Insonorizare ce ziceti??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    mersi
    oa sa iau si eu

    Comment


    • #32
      se gaseste si la practiker ...
      totusi nu va sfatuiesc sa cumparati asa ceva ... este f subtire si nu prea face fata ...

      din experientza va spun ca ... pentru a ajunge la rezultate multumitoare este necesara triplarea ( cel putin ) a stratului de insonorizant !
      aveti mult de pierdut ... faceti o socoteala cati bani economisiti .. dar puneti in callcul .. munca depusa , greutatea materialului ... si efectul ... cum sor lipi 3 4 straturi ... unul peste altul .. si ce durabilitate ... si ce grosime ... etc !
      LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
      LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
      LOCUL1 143.9dB (nCID)

      Comment


      • #33
        Alubandul pe care l-am cumparat eu este chiar gros, aproximativ 3mm,si este pe o parte folie aluminiu iar pe cealalta parte un fel de cauciuc lipicios si moale.Am facut comparatie cu o folie dynamat si nu vad mare diferenta,dynamatul este cu 1mm mai gros si mult mai scump.Aluband se gaseste in Practiker si costa 37 roni rola,cu banii pe care ii dai pe 4 coli dynamat sa pui numai la difuzoare,cumperi aluband pt.toata masina.
        LOGAN--> <--TOYOTA

        Comment


        • #34
          Originally posted by dan.gutu View Post
          Alubandul pe care l-am cumparat eu este chiar gros, aproximativ 3mm,si este pe o parte folie aluminiu iar pe cealalta parte un fel de cauciuc lipicios si moale.Am facut comparatie cu o folie dynamat si nu vad mare diferenta,dynamatul este cu 1mm mai gros si mult mai scump.Aluband se gaseste in Practiker si costa 37 roni rola,cu banii pe care ii dai pe 4 coli dynamat sa pui numai la difuzoare,cumperi aluband pt.toata masina.
          Cam asa arata alubandul.
          Attached Files
          LOGAN--> <--TOYOTA

          Comment


          • #35
            3mm ?
            te rog , dacase poate , sa atasezi o poza cu rola de aluband ... si cu o linie peste ... eu am folosit altceva .. si are in jur de 1,5mm !
            plus ca ... pentru 3mm mi se pare f ieftin !

            ce dimensiuni ?! 10X1000 sau 5X1000 !?
            LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
            LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
            LOCUL1 143.9dB (nCID)

            Comment


            • #36
              Puneti ..., puneti ..., puneti, ... dar vad ca nimeni nu s-a gandit si la ce greutate adauga pe masina (daca vreti sa o faceti toata) si cu ce influente asupra dinamicii miscarii masinii si bineinteles ceva consum, atunci cand masina va fi plina cu pasageri si bagaje..

              Ca sa diminuezi la maxim aceste probleme se recomanda Dynamat, care - dintre toate produsele de pe piata care se apropie de performantele Dynamat'ului - este cel mai usor!

              Chiar cei de Dynamat merg pentru rezultatele cele mai bune pe trei straturi chiar cu produsele lor, dar, ATENTIE in acest caz vei putea merge linistit cu masina la shouri de Tuning Audio.

              Comment


              • #37
                :P ... of ... ia zimi si mie ... de unde ai aflat tu ca dynamatul este cel mai usor ?!
                si care dynamat ?! original , extreme ?! ia zimi si mie ce grosime are dynamatul .. si cat cantareste la 1mp !

                sunt materiale groase de 4mm ... si alea intradevar cantaresc mai mult .. aprox 6kg mp ! si un astfel de material .. nu mai necesita dublare sau triplare ... ci doar un strat de pasta ... sau un burete fonoabsorbant ...

                si ink ceva ... kg in plus ... in cel mai rau caz ajungi la 50kg ( in cazul insonorizarilor facute cu simt de raspundere ) ... pentru ca se poate si exagera ... in plus sau in minus !

                ink un lucru ... ca sati dai seama cat de putin conteaza greutate insonorizantului .. am sati dau un exemplu :
                pentru o masina pregatita pentru muzica , kg care se aduna greutatii totale a masinii sunt :

                - incinta acustica ... 10-15kg
                - subwooferul ... 10-15-20kg
                - amplificator ... ~10kg
                - deep 15 17kg
                - cabluri 2 3 kg

                sunt valori medii ... fa o socoteala .. si vezi cat inseamna insonorizantul in aceasta ecuatie !
                LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
                LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
                LOCUL1 143.9dB (nCID)

                Comment


                • #38
                  Originally posted by dan.gutu View Post
                  Alubandul pe care l-am cumparat eu este chiar gros...
                  cind il urci sus? neaparat vrem impresii. vreau sa fi cobaiul nostru.
                  baga detalii, toate detaliile. marimi, greutate, pret
                  Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                  Comment


                  • #39
                    Sa se faca putin cald si ma apuc de treaba,oricum nu vreau sa ma grabesc,am mai multe modificari de facut,la exterior,suspensie,insonorizare o sa filmez tot inclusiv greselile.
                    LOGAN--> <--TOYOTA

                    Comment


                    • #40
                      nu uita te rog de poza ... cu rigla peste rola... sane arati grosimea foii de aluband !!!

                      multumesc !
                      LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
                      LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
                      LOCUL1 143.9dB (nCID)

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by shokaliptiku View Post
                        :P ... of ... ia zimi si mie ... de unde ai aflat tu ca dynamatul este cel mai usor ?!
                        si care dynamat ?! original , extreme ?! ia zimi si mie ce grosime are dynamatul .. si cat cantareste la 1mp !
                        ..................
                        La momentul cand am ales Dynamatul asta a fost unul din punctele forte.
                        La DYNAMAT XTREME

                        - Appearance:
                        Black butyl based core with 4 mil aluminum constrain layer, craft paper release liner
                        - Thickness:
                        0.067" (1.7mm)
                        - Mass:
                        0.45lb./ft2 (2.20kg/m2)

                        - Acoustic Loss Factor @ Temperature (Using ASTM method E756@ 200 Hz):
                        0.081 @ +14F (-10C)
                        0.240 @ +32F (+0C)
                        0.257 @ +50F (+10C)
                        0.417 @ +68F (+20C)
                        0.259 @ +86F (+30C)
                        0.194 @ +104F (+40C)
                        0.140 @ +122F (+50C)
                        0.094 @ +140F (+60C)

                        La DYNAMAT ORIGINAL
                        - Appearance:
                        Thin, smooth black mat with blue poly release liner
                        - Thickness:
                        0.070" (1.78mm)

                        - Mass:
                        0.68lb./ft2 (3.32kg/m2)

                        - Acoustic Loss Factor @ Temperature (Using ASTM method E756@ 200 Hz):
                        0.14 @ +14&#176;F (-10&#176;C)
                        0.16 @ +32&#176;F (+0&#176;C)
                        0.14 @ +50&#176;F (+10&#176;C)
                        0.08 @ +68&#176;F (+20&#176;C)
                        0.08 @ +86&#176;F (+30&#176;C)
                        0.05 @ +104&#176;F (+40&#176;C)
                        0.04 @ +122&#176;F (+50&#176;C)
                        0.04 @ +140&#176;F (+60&#176;C)

                        Comment


                        • #42
                          ....


                          Vibroplast m1 :

                          Grosime 2mm. Greutate 2,1Kg/mp. Se foloseste la
                          portiere, podea, plafon.
                          Pachetul contine 10 foi de 40 x 35 cm ( 1.35 mpĀ² )

                          din cate vad eu STP e mai usor decat dynamatul la o grosime mai mare .
                          deci dynamatul este mai greu decat STP !
                          LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
                          LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
                          LOCUL1 143.9dB (nCID)

                          Comment


                          • #43
                            Yap, am vazut si eu dar pe cand STP contine parca toate trei straturile cuciuc/bitum/folieAlu, cu Dynamat'ul poti face combinatii in functie de zona si ce vrei sa obtii. La Dynamat Original are folie bituminoasa, la Dxynamat Extream este cu cauciuc si cu folie de aluminiu iar grosimea iti permite sa mulezi folia mai bine peste ramforsari ca si cu Vibroplast m1.
                            Super optim, am mai spus-o si eu sunt cele trei straturi plus o soutie de rigidizare (asta sa nu se imprastie masina).

                            Comment


                            • #44
                              In completare la ce am zis mai sus cand m-am referit la STP cu trei straturi greu maleabil peste ramforsari:

                              La STP exista un material numit Bimast Bomb, si este format din 3 straturi:
                              1. Primul este cauciucul de 1mm foarte lipicios si elastic prezent si la dynamat extram si la M1
                              2. Al doilea ste un material de 2mm tot cauciucat, dar mult mai rigid, asemanator cu Dynamat original
                              3. O folie de aluminiu foarte groasa, approx 1mm

                              Comment


                              • #45
                                asta am vrut sa zic si eu .. dar miai luato inainte !
                                totusi discutia pornise de la greutatea adaugata masinii ... dyna sau STP !? care e mai greu !?

                                plus ca .. pe o insonorizare opotima trebuiesc folosite materiale de rigidizare si fonoabsorbante !!!

                                deci cauciuc , bitum , folia Al+ burete cu pori inchisi !
                                LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
                                LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
                                LOCUL1 143.9dB (nCID)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google