De ce dealeri si service-uri sa ne ferim

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sergiu_psc
    replied
    Cat te-a costat rulmentul la Dacoserv? Ma intereseaza sa pot face o comparatie cu alte service-uri.

    Leave a comment:


  • Macs
    replied
    Salut! Cu toate ca ma feresc si eu de service-urile dacia, recent am mers la dacoserv pentru a schimba un rulment de roata. A fost ok serviciul, insa pretul nu m-a incantat deloc.
    Deci pentru calitatea serviciilor, o bila alba merge la dacoserv.

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Mai mergi 2 km si ajungi la Serus, unde deja ai fost si ti-au diagnosticat bine masina.

    Leave a comment:


  • sergiu_psc
    replied
    Dupa ultima experienta am renuntat definitiv la Adras, pana atunci am tot sperat ca se vor schimba.
    Sa vad cum sunt cei de la Dacoserv.

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    sergiu_psc, da vad ca tie iti si place sa faca aia misto de tine si sa te puna sa faci 6 drumuri pentru o reparatie de 1 ora. Daca 3 saptamani nu au avut termostate, ce te impiedica sa mergi la alt service? Ca totusi e plin Bucurestiul.

    Leave a comment:


  • sagrad
    replied
    eu prefer acele service-uri si acei dealeri care sunt axati pe o singura marca.

    motivele sunt foarte multe pe langa faptul ca meseriasii stiu cap coada masina si fiecare face treaba lui care o are.

    chiar daca simpotrans-ul din afumati-ilfov mai are 2 sedii in bucuresti: colentina si berceni, prefer sa merg doar in afumati la nea Gigi - seful atelierului mecanica un om care iti da explicatii rabdator despre partea de mecanica si care isi iubeste meseria inclusiv marca Dacia.

    de restul dealerilor si service-urilor ma feresc ca dracu de tamaie.

    Leave a comment:


  • sergiu_psc
    replied
    E timpul sa spun cateva inatamplari legate de Adras.
    Prima dateaza de cand am cumparat masina in 2008. De vreo 2 luni incepusera sa puna radio CD-uri pe versiunea Laureate. Am discutat cu ei acest aspect si mi-au spus ca masina livrata va avea CD player. Le-am trimis si un mail pe acest subiect, mi-au raspuns confirmandu-mi cererea. La livrarea masinii... surpriza, avea casetofon montat. Individul de la vanzari (Adras de pe str. Turda, aproape de Podul Grant) a incercat sa ma convinga sa o iau asa, eu am refuzat si dupa cateva minute au venit cu un CD-player pe care l-au montat in locul casetofonului. Am plecat de la ei, si dupa cam 10 minute s-a blocat cd-ul, dadea o eroare. Am sunat inapoi la reprezentanta si mi-au raspuns ca nu au ce sa faca si sa merg la service cu el. Sunt convins ca stiau ca e defect, probabil il refuzase altcineva. Am fost pentru asta de 2 ori la service, o data pentru constare si alta data pentru inlocuirea pe garantie.
    A doua intamplare se refera tot la o problema pe garantie, nu mai ajungea la 4 liniute, ramasese termostatul blocat pe deschis. S-a constatat defectiunea, s-a apucat mecanicul sa desfaca si in timp ce lucra vine cineva sa-l anunte ca nu au termostat pe stoc. Am avut noroc ca nu apucase sa dea drumul la antigel. Mi-au spus ca fac comanda pentru termostat si sa sun peste cateva zile. Termostatul a ajuns abia dupa 3 saptamani si 5 telefoane din partea mea.
    A treia intamplare si cea mai neplacuta si pentru mine si pentru ei, este legata de o problema cu aerul conditionat. Pe scurt, am constata ca nu mai baga rece, am fost la service si mi-au umplut instalatia cu freon, au zis ca se golise ca nu mai fusese folosita de mult. A doua zi dimineata iar nu mai mergea AC-ul, am fost iar la service, s-au uitat la instalatie, verificare vizuala, au umplut din nou. Ziua urmatoare aceeasi problema. Al treilea drum la ei sa vorbesc cu seful de service. Mi-a propus sa merg la un alt service sa descopere pe unde iese freonul, ca ei nu au lichid de contrast pentru asta. La asemenea propunere le-am spus ca o sa merg la ce service ma trimit cei de la Vocea Clientului. Tonul s-a schombat brusc si am fost invitat sa vin pentru inca o verificare a instalatiei. A fost o verificare si mai amanuntita, au dat bara jos, s-au uitat la radiator, la conducte, au schimbat un ventil pe unde vaszusera urme de ulei, au facut cred eu tot ce se putea face fara acel lichid de contrast si lampa cu UV. Nu am ce sa se reprosez mecanicilor. Asta a fost a 4-a vizita la ei, dar din pacate nu a dat rezultate. Am trimis mail la Vocea Clientului, si ca urmare, primesc un telefon de la directorul service-ului care imi spune ca va merge cu mine la un alt service din reteua Dacia unde vom rezolva problema (diagnosticarea) pe cheltuiala Adras. Pana la urma am fost cu cineva din service la Serus, unde au pus lichid de contrast si au vazut pe unde iesea freonul. Al saselea drum a fost pentru schimbarea conductei sparte.
    Nu am renuntat nici dupa intamplarea asta, si mi-am facut programare pentru azi dimineata pentru montarea unui filtru de polen. Ajung la serivce, dau talonul pentru formalitati, apoi mi se spune sa astept. Dupa 15 minute vine baiatul de la receptie si imi spune ca nu au pe stoc filtru de polen si sa vin saptamana viitoare (dupa cum stiu ca merg comenzile la ei ar fi durat pe putin 3 saptamani).
    Am renuntat evident si am fost in alta parte.
    Cam asta este experienta mea de fost client Adras Militari.
    Feriti-va de ei, cel putin pe problemele ce tin de AC, pentru ca nu au echipamentele necesare. In rest la revizii am fost multumit de mecanici, s-au purtat bine in general. Nu acelasi lucru pot sa-l spun despre cei de la receptie.

    Leave a comment:


  • your_2cley
    replied
    Le scoti si te uiti la ele, la fiecare in parte....le cureti un pic, si vezi cat de uzate sunt, si in ce stare sunt....acum nu stiu daca poti sa iti dai tu seama de acest lucru.Oricum daca ar fi fost schimbate mai recent, era usor si pentru un novice sa isi dea seama care este o bujie folosita 25000km vs una de 100km. Vezi care din prieteni/familie stie mai multe pe acest subiect si aruncati o privire impreuna.
    Pe viitor, fa revizia intr-un service care sa nu iti trezeasca astfel de suspiciuni!

    Leave a comment:


  • tudorel92
    replied
    va salut.am o intrebare in martie am schimbat bujiile(aveam 25000km..acum 29000 km)..nu stiu daca au si facut baietii asta dar a inceput sa porneasca greu(nu tot timpul)...o sa curat senzorul de turatie sa vad daca mai face asa...cum pot sa verific daca mi-au pus bujii noi si nu unele luate de la alta masina...sau sa nu le fi schimbat deloc si sa le fi lasat tot pe alea?

    Leave a comment:


  • your_2cley
    replied
    Am fost la un service pe soseaua colentina undeva pe la numarul 209 sau ceva de genu asta, am dus masina de la munca sa fac schimbul de ulei, si dupa 2 zile am tot observat ca imi curge ulei,m-am bagat sub masina ca sa constat ca era tot filtru vechi desfacut 3-4 ganguri, un coleg a dus la ei o dacia solenta si iau schibat placutele de frana, iar pe partea dreapta le-au montat invers; cu partea metalica spre disc(INCONSTIENTI), sa nu mai vorbim ca tot dupa ce a fost un renault master la ei in service sa trezit un coleg ca ia cazut motorul la o trecere de cale ferata din pipera ))) Ce pot sa zic Niste meseriasi!!!

    In schimb am fost tratat foarte bine la union motors in service. Acum in baza unui flyer ce il gasesti in 3 pecouri din bucuresti ai si oferta de 20% discount la manopera si primesti un cupon de 100ron care sa ii folosesti la urmatoarea vizita.
    Last edited by your_2cley; 21 July 2011, 23:55. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • minulescu
    replied
    Originally posted by b 98 tul View Post
    cobalcescu splai. vopsit bara spate dupa o zi se vede vopsea scursa exact und e a fost zgariata bara pe colt
    constatari ulterioare lipsa maner acumulator si protectie plastic minus or. fi si nimicurile astea de vanzare sau tot trebuia sa imi ia ceva de pe masina asa ca amintire
    acum normal or mai fi lipsuri cine stie nu am stat sa studiez masina in amanunt ca ma apuca nervii . deci foarte neseriosi . amg pantelimon la fel am fugit de ei ca ii cunosteam de ceva vreme si deci la coblcescu aceleasi apucaturi romanesti.
    Autokobalcescu nu o recomand nici ca firma de taxi....neseriosi! Poate ca patronatul e de calitate, tot degeaba daca angajaii sunt badarani

    Leave a comment:


  • ilie42
    replied
    cobalcescu splai. vopsit bara spate dupa o zi se vede vopsea scursa exact und e a fost zgariata bara pe colt
    constatari ulterioare lipsa maner acumulator si protectie plastic minus or. fi si nimicurile astea de vanzare sau tot trebuia sa imi ia ceva de pe masina asa ca amintire
    acum normal or mai fi lipsuri cine stie nu am stat sa studiez masina in amanunt ca ma apuca nervii . deci foarte neseriosi . amg pantelimon la fel am fugit de ei ca ii cunosteam de ceva vreme si deci la coblcescu aceleasi apucaturi romanesti.

    Leave a comment:


  • your_2cley
    replied
    Am cumparat-o de la aaa new kopel , masina a fost sh, am avut chiar si garantie la ea, pe partea de service sunt chiar foarte ok, daca trebuie sa stai cu masina mai mult de 24h in service iti dau ei o masina din parcul lor auto.
    Ce pot sa zic colaborez cu ei de 2 ani si sunt ok

    Leave a comment:


  • goe_64
    replied
    Originally posted by bej View Post
    am fost saptamana trecuta cu masina la service dacia pentru ca in viraje dreapta se auzea o bataie.
    mi-au zis sa schimb un brat transversal dreapta si placutele de frana am facut si o revizie de 60.000 am dat o caruta de bani si cand plec in primul viraj iar aud bataia.
    ma intorc si le spun mai verifica ce mai verifica si imi zic ca e planetara de pe stanga.
    au taxat cam 10 ore de manopera si de fapt masina a stat la ei cam 8 ore. vreau sa-mi recuperez banii pe piesa pe care am schimbat-o de pomana are cineva idee ce trebuie sa fac. am vorbit cu cei de la dacia dar vad ca ma duc cu zaharelul.
    multumesc
    cea mai buna solutie sa-ti recuperezi banii este sa apelezi la o cunostinta, iar daca nu ai sa te duci cu controlul peste ei si se va rezolva...dar trebuie sa pierzi timp cu asta.

    Leave a comment:


  • neajiji
    replied
    Originally posted by mcornel View Post
    fratilor eu am impresia ca service-urile astea mari ne iau de fazani. am sunat azi la dacoserv militari sa-mi rezolv si eu o problema cu termostatu si ce m-am gandit, ia sa-mi pun si un filtru d-ala de habitaclu. da sigur 170 ron (filtru + manopera) !!!!!!!!!!!!!!!!!
    pai la pretu asta imi iau filtru si mi-l poleiesc cu aur!!!!! si mai se vaita lumea ca e criza!
    Este si un pic cam "rrom" sefu de la mecanica atotstiutor si care vorbeste cu toti "da taticule". Acum cateva luni am comandat o janta cu cauciuc de la ei si mi-au dat-o montata si "echilibrata". Echilibrare care nu inteleg cum au facut-o nici acuma fara sa puna pic de plumb pe roata
    La aceiasi bani sau poate mai putin apeleaza daca vrei la Serus (e doar o sugestie!!) sigur vei fi tratat omeneste de la receptie pana la plecare si totul fara comentarii gen "nu domne nu se poate asa face toate".

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google