Insonorizare ce ziceti??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    imi pare rau ... la toate masinile la care am lucrat .. pe care leam insonorizat ... am vazut ceea ce am facut ... nimic nu am facut pe bajbaite ... exista lampa ... exista ochi ... am vazut ceea ceam facut , unde si cum am lipit ... in zonele alea am bagat si rola si am presat corespunzator ... !!!
    LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
    LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
    LOCUL1 143.9dB (nCID)

    Comment


    • #62
      Eu nu contest ce ai facut dar vreau sa inteleg cum te-ai strecurat prin acele gauri ale usii pana sus la chederul geamului cu mana si rola.
      Stiind ca daca scoti hartia de protectie de pe folie(rola) incalzita inainte de a introduce folia/rola, cea mai usoara atinge cu suprafata de izolat, aceasta folie se si lipeste si ca s-o dezlipesti si sa o repozitionezi este un adevarat chin penru ca se deformeaza.
      Iar daca dezlipesti doar o portiune uramnd ca dupa introducere sa scoti hartia de protectie cu mana nu cred ca mai ai loc fara sa haiesti traseul de lipit al foliei/rola.
      Astea cred eu ca sunt probleme.

      Poti confirma ca ai bagat material izolant/rigidizare in partea hasurata a pozei (in spatele a ceea ce se vede in poza, pe peretele exterior) pe care am pus-o mai sus, la usa de Logan?

      Comment


      • #63
        bun omule ... nu am vrut sa ajungem la chestii dintrastea .. dar tu ai ceruto ...
        ca sati dai seama cat esti pealaturi cu discutia ... tin sa-ti precizez ca insonorizantul nu se incalzeste inainte pe aplicare ... ci dupa !

        II ... da da da pe suprafata hasurata de tine se introduc usor materiale insonorizante .. si poti si vedea ... nu trebe sa pipai ca sati dai seama !

        vorbeam la inceput de proasta informare ... si de inducerea in eroare ... ziceai ca nu esti deacord ... dar vad co practici cu succes !
        LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
        LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
        LOCUL1 143.9dB (nCID)

        Comment


        • #64
          ps ca uitaisa precizez ! faza cu incalzitul se face numai iarna .. la 0 grade sau cu minus ... si in genere la materialele de peste 2mm ... in cazul materialului de 3 4 sau mai grosutze ... ceea ce in cazul nostru cade ... vorbeai de dynamat care are 1,78mm ... si nu necesita incalzire ... cel putin nu asa cum ai afirmat matalutza !
          LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
          LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
          LOCUL1 143.9dB (nCID)

          Comment


          • #65
            Originally posted by shokaliptiku View Post
            vorbeai de dynamat care are 1,78mm ... si nu necesita incalzire ... cel putin nu asa cum ai afirmat matalutza !
            Te contrazic aici putin, insa dynamatul se incalzeste, dar nu ca sa se inmoaie, sa se aplice mai usor, ci pentru a nu are o aderenta asa buna! sa fiu mai precis, nu este asa lipicios. In urmatorul post, care o sa dureze ceva timp sa il scriu, o sa va arat materialele de care unii vorbesc fara sa aiba habar!

            Comment


            • #66
              M-a amuzat copios discutia asta, a trebuit neaparat sa imi fac user, sa imi dau si eu cu presupusul!

              Originally posted by BRUTUSANF View Post
              vezi ca exista folie de burete cu aluminiu pe ea in practiker si are vreo 3 -4 mm si o lipesti cu adeziv
              [/B]
              Ce frecvente atenueaza buretele? Nu cumva frevente inalte? Ce frecvente creaza tabla cand zbarnaie? Nu cumva frecvente putin mai joase decat cele inalte? E bun si buretele, sa va acopere zgomotul produs de vant! Pentru o insonorizare facuta pentru a monta ceva sunet pe masina, este util doar ca tampon intre fata de plastic a usii si tabla!

              Originally posted by BRUTUSANF View Post
              Original a fost postat de [.....:::::G3G3:::::.....
              Cofragele de oua sunt foarte bune pt sonorizare;)
              mai am un umor foarte interesant ,tu ai pune asa ceva?
              Ba chiar ai fi uimit sa realizezi ca se folosesc fix cofragele de oua la insonorizari serioase, bineinteles nu si in masina!

              Originally posted by dan.gutu View Post
              Alubandul pe care l-am cumparat eu este chiar gros, aproximativ 3mm,si este pe o parte folie aluminiu iar pe cealalta parte un fel de cauciuc lipicios si moale.Am facut comparatie cu o folie dynamat si nu vad mare diferenta,dynamatul este cu 1mm mai gros si mult mai scump.
              Intra tu frumos pe site la den braven si solicita specificatiile produsului Aluband! o sa fii uimit sa vezi ca exista daor intr-o singura varianta de grosime, si anume 1 mm. Cine nu ma crede, sa imi spuna, si le trimit fisierul cu specificatii.

              Originally posted by Adriann View Post
              Ca sa diminuezi la maxim aceste probleme se recomanda Dynamat, care - dintre toate produsele de pe piata care se apropie de performantele Dynamat'ului - este cel mai usor!

              Chiar cei de Dynamat merg pentru rezultatele cele mai bune pe trei straturi chiar cu produsele lor, dar, ATENTIE in acest caz vei putea merge linistit cu masina la shouri de Tuning Audio.
              Adrian, tu esti cel mai inversunat, si sa stii ca in principal la tine m-am referit la topicul anterior. Se recomanda dynamat in 3 straturi … si numai asa poti merge la un “shou” de tuning audio. Restul aparaturii poti sa o lasi acasa, poti veni doar cu cele 3 straturi de dynamat dupa tine, si o sa faci senzatie, toti or sa iti ciocaneasca masina, sa vada cum suna ;)

              Originally posted by Adriann View Post
              Yap, am vazut si eu dar pe cand STP contine parca toate trei straturile cuciuc/bitum/folieAlu, cu Dynamat'ul poti face combinatii in functie de zona si ce vrei sa obtii. La Dynamat Original are folie bituminoasa, la Dxynamat Extream este cu cauciuc si cu folie de aluminiu iar grosimea iti permite sa mulezi folia mai bine peste ramforsari ca si cu Vibroplast m1.
              Super optim, am mai spus-o si eu sunt cele trei straturi plus o soutie de rigidizare (asta sa nu se imprastie masina).
              Hai nu serios! In primul rand, vorbesti despre STP de parka ar fi un singur produs! Ei bine, nu, STP vine de la Standartplast. Iar standartplast o sa gasesti in denumirea tuturor produselor. Surpriza, STP este firma. Produsele despre care vorbesti dumneata atat de inversunat nici nu le cunosti. Ca tot vorbim despre dynamat extreme, atunci trebuie sa luam un singur produs in calcul de la STP, si anume STP Vibroplast M1, produsul concurent al dynamatului extreme! Daca tu imi arati mie un strat de bitum in STP Vibroplast M1, atunci inseamna ca nu ai vazut in viata ta acest produs si vorbesti despre altceva si crezi ca vorbesti despre STP Vibroplast M1. Daca nu o sa recunosti in poza atasata, spune-mi si o atasez la dimensiunea reala

              Originally posted by Adriann View Post
              In completare la ce am zis mai sus cand m-am referit la STP cu trei straturi greu maleabil peste ramforsari:

              La STP exista un material numit Bimast Bomb, si este format din 3 straturi:
              1. Primul este cauciucul de 1mm foarte lipicios si elastic prezent si la dynamat extram si la M1
              2. Al doilea ste un material de 2mm tot cauciucat, dar mult mai rigid, asemanator cu Dynamat original
              3. O folie de aluminiu foarte groasa, approx 1mm
              Hai nu mai spune, tu chiar vorbesti serios! Bimast Bomb asta este chiar periculos, din cate spui tu poti sa invelesti si casa cu el, ca doar are o tabla de aluminiu foarte groasa, de aproximativ 1 mm! si e si bun, aluminiul asta, ca nu rugineste, ca tabla obisnuita.

              Hai sa iti spun cum sta treaba, despre ce iti dai tu cu presupusul acolo! Sunt cam 2 mm cauciuc dala de care zici tu, cam 2 mm bitum dur, si mult mai putin de 1mm, adica doar o foitza de aluminiu, acelasi aluminiu ca si la STP Vibroplast M1. Si sa tii minte, dynamatul original este cauciuc ca duritate pe langa stratul de bitum din STP Bimast Bomb. Daca iar nu o sa deslusesti in poza atasata, spune-mi si o atasez la dimensiunea reala si pe asta.

              Originally posted by Adriann View Post
              Da, dar STP este mai greu maleabil datorita grosimii daca sunt ramforsari de acoperit, decat Dinamat Extreme care se potriveste mai usor.
              STP M1 : Grosime 2mm. Greutate 2,1Kg/mp.

              : In asteptarea unei a treia pareri!
              Daca diferenta de grosime intre Dynamat Extreme si STP Vibroplast M1, care sa zicem ca este de 0.3 mm, iti creaza probleme, atunci iti sugerez cateva luni de mers la sala, si apoi o sa vezi ca nu mai este asa o problema!
              Originally posted by Adriann View Post
              Concluzie.
              La Loganul full option in usa in partea exterioara nu prea este loc pentru a baga nici mana din cauza mecanismelor de acolo si ramforsarii. Ca sa pui o astfel de folie acolo cred ca trebuie scos tot de pe usa (geam, garnitura si mecanismele). Apoi cei 2mm ai unei folii STP pe partea exterioara (la interior) in usa, cred ca ar ingreuna/bloca deplasarea geamului sau a mecanismelor ce ar duce la arderea motorasului care comanda miscarea lui.
              Cred ca manopera corespunzatoare aceste proceduri este prea mare si este motivul pentru care nu am gasit pe nimeni sa se bage sa faca asa ceva, si am scris si am vorbit cu diversi din domeniu.
              Tragi concluzii singur, doar din poze, asa de dragul de a trage concluzii! 2 mm ai foliei nu ingreuneaza si nici nu blocheaza deplasarea geamului sau a mecanismelor, decat daca lipesti folia pe geam sau pe mecanism. Si mecanismele alea de care spui tu, adica o biata macara de geam, iti spun eu, daca tu nu stii, nu freaca fier pe fier, ( sau tabla) ca atunci cand mai pui 2 mm de material sa se blocheze! Desfa frumos suruburile de la usa masinii tale, trage din partea stanga jos, scoate bradutii, da fata de usa jos, si analizeaza usa aia! Apoi daca gasesti ceva pe acolo care sa sustina teoria ta, fa o poza si pune-o pe forum.

              Originally posted by Adriann View Post
              De acord cu tine, nici eu nu voi mai argumenta altceva.
              Hai la concret dar sper sa nu imi mai dai exemplu de la alte maci de masini.
              Tot sutii ca poti baga folie Dynamat, sa o imbini perfect si sa o si fixezi in zonele marcate si hasurate pe poza? Sunt chiar zonele cu probleme la vibratie.
              Daca nu ai insonorizat o usa, sau daca nu ai avut nici macar curiozitatea sa stai langa cineva care insonorizeaza o usa, presupunand ca acel cineva face si o insonorizare de calitate, normal ca nu ai de unde sa stii ca materialul ajunge si in zona hasurata de tine pe poza! Sa vezi ce frumos se decupeaza materialul si se lipeste, dupa fiecare contur care il ai tu in interiorul usii, sa vezi tu ce frumos se urmareste dunga de sus, de langa geam, si se lipeste materialul de insonorizat! Apropo, am niste maini destul de mari, si nu am avut probleme pana acum cu nici o usa insonorizata de mine. Ca doar deh, constructorii aia de masini, s-au gandit si ei ca daca se strica ceva, tre sa bagi mainile in usi, si au lasat niste gauri strategice, care tie iti cam pun probleme se pare.

              Originally posted by Adriann View Post
              Iar diferenta intre folosirea de folie intreaga si bucatele (fasii) este data de posibilitatea realizarii imbinarilor intre ele, sa nu lasi tabla goala, fapt care la o folie intreaga nu prea ai cum, mai ales atunci cand lucrezi pe nevazute doar pe pipaite.
              Fii tu sigur, ca exact bucata mare de dynamat origidinal pe care ai bagat-o tu ( sau ti-a bagat-o cineva tie ) in usa, poate fi si o bucata de Standartplast, oricare ar fi el! Daca tu ai probleme la imbinarea a 2 bucati de materiale cu marginea dreapta, si iti ramane mereu spatiu gol intre ele, te rog nu mai generalize.
              Originally posted by Adriann View Post
              Stiind ca daca scoti hartia de protectie de pe folie(rola) incalzita inainte de a introduce folia/rola, cea mai usoara atinge cu suprafata de izolat, aceasta folie se si lipeste si ca s-o dezlipesti si sa o repozitionezi este un adevarat chin penru ca se deformeaza.
              Iar daca dezlipesti doar o portiune uramnd ca dupa introducere sa scoti hartia de protectie cu mana nu cred ca mai ai loc fara sa haiesti traseul de lipit al foliei/rola.
              Astea cred eu ca sunt probleme.

              Poti confirma ca ai bagat material izolant/rigidizare in partea hasurata a pozei (in spatele a ceea ce se vede in poza, pe peretele exterior) pe care am pus-o mai sus, la usa de Logan?
              Vezi, aici tu nu prea ai inteles iar, nu ca ai fi inteles vreodata care e treaba cu insonorizatul asta! Sa iti spun de ce toti incalzesc foaia de dynamat? Te inseli daca crezi ca o incalzesc sa o faca maleabila, o incalzesc k sa se lipeasca mai bine! Fix aceasta problema nu o ai la STP. Aici poti pune direct folia, pe o temperature acceptabila ( adica sa nu fie iarna si frig afara) si culmea ea se lipeste. Si culmea, daca mai dai si cu rola, acolo ramane, tragi de ea foarte mult sa o mai poti dezlipi. Ce rost are sa incalzesti folia,, presupunand ca o incalzesti, si abia apoi sa o bagi in usa? Asta ma intreb eu. Nu mai bine o bagi tu in usa, o lipesti putin in partea de sus, si apoi bagi pistolul cu aer in usa, si o incalzesti? Ca doar ai dat o carutza de bani pe dynamat, si mai trebuie sa il si incalzesti si sa te si chinui la instalare, sau in cazul tau, sa iti ia cineva bani buni pe manopera!

              In zonele greu accesibile eu bag folia cu hartia pe ea, doar in partea cea mai de sus desfacuta putin, o lipesc acolo, si apoi trag frumos de hartie in jos , si o desfac de pe folia bituminoasa, cu grija san u deplasez placa, sa nu imi apara spatii goale intre foi ;) si culmea, nu apar. Si toate astea le fac cu manutzele mele delicate de individ de 1.92 metri inaltime si ceva peste 100 kg.

              Iti pot confirma eu ca am bagat eu folie in partea hasurata a pozei tale, si asta la usa de solenta, o usa mai pacatoasa si mai inghesuita decat cea de logan.

              Drept urmare, vad ca esti din Bucuresti. Daca ai nelamuriri, spune-mi, ca si eu sunt tot din Bucuresti, si iti pot da niste monstre de materiale STP sa te joci cu ele, iti pot da si niste dynamat extreme, sa nu te chinui sa iti aduci aminte de el, ci sa le compare direct, iti pot arata live si usa de Solenza, ba chiar 4 usi de solenza, insonorizate bine, si daca tot nu crezi, desfac usa la loganul meu si iti pun un rand de material insonorizant fix in zona hasurata atat de inaccesibila tie.

              Va atases si niste poze cu materialele standartplast, o sa va prindeti despre ce este vorba din denumirea pozelor.

              Va dau si niste preturi, sa faceti si o comparatie, in urma celor scrise de mine, iar cine vrea mai multe detalii despre aceste materiale, o sa ii spun tot ce vrea.


              Dynamat extreme bulk pack – 3.3 mp – pret: 610 RON
              Standartplast Vibroplast M1 – 1.35 mp – pret aproximativ: 200 RON
              ( adica la 600 RON, ai 4.05 mp material insonorizant fata de 3.3 de dynamat extreme)
              Standartplast Bimast Standart – 1.35 mp – pret aproximativ: 210 RON
              ( adica la 630 RON, ai 4.05 mp material insonorizant fata de 3.3 de dynamat extreme, mult mai rigid, ceea ce este un lucru bun ;). Bun pentru insonorizare, nasol pentru tine mai Adriann, ca o sa te chinui mai mult la aplicat, si nu o sa iti iasa bine )
              Standartplast Bimast Super – 1.35 mp – pret aproximativ 240 RON
              ( si in cazul in care cine cumpara, ia mai multe, adica 4 pachete, suprafata este de 5.4 mp, iar pretul este de aproximativ 800 RON ( super oferta ). Va rog sa analizati poza cu bimast super, si sa observati diferentele dintre el si dynamat extreme! )
              Standartplast Bimast Bomb – 1.35 mp – pret aproximativ 310 RON
              (si in cazul in care cine cumpara, ia mai multe, adica 36 foi, echivalentul a 3.6 pachete, suprafata este de 4.86 mp, iar pretul este de aproximativ 925 RON .Va rog iar sa analizati poza cu bimast bomb, si sa observati diferentele dintre el si dynamat extreme! Si va garantez eu ca nu o sa cumparati tabla de aluminiu de 1 mm grosime cu ceva cauciuc si bitum pe ea ;) )

              Mai departe, urmeaza pozele…
              Attached Files

              Comment


              • #67
                uite si a III parere ... si din cate vezi mataluta domnule adriann ... este o parere bazata pe experienta ... nu ca la altii !!!
                LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
                LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
                LOCUL1 143.9dB (nCID)

                Comment


                • #68
                  si apropo, darky19, ce ai facut cu sistemul de 4000 ron si cu insonorizarea de 1000 ron?

                  Comment


                  • #69
                    Deci pana la urma alubandu' meu nu este bun decat de pus pe casa.
                    LOGAN--> <--TOYOTA

                    Comment


                    • #70
                      Alubandul este bun, dar nu chiar atat de bun! El este foarte moale, nu rigidizeaza. daca ar fi fost de 2-3 ori mai gros si putin mai dur, ar fi fost ok!

                      Am vazut ca peste tot se vorbeste de solutii dedicate, etc! nu exista asa ceva! Buretele ala de izolare termica a acoperisului sau tevilor, izoleaza termic la fel de bine si in masina! si opreste si ceva zgomot! cu toate astea, el nu trebuie aplicat pe tabla direct, ar trebui aplicat peste un strat de material bituminos mai dur!

                      Standartplast este folosit de catre constructorul de automobile FORD pentru izolarea masinilor produse de ei! Mai demult, Standartplast apartinea de armata, iar produsele de insonorizat concepute de ei erau folosite la insonorizarea submarinelor! Poate ca pe vreun forum de submarine si ei se confrunta cu aceeasi problema! sa imi izolez submarinul cu Standartplast, cu Dynamat, sau cu aluband si burete din praktiker

                      Comment


                      • #71
                        @ dorin_st
                        Multumesc de lamuriri, asa ceva aveam nevoie sa pot decide si eu prin ce se difera una de alta si care este mai potrivita pentru ce imi trebue mie (usile fata Logan).

                        A trebuit sa fac ceva valuri dar pentru mine a meritat si sper ca si pentru ceilalati.

                        Despre STP si Bimast Bomb, revin cu date chiar din situl lor, chiar are trei straturi, 6Kg/mp si grosime de 4,5mm:

                        "Extrem schweres und hochd&#228;mpfendes 3-lagiges Verbundmaterial aus fester Aluminiumfolie, Bitumen und einer selbstklebenden D&#228;mpfungsmasse auf Basis Butylkautschuk.
                        ......
                        Das Fl&#228;chengewicht betr&#228;gt 6,0 kg/mp. Eine Matte ist 30cm x 45cm gro&#223; und 4,5mm dick.
                        " Sursa

                        ≡►Ca produse STP discutate*:
                        o* Alubutyl M1 -Vibroplast M1 - 3,0 kg/mp. Foi 30cm x 45cm de 2,0mm
                        o* Bimast Standart -4,2 kg/mp. Foi 30cm x 45cm de 3,0mm.
                        o* Bimast Super -5,8 kg/mp. Foi 30cm x 45cm de 4,0mm
                        o* Bimast Bomb - 6,0 kg/mp. Foi 30cm x 45cm de 4,5mm
                        o* Bitoplast A5 / A10 -burete de 10mm grosime
                        o Splen3004/3008
                        o Stahl und Aluteile

                        ≡►Iar la Dynamat: Sursa
                        - " DYNAMAT XTREME is a patented, lightweight elastomeric butyl and aluminum constrained-layer vibrational damper.
                        Grosime/Thickness:0.067" (1.7mm)
                        Masa/Mass:0.45lb./ft2 (2.20kg/m2)
                        - DYNAMAT ORIGINAL is a styrene-butyadine-rubber- based, pressure-sensitive adhesive-backed, heat bondable vibrational damper.
                        Grosime/Thickness:0.070" (1.78mm)
                        Masa/Mass:0.68lb./ft2 (3.32kg/m2)
                        -DYNAPLATE is a lightweight, high-grade pure aluminum constrained-layer vibrational damper.
                        Grosime/Thickness:0.014" (0.51mm)
                        Masa/Mass:0.17lb./ft2 (0.83kg/m2)
                        -DynaSpray is a unique liquid sound control product that performs like a resonance and vibration control material.
                        Greutate/Weight: .08 (lb./ft2) "

                        Si mai sunt alte 8 variante pe care nu le mai scriu, vedeti la sursa indicata mai sus.

                        Se poate compara foarte bine acum.

                        Ultimile afirmatii ale tale la ultimul meu post chiar (in sfarsit) le gasesc de ajutor pentru a decide de care, cum si in ce fel voi alege.

                        PS: Am vorbit de STP asa cum s-a pornit si apoi am vazut si eu ca este o gama de 7 produse in total care include mai multe tipuri de material.

                        Comment


                        • #72
                          @dorin_st
                          Eu zic ca pentru mine si ceilalti de pe forum este benefica venirea ta si aici.
                          Eu iti urez la mai multe Post'uri.

                          PS Cred ca ordinea post'urilor trebuia sa fie inversa, dar "inversunarea" si-a spus cuvantul.

                          Comment


                          • #73
                            vin si eu cu cateva completari...
                            am folosit mai multe tipuri de insonorizant , stp ,dynamat,caliber ,stinger (chiar si aluband) din toate cele mentionate pot sa spun ca cele mai bune mi s-au parut dynamatul si stp.
                            celelalte ori se dezlipesc foarte repede ori nu rigidizeaza usa asa ca le-am scos din calcul . diferentele dintre dynamat si stp consta in mare parte in pret, factor determinant intr-o alegere de genu...
                            eu personal folosesc un rand de stp dupa care aplic pasta brax ...dupa multe incercari am ajuns la concluzia ca aceasta e cea mai buna solutie
                            pun si cateva poze pentru cei interesati.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #74
                              ma bucur ca s-a lamurit problema! ordinea posturilor la care am raspuns este aceea in care s-au scris pe acest topic.

                              Informatiile de la STP de pe site nu spun ca nu sunt corecte, insa ele se modifica de la o sarja de productie la alta, tinand cont de evolutia produselor concurente de pe piata. Specificatiile puse de tine sunt corecte, Vibroplast M1 insa in specificatiile mele, furnizate tot de producator figureaza cu 2.8 kg/mp. Bitoplast A5k si A10k sunt bureti cu celule inchise, care nu retin apa, pentru montarea intre fata de plastic a usii si tabla! Grosimi de 5 mm, respectiv 10 mm. Splen 3004 si 3008 sunt bureti pentru izolare termica si fonica, putini mai duri (pot compara cu izoprenul, insa cu celulele mult mai mici). Se aplica pe plafon, podea etc. grosimi de 4 sau 8 mm. Mai sunt niste bureti rezistenti la temperaturi mari, Isoton se numesc, pentru izolarea capotei. Sunt eficienti impotriva frecventelor de 600 hz pana la 4000 hz, si rezista fara nici o problema de la -40 grade celsius pana la + 100 grade celsius.

                              In completare, peste produsele STP, Pasta Brax este de exceptie!

                              spor la comparatii si in efectuarea alegerii corecte

                              Comment


                              • #75
                                Nu am vrut sa arat ca sunt impotriva produselor STP dar dupa cum ati vazut din datele pe care le aveam cred ca am judecat corect.

                                Daca sunt variatii de caracteristici tehnice/dimensionale la STP, nu aveam cum sa stiu.

                                Ma bucur ca lucrurile s-au lamurit.

                                Numai bine tuturor care au avut rabdarea sa citesca si sa raspunda la acest thread si in celalalt "I.C.E. & Security - solutii insonorizat usile fata?".

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google