    replied
    Multumesc de informatie! Deci pana la euro 7 , mai trebuie sa trecem si de normele euro 6c si euro 6d?

    Trimis de pe al meu HUAWEI Y625-U51 folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Originally posted by Gabi GL View Post
    Norma euro 6 d?
    Da; este norma de poluare care prevede pe langa teste de laborator si unele de strada. Pana in prezent doar cei de la PSA au cateva motoare ( 1.2 eTHP si noul diesel 1.5 BlueHDI cu SCR), care respecta aceasta norma, intrata in vigoare in sept. anul trecut.
    Last edited by IancuMIC; 10 May 2018, 11:41.

    Leave a comment:


  • Gabi GL
    replied
    Norma euro 6 d? Citisem undeva ca din toamna introduc obligatoriu euro 6c si apoi se va trece peste cativa ani la euro 7 .

    Trimis de pe al meu HUAWEI Y625-U51 folosind Tapatalk

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google