Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • raulz0r
    replied
    Ma enerveaza cand vad pe strada "tractoare" si cand pleaca de la stop lanseaza si 5 metri de fum negru. E foarte derajant mai ales cand esti obligat sa ii inhalezi fumul fiind in spatele lui.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    50% din pib? aiurea. basf, bayer, maersk, astia ce produc, ciorapi de dama? otelariile krupp, siemens, bosch...folxvagin e unul din marii angajatori, e firma privata, in prima faza, apoi e firma privata ce beneficiaza de tot soiul de facilitati din partea statului, doar ca statul sa nu-si asume sutele de mii de someri care ar veni daca s-ar aplica legea si s-ar inchide fabrica de afumatori de carnati.
    toti vor investi, ca lumea sa le cumpere, iar apoi li se va interzice accesul in orase. de ce investesc in masini pt alte piete decat a lor? atata timp cat gandim cu buzunarul, n-o sa intelegem ca un dizal orice euro ar fi, emana acid azotic si cianura de zeci de ori mai multe decat un benzinar (caz concret, masurat, mustang V8 5.5 benzina scoate de 3,5 ori mai putin NO3 decat un 2.0tdi folxvagin), iar astea sutn gaze pe care le inhalam direct, pe strada si nu le poti combate cu plante, ca CO2-ul; atunci cand o sa se inteleaga ca sanatatea e mai ok decat sa mergi cu costuri mai mici decat ala care conduce o masina cu benzina, hibrida, daca se poate, atunci poate o sa se schimbe ceva. romanul cumpara diesel doar pt ca ala consuma putin. poa'sa-i moara toti din familie de cancer pulmonar din cauza gazelor de diesel, pe el il doare-n cele 3 litere, ideea e sa aibe cuplu si sa consume putin. mentalitatea asta o au multi, nu se gandesc cat merg cu masina, pe unde, ideea e sa mergi ieftin si daca ti-ai cumparat un 1.9tdi, oricum dai o spaga la rar si mergi cu fabrica de lumanari linistit. da-i dracu pe aia care respira fumul meu. asa-i?

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Viva el diesel !!

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Desi am tot spus, repet; nemtii fara diesel, sunt ca...(va lsa pe voi sa ghiciti)


    „Noi continuăm să investim în diesel. Colegii noştri lucrează deja la viitoarea generaţie de astfel de motoare. Opinia noastră este că povestea diesel va continua pe măsură ce investim în noi sisteme de propulsie. Rămâne de văzut cât timp pieţele vor mai cere motoare diesel. România, de exemplu, este una dintre ţările care au o cerere mare de maşini cu acest sistem de propulsie”, a menţionat oficialul BMW care are în subordine divizia din România a mărcii bavareze

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    cred ca vw aduce cam 50 % din pib. crezi ca vor renuta la diesel ?!

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    nu zic ca nu si-au permis, zic doar ca-s nesimtiti.

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    si uite ca "si-au permis" sa produca tot masini diesel. gasesti stirea pe net.
    pe Q8 chiar de 5.000 cc.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    cand audi si-o face dieselul calumea, nu afumatoare de carnati pe roti, atunci sa puna cate motorizari vor, pe cate masini vor. pana atunci, grupul folxvagin ar face bine sa tina ciocul mic. un pic de bun simt nu strica, decat, eventual, portofelului...

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    cine are bani de porsche isi permite si benzina, mai ales ca ii poate pune instalatie de gaz si o baga la uber.
    cu electricele si cu hibridele nu cred ca vor avea succes. asta a fost un balon care se va dezumfla curand. deja au scazut vanzarile tesla
    si cand vor vedea cat vor costa alimentarile in conditiile de criza energetica din europa...
    o masina sport e pe benzina, dar audi a bagat anul asta trei motorizari diesel pe noile Q-uri, asta fiindca dieselul va diparea in germania.
    ba chiar vor sa invadeze polonia si restul europei cu tancuri electrice si hibrid.

    Leave a comment:


  • raulz0r
    replied
    Jos cu diesel!

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Stire de acum 5 luni, colegului îi place sa bata apa in piua.
    Erau si multe Porsche diesel.[emoji4]

    Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Foarte bine!

    Leave a comment:


  • abc
    replied
    Diesel

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    cum industria auto la noi se bazeaza pe electronica si asamblare de masini, nu productie de motoare, nu cred ca ne va afecta prea mult. in afara de motor si alea electrice au nevoie de faruri, ecu, borduri, centuri, airbaguri, volane, suspensii, etc.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Constructorul german spune însă că a fost vorba despre acţiuni ale unor ingineri ai companiei, care nu şi-au informat superiorii. Aşadar, aceştia nu avea cum să informeze pieţele.
    Si uite asa niste injineri, s-au gandit ei asa, de propriul loc cap, sa puna la cale o escrocherie, ca...daca tot se plictiseau si nimeni nu-i intreba si nimeni nu le-a zis si...sefii le-au zis ca, daca top se plictisesc, sa faca ceva si...au trait pana la adanci batranete.
    Cam asta a fost.
    Ba, voi sunteti normali? Ati facut o traba buna, o masina apreciata, v-ati castigat un segment important de piata, de ce dreaq v-a mancat sa furati?
    ...
    Astazi, Parlamentul European, va vota stabilirea unor noi obiective pentru emisiile medii de dioxid de carbon pentru constructorii auto; acestia insa, avertizează ca aceste viitoare norme (care vor favoriza constructia de masini electrice), vor avea un impact negativ asupra locurilor de muncă din industria auto, inclusiv în România.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google