De ce dealeri si service-uri sa ne ferim

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jonnie007
    replied
    pai nu...ca nu iti permit sa vii cu rca de acasa, facut frumos pe seria de caroserie ce o ai din moment ce achiti avansu`! ori faci la ei...ori la revedere! mi-a spus verde in fata! si iti dai seama ca iti baga un scor de mondiale!

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Ii obiga ca fara RCA valabil sa nu-ti dea in primire masina si sa nu poti iesi pe poarta reprezentantei. E oarecum firesc.

    Dar pe de alta parte e un abuz sa-ti impuna (cum am patit io la meridian) societatea la care sa inchei RCA-u'. Bineinteles cu adaosuri pe masura, nu ca la prima taraba din colt. (cum puteai incheia pe vremea ai RCA-u)

    Intre timp nu stiu daca mai recurg la practici de-astea.

    Leave a comment:


  • jonnie007
    replied
    La nivel de dealeri...e loterie daca mergi la ghici! de la incompetenta la preturi sensibil diferite la aceeasi treaba! Dau un exemplu achizitie auto nou...dealer dacia Ct, nr rosii vreo 150 de lei + obligatoriu se face rca la ei! La Br, nr rosii 84 de lei si rca la liber!

    Leave a comment:


  • guestx
    replied
    FERITI-VA de AUTO COBALCESCU SPLAI!!!
    Sunt total nemultumit de serviciile de vopsitorie.
    Dupa 1 saptamana pentru revopsirea capotei portbagajului, "meseriasul" a vopsit peste niste autocolant pus de protectie iar dupa "revopsirea-revopsitoriei" se vede marginea unde a fost pusa banda, s-a si scurs acolo vopseaua.
    Total dezamagit!!!

    Leave a comment:


  • Rac
    replied
    Halal reprezentanta Dacia in Gorj !Merg la ei pentru o problema banala,o revizie ce o puteam face acasa cu un cost redus cu 80%....deh "garantia de rahat dacia"
    Stau langa mecanic si admir peisajul.La boxa alaturata o Dacia 1,5 dci noua(max 10.000 km la bord) cu probleme la distributie.Se auzea un zgomot.Bag un ochi la motorul deschis la distributie ,vad cureaua de distributie cum dansa stanga dreapta pe pinioane la relanti si fasaia/scartaia deranjant ! Curea pusa noua,pompa de apa pusa noua,role intinzatoare noi pe garantie.
    La un moment dat mecanicul "sef"cu initiativa le spune salahorilor:
    "Ba' inchideti-o ca merge.Asa fac toate din fabrica,nu avem ce sa-i facem !"
    Stau si ma gandesc ca prostul:Proprietarul a dat 10.000 euro pe o masina,a optat sa dea de mancare salariatior Dacia si astia rad de el !Cum se va comporta cureaua la 4000 rpm ?
    "Las-o ba' ca merge asa" conform cantecului !Ii spun mecanicului sa verifice pinioanele ca unul este descentrat,probabil cel de la axul cu came(este prins cu 3 suruburi).Imi zice:"Nu are cum s-ar vedea la ochi".
    Bun.Ma gandesc profund.....Daca taceam filosof ramaneam,doar nu era rabla mea !
    De fapt nici nu imi imaginez sa stie mecanicii prea multa meserie.Ori stiu,dar datorita faptului ca sun prost platiti nu isi dau interesul.Desi refuz sa cred.
    Mecanicii buni si-au deschis afaceri proprii !
    Cand au demontat scaunul fata de pe masina mea,electricianul cu schema in fata masura altceva ,in alta mufa,decat rezistenta incalzirii si se mira de ce nu-i da nimic pe aparat....I-am spus eu ce fire sa masoare.
    L-am intrebat:"Ce rezistenta interna trebuie sa aibe sistemul de incalzire din scaun ? Raspuns:"Pai...nu stim".Atunci cum aflam defectul? Punem instalatie noua si iar se topeste ?Raspuns:"Incercam!"
    Bravos ! Incercam pe timpul si nervii clientului.

    Cand am spus ca exista un zgomot la caseta,au spus"asa fac toate".
    Intr-adevar m-am urcat in alta noua din parc si asa era.
    Cand am spus ca se aude zgomot de la CV in relanti:"asa fac toate".
    Da-le dracului de rable.Nu au reusit sa faca o masina care sa dea satisfactie clientului macar 100.000 km?
    Ori noi suntem prosti de le platim bani pe masini,ori ei prea destepti ca ne pacalesc !
    Niciodata constructorii romani nu o sa-si asume responsabilitati pentru problemele create de ei.Sau o sa-si asume,dar cu mari greutati.In principiu clientul este de vina !
    Exact ca in bancul cu tiganul binsitar ce vinde o masina unui client.Masina crapa dupa o zi.Bisnitarul spune:"Domne'masina a fost buna,ai vazut ai mers cu ea.Probabil nu ai stiut sa o folosesti,de aia s-a stricat"
    Personal am facut doar o revizie la ei,prima !Asa va ramane.
    Restul reviziilor le voi face acasa,doar timp sa am !

    Nici nu ma asteptam sa fie masina vreo zana la banii astia.
    Ma astept doar sa fie fiabila(motor+transmisie) vreo 300-500.000 km.Dupa aceea.....
    Last edited by Rac; 4 January 2014, 23:13.

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    coastadeest

    Un coleg de serviciu cu mine,din berceni, imi povestea azi ca s-a dus la coasta de est cu o dacie solenta din 2003, acum 2 saptamani cu o problema de simering volanta iesit si ca l-au aburit aia sa schimbe tot kitu de ambreiaj ca vai doamne ca e murdar de ulei si ca nu stie daca mai pot salva ambreiajul
    Omul sigur pe el, a spus clar ca doreste doar simering volanta nou si sa ii puna la loc kitu lui de ambreiaj care ziceau aia ca il spala
    zis si facut
    s-a ales asa: o ureche la electromotor rupta si sudata
    alternator care nu mai incarca si fire nepuse la loc
    Trageti voi concluziile Nici el nu mai calca pe acolo in veci.

    Leave a comment:


  • vyalli
    replied
    nici eu nu am o parere foarte buna despre acest service minunat..... anu trecut mi-am luat amortizoare blisten B8 si fiind la munca am zis sa la montez ca nu mai aveam rabdare...nu puteam sa ajung la baietii de pe fundeni(cel cu loganu compresor) si am sunat la acest service sa imi monteze ei amortizoarele( cat de greu sa fie)

    Bun ajung acolo evident ca erau ocupati am asteptat jumatate de ora prin service. Ma asteptam sa faca tunning modificari de masini pe acolo dar de unde schimb filtre ulei placute....bunnn vine randu meu si constata mecanicu curului ca am capetele de la amortizoare fata sficuite ca au fost date jos cu patentu ca domne trebuie facut alt filet si piulita dar pot sa mi le monteze doar pe spate...le zic ok aici nu se pot face nu ca trebuie la strungar profi bla bla bla......Plec de acolo suparat rau mai sa il sun si pe cel care mi-a vandut amortizoarele sa ma iau de el dar am zis ca oricum am facut afacere sa gasesc strungaru curului

    A doua zi m-am dus la baietii de la fundeni am discutat cu ei de problema mea sa ma sfatuiasca ce sa fac si dupa o inspectie a amortizoarelor a zis ca nu trebuie filet ca se monteaza costa X si daca imi convine.... In 30 de min nu a avut ce sa faca si a iesit profi treaba.......o sa apelez tot timpul la acesti baietii si imi pare rau ca nu am asteptat inca o zi si a trebuit sa ma enervez cu acest service de 2 llei

    Leave a comment:


  • PCH
    replied
    De aia prefer eu sa dau 50-100 de lei in plus si sa o duc in reprezentanta.

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Achiesez la cele spuse de Kojak. No-nameul ala de service nu face altceva decat sa tepuiasca pe oricine cu orice piesa. Bataie de joc fata de client din toate punctele de vedere, asadar NU recomandam sa aveti drum prin serviceul "coasta de est" pentru ca te veti fi pacaliti.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    NU VA RECOMAND SUB NICI O FORMA SERVICE-UL "coasta de est" din Bucuresti!

    Inital am zis ca poate a fost o intamplare nefericita experienta mea negativa in service-ul asta si n-are rost sa fac valuri.

    Dar... vazand insa ca si alti colegi de pe forum s-au ars urat cu acest sereleu, m-a determinat sa va relatez si eu experienta proasta pe care am avut-o in acest service, totusi apreciat de alti colegi.

    Nu voi pune accent pe operatia in sine si pe metodele folosite, ci doar pe beleaua pe care mi-au facut-o, fara sa-i intereseze sa remedieze ceea ce un mecanic de-al lor stricase cu mana lui in sevice-ul lor!

    Cu ceva timp in urma, sun sa fac o programare (civilizat) ptr. o inlocuire de lichid de frana (cu achizitia lichidului de la ei) si aerisirea aferenta acestei operatiuni. Toate bune, mi se comunica pretul defalcat si total al operatiunii si sunt programat intr-o alta zi la o anumita ora fixa.

    Ma prezinta in ziua programarii fix la ora stabilita.
    Mi se spune sa mai astept ca mai dureaza (nu se stie cat).
    Ok, astept...si astept...si astept, in final astept peste o ora, timp in care nici macar sa vina insu' ala de la asa zisa receptie sa-si ceara o scuza sau sa zica ceva...nimic!
    Norocul lor (si ghinionu' meu) ca in ziua aia am fost peste masura de rabdator...zic acu' din pacate.
    Trecem peste asta...suntem obisnuiti.

    Intr-un final ajunge masina pe elevator si se apuca mecanicu' de treaba, adica golirea totala a instalatiei de frana de lichidul vechi.
    Avand asa o banuiala, ii zic mecanicului ca inainte sa puna cheia pe aerisitoare sa dea cu un degripant ceva si sa lase putin, 5 min. ca sa nu avem surprize. Ca o mentiune, in alte service-uri nu a trebuit sa le spun chestia asta, au facut-o instant.

    Bineinteles ca NU a vrut si a facut dupa cum l-a taiat capu', adica a pus direct cheia pe aerisitoare. Si da-i si lasa-te cu toata forta pe ele.
    Ce am anticipat eu s-a intamplat si din 4 aerisitoare pe cel din dreapta fata a reusit sa mi-l rupa. Fara insa sa-l si desfaca...asta a fost norocu' meu.

    Il intreb: si acum ce facem, cum o rezolvam? Dadea din umeri (il durea in pla pe el, normal) ca n-are ce sa faca, ca aia e...si ca face aerisirea la roata respectiva desuruband conducata, ceea ce a si facut in final ca solutie de compromis.

    Alta treaba...habar n-avea ca aerisirea franelor se face in X incepand de la roata cea mai indepartata de pompa de frana (adica pe diagonala, dreapta spate) etc. Macar aici s-a conformat si a facut cum i-am atras atentia.

    Concluzia este ca dupa toata interventia asta am facut un test de frane pe un stand ITP (bineinteles in alta parte ca la astia n-am vazut asa ceva), rezultatul fiind ca baietii astia mi-au cauzat pe langa paguba cu aerisitorul rupt de catre un angajat de-al lor (care din fericire nu a apucat sa sa-si dea drumul si nu curge) si un dezechilibru pe fata de 11% fata de numai 6% pe spate, cauza fiind aerisirea incompleta pe dreapta fata. Se simte si la mana, roata dreapta fata incinge ceva mai mult fata de stanga, din franari.

    NU VA RECOMAND SUB NICI O FORMA ACEST SERVICE!, incepand de la atitudinea miserupista fata de client si continuand cu lasitatea si de durerea in pla vis-a-vis de un incident cauzat in mod direct de catre un mecanic de-al lor in service-ul lor, fara a rezolva ulterior situatia creeata!


    L.E.:
    Citeste stirile de ultima ora de pe Observator News. Fii la curent cu ultimele stiri interne, externe, din sanatate, educatie, economice si politice.


    Se intampla anu' trecut in vara tot la atelieru' asta!

    Alte pareri:
    Last edited by Kojak; 27 September 2013, 11:28.

    Leave a comment:


  • khaymanu
    replied
    Originally posted by cannondale View Post
    Nu recomand Meridian vest , Buc.
    Doar asa, pur si simplu? Fara argumente, fapte?

    Leave a comment:


  • cannondale
    replied
    Nu recomand Meridian vest , Buc.

    Leave a comment:


  • logan1616v
    replied
    Originally posted by nikuniku View Post
    logan1616v esti sigur de afirmatiile tale???
    poti verifica montarea pieselor pe masina inainte sa iesi din curtea atelierului,si in 90%din cazuri vei constata montarea lor,daca te duci la nea Gica din coltu blocului sa schimbi uleiu si are sticla de bere pe masa,mai bine pleci acasa ca ala sigur ti-l vinde la altii sa-si cumpere bautura si tigari
    mitosu
    poti cere sa ti se spele masina interior/exterior cand lansezi comanda de lucru si nu vei mai gasii urme de vaselina prin masina

    Da sunt sigur de afirmatiile mele si o sa apelez la "nea Gicu" in locul service-ului care nu te lasa sa vezi interventia asupra masinii.
    Se intampla sa am acasa si alte masini iar situatia se repeta si la marcile scumpe.

    Leave a comment:


  • victorash1981
    replied
    NUUUUU Apan galati

    mecanicii apan galati cei mai mari incompetenti!!!!!!

    pt ei un logan 1.5dci are sub capota doar injectoare,si altceva nimic!!!!



    EVITATI APAN GALATI!!!!!


    Leave a comment:


  • leopardu
    replied
    mie mi s-a luat de orice reprezentanta,in special din braila si galati.asa preturi mari si atata incompetenta la unii dintre ei n-am mai pomenit.ultima revizie facuta in garantie a fost la 45000 km,iar de atunci imi fac singur schimbul de ulei,filtre si placute,iar cu distributia ma duc la un tip care a lucrat la reprezentanta la braila si are atelier acasa.in prezent am aproape 131000 km,din care 50000 pe gpl si masina inca se comporta bine.am citit mai sus la Macs cat l-a costat rulmentul si personal zic ca este super exagerat de mare pretul.un rulment (fie ca este cu abs sau nu,fata sau spate) nu depaseste 130-150 ron daca-l iei de la baieti de pe net,iar manopera este in jur de 50 de ron.anul trecut am schimbat unul pe fata cu abs si m-a costat cu tot cu manopera 150 ron la un service particular.rulmentul l-am cumparat de la evali_daniel si am fost foarte multumit.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google