Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sadicu
    replied
    Revista franceză Auto Plus publică prima imagine cu noua Dacia Sandero, care va fi lansată în 2019. „Acesta va fi starul anului 2019”, scriu francezii, citați de Ziare.com.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Renault investește tot mai puțin în tehnologia diesel, pe fondul scăderii interesului din partea clienților din piețele europene mari, precum Franța și Germania, a declarat Olivier Guintrand, directorul departamentului de inginerie al Renault, într-o discuție cu jurnaliști din România, în Spania, la Jerez, unde au loc testele internaționale pentru presă cu noul Renault Megane R.S.
    Renault investește tot mai puțin în tehnologia diesel, pe fondul scăderii interesului din partea clienților din piețele europene mari, precum Franța și Germania, a declarat Olivier Guintrand, directorul departamentului de…

    Leave a comment:


  • Gabi GL
    replied
    Vanzarile diesel in Europa, au inceput sa scada si totusi Renault Nissan, inca dezvolta motoare diesel .

    Trimis de pe al meu HUAWEI Y625-U51 folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • catalonia
    replied
    Incetul cu incetul urca din nou cilindreea, de data asta cu turbo la benzinare.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Noile mototrizări ale alianței:
    1.5 dCi 95/115 Blue dCi
    1.7 dCi 120/150 (Blue dCi)
    2.0 dCi 160(180) et 200(210) (Blue dCi)

    0.9 TCe 75*/90, posibil înlocuit de H5D 1,0TCe GDI
    1.3 TCe 115/140/160, H5H
    1.8 TCe 225/280/300


    *B52 Urban Stepway (sau Streetway) rămâne de văzut

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Creștere uriașă pentru Dacia în luna iunie, pe piața din Germania, și un volum record după prima jumătate a anului. Piața germană și-a revenit după reculul cauzat de scandalul diesel și încheie primul semestru al anului cu aproape 3% în creștere.
    Detalii aici.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Moteurs Renault chez Mercedes
    Plus le temps passe, plus le partenariat entre Renault et Mercedes prend de l’ampleur. Initialement plutôt limité malgré un échange capitalistique, les deux groupes ne cessent d’augmenter les échanges depuis 6 ans.

    Des moteurs Renault sous le capot de « vraies » Mercedes

    L’information a fait grincer des dents, pourtant, Mercedes a rapidement compris son intérêt d’aller s’approvisionner chez Renault. Ainsi, outre le Sce 70, le TCe 90 et le 1.5 dCi (qui équipe également la Classe A, Classe B, CLA et GLA), le constructeur allemand va plus loin en reprenant également pour sa Classe C le bloc 1.6 dCi disponible en 130 et 160ch Twin Turbo, ainsi que la version « utilitaire » du moteur pour le Vito.

    Mais ce n’est pas tout, car désormais, les deux entités communiquent autour d’une conception conjointe, notamment sur le nouveau moteur 1.3 TCe H5HT commercialisé il y a peu sur le Scénic. Si le travail a surtout été effectué au sein de l’Alliance Renault-Nissan (la base moteur « H » a été conçu par l’Alliance) Renault profite tout de même de l’aura du constructeur allemand pour communiquer, tandis que Mercedes conserve ses lettres de noblesse en se disant très impliqué dans le projet.

    Leave a comment:


  • Sifredi
    replied
    aH ce bine! De acum inainte pot sa-i dau gaz! Vorba lui Fizz, o sa apas pedala la maximum!!! Multumesc pentru informatia pretioasa.

    Leave a comment:


  • Catalin S.
    replied
    Veste bună pentru "amatori"!

    Proiect de lege adoptat de Parlament – radarele instalate pe mașini neinscripționate sunt interzise.

    Leave a comment:


  • Sifredi
    replied
    Originally posted by george.sce View Post
    Asa e, doar ca nemtii au inceput sa foloseasca motoare diesel Renault ( vezi Mercedes
    clasa A ) de bune ce sunt alea ala lor, ei care le-a inventat !
    Sunt convins ca cei de la Mercedes vor inlocui in curand toate motoarele lor diesel cu motoarele rombului suprem! Bine ca au venit Renault sa ii invete pe cei de la Mercedes cum se fac motoarele. Mor de ras. Esti actor de comedie cumva?

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Unii spun ca ar fi fost prea bune si au vrut sa le dea in cap !

    Leave a comment:


  • catalonia
    replied
    Folosesc motoarele economice de la Renault, gen 1.5, 1.6 dci.
    Problema motoarelor diesel nu era ca n-ar fi bune, ci ca ar polua ceva mai mult decat prevede legea.
    Restul, hoti neprinsi.

    In locul nemtilor, luam dieselul 1.6 PSA, mult mai capabil si fiabil, stiu masini cu 250.000 km la bord fara nicio problema de motor.
    Last edited by catalonia; 19 June 2018, 11:53.

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Asa e, doar ca nemtii au inceput sa foloseasca motoare diesel Renault ( vezi Mercedes
    clasa A ) de bune ce sunt alea ala lor, ei care le-a inventat !

    Leave a comment:


  • catalonia
    replied
    Cica sa nu ascunda dovezi. Pai de vreo 2 ani incoace nu a avut timp sa ascunda?
    Si ca sa-l aresteze, nu au avut nevoie de dovezi?

    Fraieri nemtalaii, isi ancheteaza propriile firme, iar francezii au pus batista pe tambal si la Renault si la PSA.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Șeful Audi Rupert Stadler, arestat în scandalul Dieselgate.
    Procurorii de la München au anunțat că CEO-ul Audi, Rupert Stadler, a fost arestat deoarece anchetatorii au luat în calcul riscul ca el să încerce...

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google