Insonorizare ce ziceti??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Cred ca mai avem putin si monopolizam theadurile "Insonorizare ce ziceti??","solutii insonorizat usile fata?", unde nu prea vad sa existe si a treia parere macar, ca sa nu ne luam de par...

    In rest numai de bine.

    Comment


    • #47
      n-avem de ce ne trage de par ... is doar niste lucruri simple ... scrise pe diferite descrieri ale materialor ... 1+1= 2 SIGUR .. la fel de sigur cum si dynamatul maisubtire mai greu ca STP care este mai gros ...

      1.78mm 3.32kg/m2 Dynamat
      1.7mm 2.20kg/m2 Dyanamt
      2mm 2,1Kg/m2 STP


      in asteptarea celei de-a 3 parti !

      numa bine !
      LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
      LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
      LOCUL1 143.9dB (nCID)

      Comment


      • #48
        Da, dar STP este mai greu maleabil datorita grosimii daca sunt ramforsari de acoperit, decat Dinamat Extreme care se potriveste mai usor.
        STP M1 : Grosime 2mm. Greutate 2,1Kg/mp.

        : In asteptarea unei a treia pareri!

        Comment


        • #49
          din contra .. am lucrat cu ambele ... stp mai gros... merge mai usor mulat decat dynamatul ... mai ales ca ... se poate si taia in locurile unde nu se muleaza cum trebe ... stii tu secretul meseriei ... care bineinteles se fura ! si in plus este si mai ieftin !
          LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
          LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
          LOCUL1 143.9dB (nCID)

          Comment


          • #50
            ... o problema !?

            A... am inteles, know-how !
            Asta banuiam, dar nu eram sigur, m-am lamurit.

            Concluzie.
            La Loganul full option in usa in partea exterioara nu prea este loc pentru a baga nici mana din cauza mecanismelor de acolo si ramforsarii. Ca sa pui o astfel de folie acolo cred ca trebuie scos tot de pe usa (geam, garnitura si mecanismele). Apoi cei 2mm ai unei folii STP pe partea exterioara (la interior) in usa, cred ca ar ingreuna/bloca deplasarea geamului sau a mecanismelor ce ar duce la arderea motorasului care comanda miscarea lui.
            Cred ca manopera corespunzatoare aceste proceduri este prea mare si este motivul pentru care nu am gasit pe nimeni sa se bage sa faca asa ceva, si am scris si am vorbit cu diversi din domeniu.

            Raman la parerea ca fiecare tine la secretele lui si nu doreste sa le impartaseasca cu ceilalati de aici sau de oriunde.

            Dupa cum vezi ma arde aceasta problema a realizarii antifonarii exterioare a usii si n/m-ai aburit cu niste poze de usi chele, fara geam care trebuie sa coboare in usa, mecanisme si ramforsari, antifonate, care nu au nimic in comun cu ce este pe Logan (inafara de forma) ca de exemplu din theadul "solutii insonorizat usile fata?". Suntem totusi pe un forum dedicat Loganului (Dacia Logan Romania > Lucruri generale > I.C.E. & Security) si se gasesc prea multe poze care pot induce in eroare ca se poate cand de fapt nu prea se poate (know-how).DSC00907.JPG

            Urmaresc si eu threadul cu masinuta ta "CID ul meu ..." (La Multi Km!) si la experienta pe care o debitezi in indicatii cam bajbai in alegerea solutiilor pentru tine, ori iti place sa te joci cu difuri/suwoofer'le (da bine in media), ori lucrezi la un depozit de piese audio, ori esti prea pretentios la sound (ceea ce nu s-ar spune pentru ca ai pornit cu difuri f.puternice fara a face o rigidizare/insonorizare a masinii, fapt pentru care nu imi dau seama cum iti poti da seama ca nu se aude suficient de bine ulul sau altul ...). Nu mai zic ca ai inceput cu sfarsitul incercand diferite incinte si subwoofere, fara a avea finalizate celelalte difuri din interiorul masinii care de fapt sunt principalele iar subwooferul ar trebui sa vina doar sa le completeze cu ce trebuie in sunete joase.

            Sper din suflet sa o iei ca atare si nu ca ceva personal dar eu asa consider. Nu tin motzis sa fac cunostinta cu prietenul tau care sta langa portbagaj.

            Ca multi de pe acest forum am incercat la randul meu sa lamuresc si dau din experienta mea proprie fara knowhow'ur ascunse.

            La aceasta parte de dotare audio la masinii este ca si cu femeile, la toti ne-ar place un TOPModel dar ne multumim si ne impacam foarte bine insa cu cineva care este mai aproape de sufletul nostru.
            Ca sa se inteleaga detaliez; la toti ne plac masinile pregatite de la shourile audio dar cati dintre noi ar transforma astfel masina familiala. In concluzie exista multe configuratii care se potrivesc nevoilor fiecaruia, important este sa nu bajbai si le gasesti cat mai repede cu costuri minime.

            Cred ca cel mai important pentru toti este sa ramanem cu picioarele pe pamant si sa fim realisti cu ce se poate si ce nu, ca de vrut vrem multe.

            Scuze forumistrilor daca am fost prea rautacios sau am gresit cu ceva.

            Comment


            • #51
              bun ! mult postat .. mult de citit .. mult la raspunsiri !

              nu exista nici o diferenta de matrita usi la full sau cheala ... usa pe interior arata la fel la motoras sau macara ! ceea ce nu ai inteles tu din poze este ca ... nu s-a pozat si in sus .. ca sa vezi bara de rigidizare ( care exista si la full si la cheala )... pe care nu o gasesti in poze !

              toate montajele pe care leam realizat pana acum nu au necesitat scoaterea geamului ... chederelor etc ... gandestete ca am facut OPC ul si ... nu ma riscam sa scot geamul de la locul lui !

              cat tine de secret ... nu cred ca tin nimic pt mine atata timp kt vin cu poze si explicatii ... si in plus ... raspund la toate intrebarile care imi sunt adresate !

              nu cred ca team aburit cu nimic ... toate pozele postate au macarale , chedere si geamuri la locurile lor ! iar celelalte poze postate au fost ca idee ... ca se se inteleaga metoda de montare .. ce se poate pune peste ... precum si o idee asupra materialelor folosite ... dyna , stp , stinger etc

              ... aici ai afirmat in plus ... totul a inceput cand nu stiam prea multe de muzica ... plus ca ... un subwoofer identic no sa sune la fel in orice masina .. deci cebajbai eu ... cu ce am inceput si ce am schimbat ... vorba ta e ca si cu femeia .... ( f*** una si ramai la ea .. dc nu ins ca le bajbai !? ) .. hai sa fim putin seriosi ... am incercat toate felurile de incinta ca sa vad ce se preteaza mai bine gusturilor mele ! ca sati dau un mic exemplu ... un sealed de 400W intrun golf ... ma minunat ... ceea ce .. dupa ce l-am pus la mine in portbagaj .. nu mai placut deloc .. nici cum se auzea ... nici cat de tare !

              cat de pretentios sunt sau nu ... aici iar nu treb sa faci astfel de afirmatii .. dc ai avea asa ceva in sange .. si ai stii despre ce se vorbeste pe acest thread .. ai stii ca in domeniul asta niciodata nu esti multumit ... bagi 1500 euro intro masina ... vina altul la care se aude mult mai bine ... si in secunda 2 vrei cel putin la fel ... asa ca ...

              la fel faza cu difurile ... nu mau interesat niciodata partea de inalte si medii .. ce are loganul ( cu un HU potent ) este deajuns ... plus ca pentru ce vreau eu sa fac in masina ... difurile nu au un locprea important !

              subwooferul la mine in masina no sa completeze niciodata sunetele joase ... ci doar o sa die prezent pe subbass si bass ...

              nu o iau personat decat atunci knd ai dreptate ... si atunci recunosc simi cer scuze .. doar atunci !

              daca am omis sa raspund la vro intrebare de a ta ... imi cer scuze ... si te rog sa o mai adresezi odata !

              numa bine !
              LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
              LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
              LOCUL1 143.9dB (nCID)

              Comment


              • #52
                Ok! ai spus cam ce am spus si eu dar cu alte cuvinte, din punctul tau de vedere.

                Accept si sunt total de acord cu faptul ca daca esti impatimit si adaug eu tanar va fi f.greu sa te oresti din tunat audio (am trecut si eu prin asta, sa zicem ca sunt ceva mai invarsta decat tine), imi place sa spun ca este ca un bulgare de zapada care ii dai drumul la vale, de aceea - si am mai spus-o de multe ori pe forum - este important unde vrei sa ajungi cu partea audio de la inceput, pentru ca altfel nu te vei opri niciodata, tehnica merge inainte si iti da cu taraita ca sa tot bagi banii.

                Acum, din pacate, tot nu vad cum as putea rezolva introducerea corecta a foliei in fata usii cu toata mataraia de acolo. Poate pana la vara voi reusi sa ma lamuresc cum, pentru ca trebuie sa existe soluta.


                M-am mai racorit intre timp.
                Promit sa nu te mai supar.

                De bine, la toata lumea!

                Comment


                • #53
                  nu m-ai suparat deloc ... stai linistit !

                  tehnica merge mai departe in toate domeniile ... totusi car audio il vad un domeniu putin mai deosebit !


                  faza cu introducerea corecta CADE .. pentru ca nu exista asa ceva ... fiecaresi face cum vrea ... la rezultat bun ajungi si daca pio dintro bucata si dc pui din bucatele mai mici ... toata treaba este sa nu prinzi aer intre material si usa ... atat !

                  de aia am si postat mai multe poze ... ca sa va vina idei ... si sa va dati seama ca nimic nu este batut in cuie .. cel putin pe partea asta ... se pot face multe chestii ... ajungandu-se la rezultate excelente !

                  numa bine !
                  LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
                  LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
                  LOCUL1 143.9dB (nCID)

                  Comment


                  • #54
                    ah si ink un lucru ... ca nu ma pot abtine cand sunt atacat fara motiv !

                    ia ratami si mie macar unul dintre cei care au participat , la concursuri .. fie de ESPL fie de ESQL ... cu primele scule la care au visat , primele scule montate pe masina ... primele primele !

                    mai sunt cateva siteuri in domeniu ... si de .ro , si de .com , .de etc .. si ai sa vezi ca totiau pornit de undeva de jos ... au facut incercari ... au mutat ... au inlocuit ... si dupamulte participari ... concursuri castigate .. tot nu s-au oprit la un sistem ... la anumite componente ... ink schimba ... cumpara , vand !
                    LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
                    LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
                    LOCUL1 143.9dB (nCID)

                    Comment


                    • #55
                      Bine...
                      Spune-mi si tu pe cineva de pe forumul asta care a participat sau castigat ceva la ce imi ceri tu !

                      Daca intentionezi sa participi la asa ceva nu incepi sa pui difuri puternice neamplificate corespunzator si fara insonorizare, nu!
                      Aici cam despre asta se vorbeste, sunt prea multi la inceput si nu stiu cati din ei vor sa ajunga in concursuri audio.

                      Cred ca incepem sa fim off topic.

                      Comment


                      • #56
                        omu lu Dumnezeu .. tiam dat exemplul cu schimbatul sculelor .. pt ca ai afirmat ca ... leam bajbait .. si de ce nu am ales din prima varianta ultima ;) ... nu uita asta !

                        celelalte indicatii leam dat din experientza ... tot cam asa se "prepara" si masinile care nu participa la concurs ... etc ...

                        ps : e ultima oara cand mai vorbesc pe teme de genul asta ... vad ca doar iti place sa postezi ... nu sa faci oamenii sa inteleaga ceva ! te rog .. pune si tu niste poze .. si zi asta si asta am facut ... asta mia iesit excelent .. la asta am dato in bara ... din tot ce am facut asta am invatat ... uitati ideile mele !
                        ca asa cum incerci u sa faci conversatie ... si ca experientza ai 2 pad uri de dyna de 20X30cm ... sincer nusj de cate iti puteai da seama ca sa ma cotrazici si sa ai mereu o alta parere !
                        LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
                        LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
                        LOCUL1 143.9dB (nCID)

                        Comment


                        • #57
                          De acord cu tine, nici eu nu voi mai argumenta altceva.
                          Hai la concret dar sper sa nu imi mai dai exemplu de la alte maci de masini.
                          Tot sutii ca poti baga folie Dynamat, sa o imbini perfect si sa o si fixezi in zonele marcate si hasurate pe poza? Sunt chiar zonele cu probleme la vibratie.
                          Antifonare.jpg

                          Cat despre dotarea mea aici ti-am ziz.

                          Comment


                          • #58
                            In completare, in plus, daca iti este greu sa cauti prin posturile mele am mai zis ca am Dynamat Original pe toata fata interioara (tabla) a usilor fata, si Dynamat Extream pe polita din spate si partial portbagaj.

                            Comment


                            • #59
                              Tot sutii ca poti baga folie Dynamat, sa o imbini perfect si sa o si fixezi in zonele marcate si hasurate pe poza?

                              cine dicteaza daca imbinarea este perfecta sau nu .. dupa ce standarde lucram !?

                              din exemplul tau vad hasurata partea exterioara a tablei ... raspunsul este da .. se poate face treaba foarte buna in acea zona !
                              credema ca sunt usi mult mai greu de insonorizat ... ia exemplu OPCul in care am introdus folie intreaga ... de la bara de rigidizare in sus ... si in jos ... fara sa scot geamul , chedere etc !

                              ah si ink ceva ... ca tot vad ca bati moneda pe introducerea unei folii intregi ... zimi si mie care este diferenta intre o folie intreaga lipita pe o suprafara de 1m2 de tabla ... si pe aceeasi suprafata de tabla ... lipite bucati de insonorizant ( ca in exemplul MCV ului alb ) ... care este diferenta de rezultat ?!

                              II ... cu ce altceva ai mai lucrat inafara de dynamat de poti sa faci o comparatie .. sa poti spune ca dynamatul se lipeste mai greu sau mai usor ... se muleaza mai greu sau mai usor !?
                              LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
                              LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
                              LOCUL1 143.9dB (nCID)

                              Comment


                              • #60
                                Nu am gasit o poza cu partea interioara a tablei exterioare a usii Logan, asa ca am hasurat acolo dar ma refer corespunzator la partea interioara a tablei usii vopsite!

                                Iar diferenta intre folosirea de folie intreaga si bucatele (fasii) este data de posibilitatea realizarii imbinarilor intre ele, sa nu lasi tabla goala, fapt care la o folie intreaga nu prea ai cum, mai ales atunci cand lucrezi pe nevazute doar pe pipaite.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google