ET Sau OFFSET Jante Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    ca sa castigi sau sa pierzi putere la roata, trebuie ca rotile in ansamblul janta+cauciuc sa fie mai usoare/grele si de diametre diferite. de exemplu, poti trece pe 16" daca pastrezi diametrul exterior o idee mai mic decat roata stock si ansamblul mai usor, vei demara mai bine. la topspeed nu stiu cat ajuta/incurca pana la un moment dat, roata o idee mai mica ajuta chiar si la viteza maxima.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #92
      Seba, cum vine asta? Intreb ca nu ma prind...
      Ca e roata mai mica, deci mai multe rotatii per km, deci la 160 km/h (de ex.) motorul
      va fi un pic mai sus in ture si va reusi sa invinga mai bine rezistenta aerului?
      Sau cum?

      Comment


      • #93
        da, ceva de genul. insa daca scazi prea mult diamterul s-ar putea sa mai ai nevoie de-o treapta de viteza ca sa mergi din nou cu 185km/h e un echilibru destul de fin intre acceleratie si viteza de top, nu pot sa spun ca exista o reteta "standard", dar in general masina nu limiteaza in ultima treapta, asa ca o micsorare a diametrului rotii care sa duca motorul mai aproape de turatia de limitare cand atinge aceeasi viteza de top ca si cand ai avea roata stock, duce la acclerare mai buna si foarte putin poate ajuta si la 1-2km/h in plus la vmax. totul de pinde de curba de cuplu/putere, de rapoartele cutiei de viteze si de diametrul rotii in echiparea de fabrica a masinii.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #94
          eu am la logan et 46 ca e varianta 2 iar prima varianta are et 50

          Comment


          • #95
            Nu cumva ai ET43?

            Comment


            • #96
              nu.eu asa stiu daca e sa ai dreptate scuze

              ba da et 43.et 46 am una dar e renault celelalte au et 43.scuze
              Last edited by biancamarius5; 30 May 2012, 10:35. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #97
                Aia cu ET 46 o ai pe masina? Indicat e sa ai acelasi ET la jantele de pe o punte.

                Comment


                • #98
                  sau va luati jante oz wrc si aveti din start et37, fara sa va mai chinuiti cu distantiere
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #99
                    Si scapati si de 2.500 de lei, daca va incurcau prin buzunare, dar schimbati infatisarea masinii.

                    Comment


                    • la cursul actual, chiar 2700ron dar cum lumea baga bani in roti, distantiere facute pe genunchi, nu mai bine dai banu' pe ceva profi? si oricum, daca cu janta stock iei o bordura de 10cm la 80-100km/h, o pupi de adio si n-ai cuvinte. oz-ul wrc nu are nimic. s-a ridicat masina pe doua roti cand ca sa evit un bou cu basculanta care taiase curba, am piscat o bordura, janta n-a avut nimic. am reusit s-o indoi un pic luand cu 50km/h o gura de canal fara capac. s-a dus la indreptat, doar buza inferioara a avut de suferit. cu presa de 9 tone s-adus la linie, n-are nici o treaba janta. cate jante stock sau chinezarii as fi inlocuit pana acum? daca s-ar fi spart in borduri/guri de canal, as mai fi apucat sa le inlocuiesc? eu zic ca-si merita banii.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Originally posted by mr.K View Post
                        Aia cu ET 46 o ai pe masina? Indicat e sa ai acelasi ET la jantele de pe o punte.
                        da o am ca nu am putut sa o las ca rezerva ca am rezerva din aceea ingusta.este posibilca din aceasta cauza masina sa traga intr-o parte

                        Comment


                        • Am o pereche de jante cu et 43 si una et 50. Care ar fi mai indicate pe fata si care pe spate si de ce?

                          Comment


                          • in general, fata e puntea mai lata. daca aia sta bine pe drum, spatele o urmeaza. deci pe fata pui et mai mic. daca esti de-ala de franeaza in curbe si masina are comportament subvirator, atunci lateste spatele, adica pui jantele cu et mai mic pe spate.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Salutare Loganisti, astazi am achizitionat un set de jante de aliaj pe 15'' marca Titan, jantele au fost pe un Renault inainte si s-au potrivit la mine fara probleme, am montat de proba o roata pe fata si se potriveste la fix. Problema sau intrebarea ar fi urmatoarea: am luat jantele astea ca sa am pentru gumele de vara. Eu am gumele cu care am luat masina Conti Eco... 185/65/15 iar latimea jantelor de aliaj ce le-am luat este 7J iar tablele mele au 6J, merg gumele 185/65/15 pe janta de 7J? Am posibilitatea sa iau jantele cu gume cu tot doar ca sunt 195/65/15,iar gumele nu au o uzura foarte mare, si diferenta de bani este mica.
                              In alta ordine de idei: merg puse gume 185/65/15 pe jante cu latimea 7J si ce porobleme sau diferente(inafara de cele cu politia) apar daca las gumele de 195? Mie personal imi place cum arata cu cele de 195. Atasez si o poza. Multumesc anticipat!
                              Attached Files

                              Comment


                              • merge 185 pe 7j, dar e la limita bunului simt tehnic si talonul ala va sta cracit de zici ca urmeaza sa explodeze. 7J e pt gume 195-215. 195/65 arata ca un tractor pe logan. 195/60 sau 195/55, daca ai o suspensie coborata, ar arata mai bine. daca-ti place un mini cooper cu roti de landrover, pune 195/65
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google