Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • george.sce
    replied
    Da, si in china, polueaza china cit ... China !

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    da, o sa le vanda in europa centrala si de est. in vest, scad vanzarile de la an la an.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    nu vor sa scapede diesel;
    Christoph von Tschirschnitz (BMW): „Noi continuăm să investim în diesel”

    Leave a comment:


  • CostiC
    replied
    https://www.youtube.com/watch?v=pP39ir34EMc

    -Poate ati uitat istoria

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    ha, ha, in sfarsit s-au prins si altii dupa ani de zile de chestia asta. is curios cine o sa-i creada...si ce masuri se vor lua. dieselul e intr-adevar o problema, pe care, da, nemtii au provocat-o cu tdi-urile, insa nu prin co2, ci prin no3, cianura si negru de fum. acum nu stiu cum sa faca sa scape de tractoare, dupa ce au umplut lumea de ele.

    Leave a comment:


  • abc
    replied
    Caroseriile a milioane de maşini electrice curate care vor circula pe drumurile întregii lumi în următorii ani vor ascunde o baterie murdară, pentru...

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Nu e chiar asa. Un vecin si-a pus la punct Dacia 1310 si a dat-o la rabla. Daca nu avea bani sa-si ia alta masina noua ar fi vândut tichetul. Se vorbea de anul asta chestia cu itp valabil etc., iar omul a rezolvat situatia.
    Problema este ca poti sa iei electrocasnice mari în contul tichetului. Asa dispar "ocaziile".

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Autovehiculele care nu vor avea inspecţia tehnică periodică (ITP) făcută nu vor mai putea fi valorificate prin Programele Rabla şi Rabla Plus de la 1 ianuarie 2019, a declarat, marţi, preşedintele Administraţiei Fondului pentru Mediu, Cornel Brezuică, la o conferinţă pe teme de transport inteligent.
    Autovehiculele care nu vor avea inspecţia tehnică periodică (ITP) făcută nu vor mai putea fi valorificate prin Programele Rabla şi Rabla Plus de la 1 ianuarie 2019, a declarat, marţi, preşedintele Administraţiei Fondului pentru Mediu, Cornel Brezuică, la o conferinţă pe teme de transport inteligent


    adio tichete rabla pe piata neagra, ca o masina cu itp valabil nu va mai fi casata, daca e functionala

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Revista Spiegel a mai aruncat o bombă în februarie cu acuzaţii că marii producători auto germani au format un cartel încă din anii 1990 în chestiuni precum tehnică, furnizori şi costuri. Acesta ar fi unul dintre cele mai mari carteluri din istoria Germaniei.
    sursa
    Germania a bătut recordul cu corupţia la producţia de automobile
    sursa
    Un purtător de cuvânt al Volkswagen, care deţine Audi, a confirmat că Stadler a fost reţinut....
    Dispozitivele au fost găsite iniţial în maşinile Volkswagen pentru ca apoi şi Audi să fie găsită vinovată.
    Luna trecută, Audi a recunoscut că încă 60.000 de modele A6 şi A7 cu motoare diesel au probleme cu dispozitivele privind emisiile.
    Anul trecut, Audi a retras de pe piaţă 850.000 de maşini, dintre care doar câteva au avut nevoie de modificări.
    sursa

    Volvo prezintă propulsorul Euro 7 cu 3 cilindri şi 180 CP!
    sursa

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    Originally posted by aris86 View Post
    Proiectul e in derulare din iarna, se vede cat de fiabil a fost 0,9, daca il scoate dupa 7 ani de fabricatie.
    se intampla la mai multi producatori, sa schimbe motoarele recente cu unele noi, cursa pentru euro7 a pornit de mult, sa vedeti ce repede vor scoate toti producatorii motoare in ultimii ani inainte de trecere la hibrid si full electric. mai ales ca nu atat euro7 ii doare, cat wltp se testeaza motoarele in regim apropiat de cel normal, nu laborator, conditii ideale...

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Originally posted by liviunvl View Post
    1,2 16v cati ani a fost disponibil? Nu cumva e chestia cu strugurii acri aici?
    1,2 s-a fabricat de prin 2000, cu o durata de viata de 18 ani, deci este un motor cu traditie si destul de fiabil, in fine la ce se reclama in prezent cu pornirea la 0,9 nici nu ma mira de ce il scot.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Motorul de 1.2 l si 16v, a fost poate cea mai neinspirata motorizare pe care a avut-o loganul; e parerea mea.
    Referitor la noul motor ce va echipa Loganul, trebuie spus ca el este o rebreduire a unuia mai vechi conceput de alianta Nissan/Renault. Propulsorul face parte din familia HR si este un motor cu injectie directa si turbocompresor. Cu sistemul de injectie, aka injectie directa+turbo, ar fi ceva de comentat, avand in vedere ca cei de la vw si-au dat deja cu ...tesla.
    In fine, sa mai spunem ca proiectul legat de acest motor de 1l a fost abandonat o perioada buna, optandu-se pentru varianta de 1,2l. (12DE)
    Nu ne ramane decat sa asteptam sa vedem la treaba noul propulsor de pe Logan si Sandero.
    Attached Files
    Last edited by IancuMIC; 16 October 2018, 12:54.

    Leave a comment:


  • liviunvl
    replied
    Originally posted by aris86 View Post
    Proiectul e in derulare din iarna, se vede cat de fiabil a fost 0,9, daca il scoate dupa 7 ani de fabricatie.
    1,2 16v cati ani a fost disponibil? Nu cumva e chestia cu strugurii acri aici?

    Leave a comment:


  • george.sce
    replied
    Citat din clasici :

    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales când nu ai toate datele) e sport național

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Proiectul e in derulare din iarna, se vede cat de fiabil a fost 0,9, daca il scoate dupa 7 ani de fabricatie.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google