Anvelope Resapate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mie mi se pare cam mica diferenta de pret intre o resapata si o anvelopa noua (medie, nu premium).
    Pt un 100-120 lei la total economie investitia nu mi se pare deloc ok.

    Mai bine Debica, Hankook (si restul ce intra in gama asta de pret) decat niste resapate Made in Deutschland.

    Comment


    • am eu resapate marca rigdon made in germany scrie pe ele este al 2 an care le folosesc sunt impecabile are carne pe ele mai mult decat unele de firma ,pt iarna merg resapatele astea de la rigdon .am mers si pe uscat cu ele pana sa de-a zapada si chiar la viteze de 150-160km/ora sunt f multumit ,numai zic ca au 5 ani garantie achizitionate din bricostore .....nici michelin nu ofera o asa garantie care este marca de marca...

      Comment


      • Michelin, Goodyear stiu ce inseamna sa oferi garatie pentru anvelope.
        5 ani garantie pentru o resapata mi se pare ca suna a promisiune electorala in campanie.

        Comment


        • O anvelopa trebuie sa fie si aderenta, nu doar rezistenta. Si Kormoranele tineau 80 000km, dublu cat un michelin, dar nema aderenta.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Kormoran sunt nemuritoare dar din pacate si omoratoare. Ele m-au convins sa folosesc pe cele de iarna atunci cand, pe uscat perfect dar ger, am mers ca pe sanie la o frana banala si era sa mor nevinovat. Nu inteleg cum au putut fi omologate. Cred ca exista o relatie invers proportionala intre aderenta si durata de viata. Ca un divertisment, tin minte ca Lada 1500 venisera cu niste cauciucuri senzationale, care aderau perfect chiar si cand erau lise din cauza uzurii - cica aveau foarte mult cauciuc natural.

            Comment


            • Originally posted by D-FENS View Post
              Acum depinde si ce stil de condus ai,daca iti place sa o calci nu cred ca e bine sa ai cauciucuri reesapate,daca mergi mai batraneste cam 90 km/h maxim ar merge.Oricum, eu nu as pune pe masina asa ceva...
              Te contrazic mi e chiar la 90 mi a facut explozie bn era vb de duba incarcata normal

              Comment


              • .....duba incarcata normal, dar anvelopele erau de tip "cargo"? sau era normale pentru turisme?
                GL-22-TOF

                Comment


                • a avut cineva anvelope pneus resapate? cum se comporta?

                  Comment


                  • Am avut răbdarea să citesc toate paginile (și să mă distrez copios de lipsa de informare și de credulitatea multora de aici de pe forum).
                    Pe scurt mai ales acum 10 ani era plin de forumiști furibunzi care în esență susțineau că decât anvelopă reșapată mai bine second-hand de firmă. Ceea ce nu știau dânșii (și poate nu știu nici acum) este că SH-urile ce ajung la noi pe piață sunt refuzatele de la centrele de reșapare. Adică nea francezu/belgianu/germanu/britanicu etc. când renunță la anvelope le lasă acolo unde le-au pus pe cele noi. Cei de acolo nu le aruncă pe marginea drumului ci le dau la reșapare. Unde alea în stare mai bună sunt reșapate. Restul ajung la piața de second-hand și la rumânul nostru vajnic care crede că a prins pe Dumnezeu de picior!
                    Alegerea corectă este noi sau reșapate. Și clar cele noi cîștigă, reșapatele sunt doar o soluție ieftină cu avantaje și dezavantaje (vorbesc în cunoștiință de cauză).

                    Comment


                    • ce spui tu e valabil la secondurile din vulcanizari. daca stii sa citesti o data de fabricatie, o sa vezi ca 90% din sh-urile alea ce arata cat de cat bine sunt fabricate acum 8 ani sau chiar mai mult, la alea clar resapatele sunt o alternative al naibii de buna. dar se gasesc si gume bunicele, de 3-4 ani. alea, daca au inca acea "carne" si nu-s crapate, daca mai si scrie pe ele Michelin, Conti, Dunlop, Bridgestone, pentru una-doua ierni/veri ar fi ok. si mai exista varianta "ai un prieten" eu de exemplu mi-am luat bridgestone potenta de la un amic ce le-a avut fix un an pe masina, le-a rulat vreo 8000km, dupa care le-a dat jos (ca luase tolomacul alta dimensiune, nu erau pt masina lui) si le-a uitat in pivnita un an. pretul a fost 50% din pretul de noi. trebuia oare sa iau resapate? nu cred...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Am studiat destul de mult piața de cauciucuri, și am ales varianta low cost noi ,de black friday am luat de la emag două cu 99 lei bucata. Aș fi ales o variantă de top dar ținând cont de faptul că circul cam 4000 de km pe iarnă nu ar fi rentat. Peste 5 ani fie că e de top sau nu tot se întărește cauciucul și eficiența scade drastic iar la 20.000 de km să arunci cauciucuri gen conti eu zic că nu se merită. De ex.am un cauciuc de vară Pirelli, vechi de 5 ani și deja are o mică gâlmă deși profilul mai are 7-8 mm ,ceea ce confirmă cele spuse.
                        La reeșapate nu m-aș băga doar din caua că am auzit că ar fi mai grele, mai neechilibrate și se tocesc destul de repede iar diferența de preț față de unul nou nu merită.
                        Când am schimbat cauciucurile mă întreba tipul de la vulcanizare mirat că de ce le schimb, i-am arătat că deși mai au "carne" au fisuri și tot era nedumerit. Inițial am vrut să le arunc dar am zis să le pun la vânzare la un preț mic,60 lei 2 bucăți. Ei bine până a doua zi nu le mai aveam, așadar am cauciucuri noi pe față cu doar 140 lei. Cine a făcut o afacere eu sau cel care le-a cumpărat ? Trist e că sunt mulți care merg cu ele așa crăpate și vechi.....
                        Și să nu o lungesc eu zic că mai bine reeșapate decât SH,e răul cel mai mic, bănuiesc că trec și ele un test că altfel nu ar mai fi pe piață .

                        Comment


                        • Și să nu o lungesc eu zic că mai bine reeșapate decât SH,e răul cel mai mic, bănuiesc că trec și ele un test că altfel nu ar mai fi pe piață .
                          Asta e parerea ta, in schimb lucrurile stau altfel.
                          Anvelopa reesapata este de fapt tot o anvelope veche, care are doar suprafata care intra in contact cu asfaltul noua. Corpul anvelopei, adica straturile care dau rezistenta si rigiditate, sunt de la o anvelopa veche. Pe acest corp vechi, prin lipire la cald, se imbraca o suprafata de rulare noua, dar si cateva straturi subtiri pe exteriorul peretului, astfel incat producatorul nou sa-si scrie noile detalii ale produsului. Insa, pentru ca vorbim de doua procese diferite, care au loc la multi ani diferenta, o anvelopa reconstruita nu va avea niciodata rezistenta unei anvelope noi sau chiar second hand.

                          Sursa.

                          LE.
                          As cumpara anvelopele mele ca SH, pentru inca doua sezoane, decat anvelopele tale reesapate.
                          Last edited by IancuMIC; 6 December 2016, 22:11.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Vara sunt pline santurile de pe marginea drumului de bucati din banda de rulare de la reesapate.
                            E ca-n viata, vechiul si noul nu pot sta impreuna si se separa.

                            Comment


                            • Originally posted by IancuMIC View Post
                              As cumpara anvelopele mele ca SH, pentru inca doua sezoane, decat anvelopele tale reesapate.
                              Unde am zis eu că am anvelope reeșapate? Am zis că nici eu nu aș cumpăra dar decât SH mai bine deloc. Apropo, s-a făcut vreun test de aderență cu cauciucuri uzate după circa 3-4 ani fie că sunt premium sau nu ? De ce oare le aruncă cei din vest ? Exemplu meu,nu știu în ce condiții a ținut cauciucurile fostul proprietar dar să vezi o anvelopă de vară Pirelli dot 2011 cu o mică gâlmă de mai mare frumusețea, abia vizibilă cei drept deși profilul mai mergea lejer 30.000 km. O anvelopă după 4-5 ani e numai bună de aruncat indiferent de kilometri parcurși și marca acesteia.

                              Comment


                              • Unii producatori de gume premium nu recomanda ca anvelopele lor sa fie folosite mai mult de 10 ani.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google