Stiri auto de tot felul
Collapse
X
-
da, o sa le vanda in europa centrala si de est. in vest, scad vanzarile de la an la an.
Leave a comment:
-
nu vor sa scapede diesel;
Christoph von Tschirschnitz (BMW): „Noi continuăm să investim în diesel”
Leave a comment:
-
-
ha, ha, in sfarsit s-au prins si altii dupa ani de zile de chestia asta. is curios cine o sa-i creada...si ce masuri se vor lua. dieselul e intr-adevar o problema, pe care, da, nemtii au provocat-o cu tdi-urile, insa nu prin co2, ci prin no3, cianura si negru de fum. acum nu stiu cum sa faca sa scape de tractoare, dupa ce au umplut lumea de ele.
Leave a comment:
-
Nu e chiar asa. Un vecin si-a pus la punct Dacia 1310 si a dat-o la rabla. Daca nu avea bani sa-si ia alta masina noua ar fi vândut tichetul. Se vorbea de anul asta chestia cu itp valabil etc., iar omul a rezolvat situatia.
Problema este ca poti sa iei electrocasnice mari în contul tichetului. Asa dispar "ocaziile".
Leave a comment:
-
Autovehiculele care nu vor avea inspecţia tehnică periodică (ITP) făcută nu vor mai putea fi valorificate prin Programele Rabla şi Rabla Plus de la 1 ianuarie 2019, a declarat, marţi, preşedintele Administraţiei Fondului pentru Mediu, Cornel Brezuică, la o conferinţă pe teme de transport inteligent.Autovehiculele care nu vor avea inspecţia tehnică periodică (ITP) făcută nu vor mai putea fi valorificate prin Programele Rabla şi Rabla Plus de la 1 ianuarie 2019, a declarat, marţi, preşedintele Administraţiei Fondului pentru Mediu, Cornel Brezuică, la o conferinţă pe teme de transport inteligent
adio tichete rabla pe piata neagra, ca o masina cu itp valabil nu va mai fi casata, daca e functionala
Leave a comment:
-
Revista Spiegel a mai aruncat o bombă în februarie cu acuzaţii că marii producători auto germani au format un cartel încă din anii 1990 în chestiuni precum tehnică, furnizori şi costuri. Acesta ar fi unul dintre cele mai mari carteluri din istoria Germaniei.Germania a bătut recordul cu corupţia la producţia de automobileUn purtător de cuvânt al Volkswagen, care deţine Audi, a confirmat că Stadler a fost reţinut....
Dispozitivele au fost găsite iniţial în maşinile Volkswagen pentru ca apoi şi Audi să fie găsită vinovată.
Luna trecută, Audi a recunoscut că încă 60.000 de modele A6 şi A7 cu motoare diesel au probleme cu dispozitivele privind emisiile.
Anul trecut, Audi a retras de pe piaţă 850.000 de maşini, dintre care doar câteva au avut nevoie de modificări.
Volvo prezintă propulsorul Euro 7 cu 3 cilindri şi 180 CP!
Leave a comment:
-
Originally posted by aris86 View PostProiectul e in derulare din iarna, se vede cat de fiabil a fost 0,9, daca il scoate dupa 7 ani de fabricatie.
Leave a comment:
-
Originally posted by liviunvl View Post1,2 16v cati ani a fost disponibil? Nu cumva e chestia cu strugurii acri aici?
Leave a comment:
-
Motorul de 1.2 l si 16v, a fost poate cea mai neinspirata motorizare pe care a avut-o loganul; e parerea mea.
Referitor la noul motor ce va echipa Loganul, trebuie spus ca el este o rebreduire a unuia mai vechi conceput de alianta Nissan/Renault. Propulsorul face parte din familia HR si este un motor cu injectie directa si turbocompresor. Cu sistemul de injectie, aka injectie directa+turbo, ar fi ceva de comentat, avand in vedere ca cei de la vw si-au dat deja cu ...tesla.
In fine, sa mai spunem ca proiectul legat de acest motor de 1l a fost abandonat o perioada buna, optandu-se pentru varianta de 1,2l. (12DE)
Nu ne ramane decat sa asteptam sa vedem la treaba noul propulsor de pe Logan si Sandero.Attached FilesLast edited by IancuMIC; 16 October 2018, 12:54.
Leave a comment:
-
Citat din clasici :
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales când nu ai toate datele) e sport național
Leave a comment:
-
Proiectul e in derulare din iarna, se vede cat de fiabil a fost 0,9, daca il scoate dupa 7 ani de fabricatie.
Leave a comment:
Leave a comment: