Insonorizare ce ziceti??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    sal.Toata lumea intreaba si se documenteaza cum se pune folia pe masina, dar nimeni nu intreaba CUM SE DA JOS FOLIA, pentru ca s-ar putea sa fii nevoit, dintr-o anumita cauza sa o dai jos de pe anumite parti, si atunci ce faci?
    Tabla poate rugini pe sub folia asta sau nu, asta ar fi principala mea intrebare
    sigpic

    Comment


    • #77
      Originally posted by adi_trif28 View Post
      sal.Toata lumea intreaba si se documenteaza cum se pune folia pe masina, dar nimeni nu intreaba CUM SE DA JOS FOLIA, pentru ca s-ar putea sa fii nevoit, dintr-o anumita cauza sa o dai jos de pe anumite parti, si atunci ce faci?
      Tabla poate rugini pe sub folia asta sau nu, asta ar fi principala mea intrebare
      de ce ai vrea sa dai jos folia?
      tabla poate rugini daca folia nu este aplicata corect, adica nu este presata cum trebuie, ramanand astfel loc liber une poate ajunge apa.oricum, slabe sanse sa rugineasca din cauza ca ai pus insonorizant.

      Comment


      • #78
        Originally posted by adi_trif28 View Post
        sal.Toata lumea intreaba si se documenteaza cum se pune folia pe masina, dar nimeni nu intreaba CUM SE DA JOS FOLIA, pentru ca s-ar putea sa fii nevoit, dintr-o anumita cauza sa o dai jos de pe anumite parti, si atunci ce faci?
        Tabla poate rugini pe sub folia asta sau nu, asta ar fi principala mea intrebare
        destul de greu (mai ales dynamatul) ... in mai toate cazurile pentru care trebuie sa dai folia jos :accident , macara defecta,geam spart, nu inlaturi decat o parte mica din folie .
        aparitia ruginii tine de alti factori...putem sa-i discutam si pe aceia daca vrei .

        Comment


        • #79
          Originally posted by adi_trif28 View Post
          sal.Toata lumea intreaba si se documenteaza cum se pune folia pe masina, dar nimeni nu intreaba CUM SE DA JOS FOLIA, pentru ca s-ar putea sa fii nevoit, dintr-o anumita cauza sa o dai jos de pe anumite parti, si atunci ce faci?
          Tabla poate rugini pe sub folia asta sau nu, asta ar fi principala mea intrebare

          pistol cu flacara ... ala de arde parul porcului ... apoi faci cadou masinutzei o programare pentru vopsire !

          am incercat sa dau jos aluband si dynamat ... succes la ambele pentru ca era f frig afara ..
          motivul pentru care am dat jos : portiera stanga fata fiind avariata ... am dorit sa vedem ce sa intamplat in decursul a 7 8 luni dupa aplicarea insonotizantului !

          sunt sigur ca daca afara erau cateva grade in plus ... nu ar mai fi mers asa usor !
          LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
          LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
          LOCUL1 143.9dB (nCID)

          Comment


          • #80
            Spuneti-mi si mie, cei care ati lucrat putin la insonorizarea masinii, pe o scara de la 1 la 10 cum s-a modificat nivelul de zgomot in habitaclu?
            Peste o saptamina doua ma duc si eu cu a mea la un tip care face insonorizari si as vrea sa stiu dinnainte daca merita banii. Scade nivelul de zgomot cu macar 50%?

            Comment


            • #81
              Originally posted by dragos763 View Post
              Spuneti-mi si mie, cei care ati lucrat putin la insonorizarea masinii, pe o scara de la 1 la 10 cum s-a modificat nivelul de zgomot in habitaclu?
              Peste o saptamina doua ma duc si eu cu a mea la un tip care face insonorizari si as vrea sa stiu dinnainte daca merita banii. Scade nivelul de zgomot cu macar 50%?
              Procentele pe care le ceri tu depind de la insonorizare la insonorizare, si de asemenea de la "scule" la "scule" audio, pe care le folosesti si cat le amplifici.

              Oricum la un la Logan, cam de la peste 50w RMS, cred ca se poate vorbi obligatoriu de antifonare daca tzii la calitatea sunetului.

              Apoi cam pana in 125W RMS ar fi sa faci minim usile cu difuri si portbagajul, iar pentru puteri mai mari te mai intinzi si prin masina.

              Daca nu s-ar castiga in calitatea sunetului si in pastrarea incheieturilor masinii iti dai seama ca nu s-ar mai face sau nu s-ar mai vorbi atata de antifonare/rigidizare.

              In final tu alegi cu ce, cat si cum faci antifonarea.

              Comment


              • #82
                of ... man ... hai ca iar dam cap in cap si numi place deloc ! ( adriann )

                Procentele pe care le ceri tu depind de la insonorizare la insonorizare, si de asemenea de la "scule" la "scule" audio, pe care le folosesti si cat le amplifici.
                CORECT

                Oricum la un la Logan, cam de la peste 50w RMS, cred ca se poate vorbi obligatoriu de antifonare daca tii la calitatea sunetului. ERONAT

                ce treaba are .... cu prefectura ?! crezi ca pe un fiat e diferenta !?
                asta conteaza foarte mult de starea masinii ... daca a fost desfacuta de mii de ori .. si nu a fost pusa la loc cum trebe ... sau ... daca masina este rulata ... frecata ... un logan din ian 2008 credema ca nu troncane cum troncane unul din 2005 cu aceleasi difuri !

                tremuratul usilor nu tine de putere ... vrei sati demonstrez cum un dif de 12W misca fata de portiera ?! deci nu puterea conteaza ... si inca un lucru pe carel explicam ... RMS reprezinta puterea consumata de difuzor ...nu RMS iti misca usa in cazul nostru ... in cazul acestei discutii !

                Apoi cam pana in 125W RMS ar fi sa faci minim usile cu difuri si portbagajul, iar pentru puteri mai mari te mai intinzi si prin masina. din nou ERONAT

                nu conteaza puterea ... nu ai cum sati dai seama de 125 .. 140W ... chiar nu ai cum sa te exprimi asa .. si nu poti da un verdict OK asa .. in astfel de situatii !


                dragos763 ... nivelul zgomotului in habitaclu ... la ce te referi ?! zgomotul care vine din exterior ... de la rulare etc si este deranjant ... sau zgomotul produs de dezmembrarea masinii !? plus ca insonorizarea se face in primul rand pentru inbunatatirea sunetului in masinii ( si nu galagiei ... ) deci insonorizarea se face pentru a suna muzica mult mai bine !

                ai grija ceti face tipul in masina ... si daca are habar de ce face ( si sunt sigur ca are ) spuinei exact ce te intereseaza de la acea insonorizare !

                adriann ... sper sa nu te superi !
                dragos ... daca nu m-am exprimat destul de bine ... daca mi-a scapat ceva ... daca mai ai intrebari .. cu mare placere te ajut !

                numa bine all !
                Last edited by Seba; 18 April 2008, 22:06.
                LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
                LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
                LOCUL1 143.9dB (nCID)

                Comment


                • #83
                  Am scris din experienta mea de pe Logan nu din manuale.

                  Este discutabil dar si corect ce zici tu (ca de obicei) dar am zis-o (comis-o) ca sa aiba si omul o orientare cat de cat.

                  Cred ca nu poti da procentele care le cere el. Cam asta era mesajul.

                  Comment


                  • #84
                    multam fain amindurora!!!
                    M-am luminat putin. Ce ma intereseza pe mine este ca zgomotul produs de motor si de rulajul pe strada sa se reduca cit se poate de mult in habitaclu. Poate in loc de insonorizare trebuia sa folosesc termedul de antifonare?

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by dragos763 View Post
                      multam fain amindurora!!!
                      M-am luminat putin. Ce ma intereseza pe mine este ca zgomotul produs de motor si de rulajul pe strada sa se reduca cit se poate de mult in habitaclu. Poate in loc de insonorizare trebuia sa folosesc termedul de antifonare?
                      Nu, eu as zice ca tu ai avut dreptate, totusi este vorba de "Insonorizare ce ziceti?? I.C.E. & Security" dar postul tau a venit dupa (sau in timpul) disputei noastre pe teme de insonorizare/rigidizare pentru probleme audio din interiorul masinii.

                      In cazul tau insonorizarea/antifonarea se face si prin alte zone ale masinii nu numai pe unde am discutat noi, iar materialele pot fi asemanatoare, uitate in siturie producatorilor ca te lamuresti ce si cum.

                      Comment


                      • #86
                        inca cateva poze .
                        Attached Files

                        Comment


                        • #87
                          felicitari pentru munca ... si mai ales pentru rezultate !

                          spor in continuare !
                          LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
                          LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
                          LOCUL1 143.9dB (nCID)

                          Comment


                          • #88
                            Dynamat e cel mai tare in insonorizare dar dupa cum spunea si BRUTUSANF nu as da atatia bani pe el si dak stiu ca imi zdrangane toata tabla...cu toate ca a mea zdrangane. O sa imi iau si eu niste aluband si o sa imi pun in portbagaj ca sincer...face destul de urat dar dekt sa dau 12 mil pe dynamat mai bine imi iau jenti :P
                            1.5 DCI 85 CP Chipuit, toba sport, neoane sub masina, la pedale, sub scaune si portabaj alaturi de lada de 800W RMS pure bass!!!

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by _VRX_ View Post
                              inca cateva poze .
                              Mi-este si teama sa mai revin cu problema mea, dar pentru ca pana la vara mai este timp, toltusi ma risc sa te intreb.
                              Imi poti recomanda pe cineva in Bucuresti care poate face o antifonare buna pentru tabla exteriora a usilor din fata?

                              Comment


                              • #90
                                da-i un pm lui marinu si sigur o sa te ajute ( pe 4 tun. il gasesti)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google