Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gabi GL
    replied
    Viitorul suna bine! Logan cu o noua caroserie, mai exact generatia a 3a a Logan-ului, un motor mai potent ...acum sa speram ca noile motoare vor fi fiabile si nu vor fi de unica folosinta . Asteptam!

    Trimis de pe al meu HUAWEI Y625-U51 folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Prin urmare, vin si motoarele de peste 110 cai pe Logan.
    Repet; dacia face pasi mici, dar ii face.

    Leave a comment:


  • ciprs
    replied
    Un nou motor turbo pentru Dacia Logan și Dacia Sandero
    Noul motor are numele de cod HR10DDT și nu va avea un arbore de contraechilibrare, ci va dispune de două volante și un amortizor de vibrații la arborele cotit.

    Noul motor va dezvolta 117 CP și un cuplu maxim de 180 Nm/1.750-4.000 rpm cu un boost de 20 Nm pentru scurte perioade de timp.

    Motorul turbo de 1.0 litru va înlocui actualul 0.9 TCe de 90 CP și va debuta în premieră mondială pe noul Renault Clio în martie 2019 la salonul de la Geneva. Ulterior, acest motor se va monta și pe Nissan Micra și Dacia Sandero/Logan.

    Marc Suss, șeful gamei entry level de la Renault ne-a declarat acum două săptămâni la Salonul de la Paris că se lucrează la un nou motor de mică cilindree care va fi oferit și la Sandero și Logan.

    Ca și la noul motor turbo de 1,33 litri introdus recent pe Dacia Duster, și noul motor turbo de 1 litru va fi oferit în mai multe trepte de putere.

    Sursa:
    Motorul turbo de 1.0 litru va înlocui actualul 0.9 TCe de 90 CP și va debuta în premieră mondială pe noul Renault Clio în martie 2019.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    cred ca e buna si dupa aia; si eu intentionez sa imi iau una mai mare, de familie, dar loganul va ramane in curte, nu pleaca la schrott, pt ca si-a facut si-si face in continuare treaba ok. si o sa il folosesc in continuare pt mers la lucru, prin oras, drumuri scurte...

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    de identice ce sunt, cam cei mai vocali aparatori ai daciei din vechea garda
    si-au luat altceva.
    dr.mke are bmw acum, marius nicolae (tin minte fiindca sunt dinamovist ) are Golf, Costibc parca tot golf... inca vreo doi au trecut la focusuri...
    deci, dacia e buna pana iti iei altceva, nu ?

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    dacia e aproape renault, dintr-un punct de vedere; diferenta intre dacia si seat, de exemplu, e ca un ibiza ia tot 5 stele la euroncap, ca si polo, pe cand loganul ia 3, iar clio ia 5 asta nu inseamna ca loganul se destrama daca pui un motor mai tare, dar nici identice nu-s masinile. bun, nu trebuie trecuta cu vederea nici diferenta de pret, dar pana la urma si asta face diferenta.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Dacia = Renault la fel de mult cum Seat=Audi=VW=Skoda=Bentley, faptul că unii ai ''sechele" de la ultimele achiziții nu schimbă nimic

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by Fanez View Post
    LA fel ca si la
    Iti repet, poate n-ai inteles: Dacia egal Renault
    Buna !

    dacia =renault la fel cum michelin =uniroyal sau cormorane, sau ce naiba mai produc.
    Last edited by B997NDL; 14 October 2018, 19:57. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Aici gresesti, Dacia e dacie, Renault inca este avion pe langa dacie. De aici si diferenta de pret, ptr ca exista diferenta si la calitate...

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    LA fel ca si la
    Renault Nissan Mitsubishi şi Daimler, ... Mercedes-Benz A-Klasse A200
    Iti repet, poate n-ai inteles: Dacia egal Renault

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    la 150 cp o sa sara tablele de pe dacia.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Acesta este titlul:
    Dacia a prezentat la Paris noul Duster cu motor „de Mercedes-Benz” şi un nou sistem multimedia cu Android Auto şi Apple Car Play.
    In reportaj zice:
    ​Grupul Renault extinde gama motorizărilor pentru SUV-ul Duster cu noul propulsor de 1,3 litri TCe disponibil în două versiuni de putere, de 130 CP şi 150 CP. Este pentru prima dată când în România este produs un automobil de 150 CP, iar ambele motorizări deţin titlul acum de cele mai puternice propulsoare disponibile până acum în gama Dacia. Până acum, cel mai puternic automobil produs în România era Ford EcoSport cu motorul de 1,0 litri EcoBoost şi 140 CP.

    În plus, propulsorul de 1,3 litri este unul de ultimă generaţie şi vine inclusiv cu un filtru de particule. Motorul TCe 1.33 a fost dezvoltat în parteneriat de Alianţa Renault Nissan Mitsubishi şi Daimler, iar acesta se regăseşte inclusiv pe noul Mercedes-Benz A-Klasse A200, dar şi pe Renault Captur, Scenic, Kadjar, Talisman şi Espace, fiind unul dintre cele mai avansate propulsoare de pe piaţă în acest moment.
    sursa.
    Last edited by Fanez; 14 October 2018, 16:29.

    Leave a comment:


  • Catalin S.
    replied
    Wow, ce mașini de lux avem!

    Leave a comment:


  • abc
    replied
    Iar s-a scumpit Logan-ul!

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    Citeam acum vo doi ani o statistica:
    Romanii fac in medie 11.000 km/an...IN occident se face in medie 19.000 m /an
    @B997NDL asta face parte din folclorul romanesc...in realitate sunt mult mai pragmatici.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google