ET Sau OFFSET Jante Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by einstein1984 View Post
    Si eu de ce la jantele Sinaia am ET de 50? La fel si la rezerva de tabla?
    Exista jante de tabla de Logan cu ET de 43, pe ce model se vand?
    Dupa mai multa documentare se pare ca la faza 2 au trecut la offset de 43 si la tabla si la aliaj. Faza 1 au avut offset de 50.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #62
      Originally posted by RADU 1.6 16V View Post
      ca, tarziu dar poate mai citeste cineva, DA trebuie inel de centrare la fiecare janta si inelul sa aiba 60,1 marimea pt LOGAN.
      de ce e obligatoriu? Daca janta e exact pe dimensiune de ce ii mai trebuie inel?
      sigpic

      Comment


      • #63
        asta este o exceptie, doar cand se potriveste. dar daca nu este janta de origine a marcii respective de automobile, atunci nu se potrivesc sau este o coincidenta f mare. corect?
        Last edited by Seba; 25 May 2011, 19:48.
        Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

        Comment


        • #64
          Corect ce spui tu, eu nu am zis ca nu e corect ci doar ca sunt si jante care nu necesita.
          sigpic

          Comment


          • #65
            Printre toate aceste discutii vin si eu cu o intrebare cam banala : pe janta am gasit scris ET 50 si 15012 ! cu ET am inteles cat de cat care e treaba insa nu stiu ce inseamana acest 15012....din cate stiu 15 inseamna 15 "....da restu ? pe cauciucuri de 185 / 65 R 15 ce dimensiuni de jenti pot pune ? ms anticipat

            Comment


            • #66
              fara inel de centrare, datorita faptului ca gaurile pt prezoane sunt mai mari decat prezonul in sine, exista posibilitatea ca janta sa fie fixata excentric de butuc, caz in care va bate, desi e perfect rotunda si echilibrata, cum s-a intamplat la mai multa lume, pana am pus inelele de centrare.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #67
                Salutare!
                MA bucur ca am gasit (in sfarsit) threadu-ul acesta. Vreau sa cumpar un set de jante de tabla (sau unul de aliaj) , pentru a face un set complet de iarna, dar jantele actuale au ET-ul de 43. Pot pune cu ET 50? Din cate am citit , inteleg ca numai pe o punte nu ar fi recomandat 43 si 50 pe cealalta punte si preferabil sa iau 4 bucati pe acelasi ET. Intrebarea mea este: pot pune 4 jante de Logan cu ET 50?
                Multam fain.

                Comment


                • #68
                  Da, poti. Si Fabrica a facut asta timp de cativa ani deci poti si tu. Eu as recomanda sa fie toate 4 la fel.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #69
                    Revin ..cu o intrebare: am gasit azi un set de jante din Aliaj de pe Renault (asemanatoare cu cele Bran de pe Dacia). Au si cauciucurile pe ele (185,65,R15) care ar mai merge 1-2 ani. Pe marginea jantei este stantata 6x15ch4-36. Inteleg ca ar merge pe Logan ? Precizez ca eu am un Ph2 varianta Kiss (jantele au Et 43). Pretul cerut este de 200 Eur (inclusiv set de prezoane), posibil sa mai negociez, nu stiu cat sa ma mai tiganesc cu individul, el face saptamanal curse de Germania.
                    Poate sa ma ajute cineva cu o parere? Merita, s-ar potrivi, ar mai trebui inele de centrare, cat sa mai negociez?
                    Multam fain.

                    Comment


                    • #70
                      S-ar potrivi, insa o sa iasa roata mai in afara.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #71
                        Insesizabil.

                        Daca's de Renault e posibil sa nu ai nevoie de inele de centrare.
                        If it ain't broke, don't fix it!

                        Comment


                        • #72
                          salut
                          am si eu o intrebare,care este diferenta intre o janta de tabla originala si una de SRL si cum pot sa imi dau seama daca o janta este originala sau nu

                          si ce parere aveti de jentile de tabla de la srl merita sa le folosesc pe timp de iarna

                          Comment


                          • #73
                            Eu am avut una noua de impoort pusa pe fata, dupa vreo 2000 km a sarit vopseaua si sa ovalizat. Eu zic ca nu se merita pentru 60 de lei diferenta. Mai bine iei SH de origine.

                            Comment


                            • #74
                              sa ovalizat in mers sau in urma unei lovituri ?
                              si pana la urma care-i diferenta ,unde se cunoste o geanta de origine fata de una de SRL marefer la unele sh.
                              Last edited by Seba; 18 August 2011, 22:21.

                              Comment


                              • #75
                                diferenta este in materialul folosit
                                Un Logan----YNG-----
                                Numai bine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google