CE stiti despre Meridian VEst Militari? Trebuie sa duc masina la ei pentru ca sa imi schimbe ceva la instalatia de aer conditionat. COndensor spart asa mi s-a spus si mi s-a cerut sa las masina in service 7-8 ore.
Avand in vedere faptul ca nu am timp si cred ca o sa o las acolo vreo 24 de ore ce imi recomandati, sa raman sau sa trimit pe cineva sa stea langa masina sau sa am incredere? Nu de alta dar dupa ce am citit ca unii iti schimba piese de pe masina cu altele uzate etc am devenit un pic paranoic. Si apoi nu am timp iar sa ma duc sa stau sa schimb altele etc. Multumesc mult !
De ce dealeri si service-uri sa ne ferim
Collapse
X
-
Deci sa inteleg ca e bun nu ca trebuie sa ne ferim de ei asa cum spune titlul topic-ului ?
Leave a comment:
-
Făra intenția de a le face reclamă, au fost amabili și nu am avut probleme cu mașina după ce au lucrat. Am făcut la ei o revizie cu schimb ulei și filtre (ulei, aer, motorină), distribuția, un proiector înlocuit și unul reajustat în poziția inițială (reușisem să îl înfund în timp ce parcam de o bordură scoasă pe care n-am observat-o), reparat butuc și îndreptat tabla (mașina îmi fusese spartă) și ITP-ul. Scorul a fost de ~1500 de lei dar mașina a intrat in service doar pentru revizia normală și ITP. Detaliile s-au aranjat cu mecanicii iar atenția lor nu a depășit 50 de lei.
Leave a comment:
-
Originally posted by sunshine View PostDacoserv pe Preciziei.
Leave a comment:
-
Originally posted by motranu View Postservice meridian din berceni , bucuresti nu te lasa sa vezi ce iti fac la masina, te pun intr-o sala de asteptare , si au niste preturi foarte mari
eu zic ca sunt de evitat...Last edited by q_acdc; 5 October 2014, 18:47.
Leave a comment:
-
Ma bucur ca am citit aici de "bine" despre Coasta de Est..Vroiam sa merg la ei pentru schimb de discuri si placute fata plus schimbare lichid frana..In sectorul 6 recomandati vreun service bun pentru acest schimb?
Leave a comment:
-
Va recomand cu toata caldura sa EVITATI Seda Service Caracal sau in cel mai rau caz sa stati lnaga ei in timp ce suruburasc pe la masina dvs. Cam asta e intamplare : un prieten de al tatei vazandu-ma intr-o zi ca lucram pe la masina ma roaga sa ma uit si la al lui ca ii face figuri iluminatul in climatizare. Dupa catva timp (azi) gasim amandoi timp sa desfacem sa vedem ce e acolo . Simpotmele erau : iluminatul mergea cand voia el si cand aprindea pozitiile becul de la AC (ala mic si portocaliu) se stingea. Fusese cu o zi inainte la electricianul de la Seda care i-a spus ca trebuie schimbata placa electronica care seg aseste cu tot cu ansamblul de comanda si costa 500lei+tva. Desfacem climatizare piesa cu piesa , becul era ok , insa pe voltmetru erau decat 10,1V si 11 cu motorul pornit. Am pus multimetrul pe buzzer , pe + pozitii bipaia insa pe masa nu , semn ca era o rezistenta pusa gresit undeva. Inainte de a ajunge la placa electronica am observat ca aceasta avea 2/3 clipsuri rupte . Paca , dupa cum se vede in imagini are o sarma lipita de-ampulea , probabil Gigelul care a incercat sa o carpeasca a crezut ca traseul este intrerupt pe undeva. Omul o avusese inainte cu 2 ani la vopsit total 2 saptamani si afirmand ca nu a umblat in viata lui acolo si ca simptomele au aparut dupa ce a scos masina din service rezultand o singura concluzie - comanda a fost schimbata cu una carpita , de aici si raspunsul sigur al electricianului (electrician de la Seda) . Dupa ce am schimbat o rezistenta , ledul de la Ac , si refacut un traseu totul functioneaza in parametrii normali. Scarboasa natie!
Mentionez ca pozele atasate sunt facute inainte de a repara placa!
Leave a comment:
-
Nu va recomand serviceul Iatsa Campina! Dupa o reparatie a sarit vopseaua de pe capota, apoi am descoperit elemente nevopsite(tabla de sub cheder, a fost lasata polizata, nevopsita netratata), apoi a sarit vopsea dupa bara.
Plus ca vopseaua pare de o calitate mult mai proasta, toata masina a fost gainetata, de pe elementele nevopsite la ei s-au curatat ok insa elementele vopsite la ei au ramas impregnate, patate vazandu-se urat. Personalul, cel putin domnii ingineri sunt jos palaria, tot respectul insa reparatia nu imi place.Last edited by cristianpaul; 30 June 2014, 11:48.
Leave a comment:
-
Nu recomand service-ul asta http://www.ingaraj.ro/pagina/contact
Am fost la ei pentru o banala inlocuire a fuliei alternator si lichid de frana. A durat 4 ore si jumatate. In primul rand nu te lasa langa masina. Aproape ca m-a dat afara din hala. Greseala mea ca nu am plecat atunci. Sus au un televizor care monitorizeaza toata hala insa calitatea filmarii lasa de dorit, nu poti vedea in detaliu ce operatiuni se efectueaza. Mecanicii nu stiau de ce sa se apuce. Voiau sa imi dea jos conductele de aer conditionat pentru ca mai apoi sa ma taxeze cu un milion pentru umplerea cu freon a instalatiei. Nu aveau cheia aceea hexagonala pentru a scoate fulia. Au improvizat o piulita pe care au polizat-o atunci. Pentru ca aceasta nu intra au inceput sa bata cu ciocanul in ce pentru a o introduce in fulie. Dupa ce am facut scandal si am chemat patronul, au recunoscut greseala. Pe acolo nu mai calc in veci!
Leave a comment:
-
io le cer intotdeauna justificari, sa aud ce le debiteza mintea. chiar daca in final ma supun regulilor casei.
imi place sa-i vad cum se coiesc si inceaca tot felu' de abureli, invocand tot felu' de directive venite "de sus"
Leave a comment:
-
n-am mai stat sa ciulesc urechile la justificari...am ales alt dealer!in fine...e un fel de japca! si la revizii cam tot asa e! scoruri diferite!
Leave a comment:
-
si care ar fi justificarea lor? parca aud...ca n-au cum, sau mai degraba n-au disponibilitatea sa verifice autenticitatea politei cu (,) care ai venit tu in buzunar.
Leave a comment:
Leave a comment: