Ce Anvelope Folositi?
Collapse
X
-
Leave a comment:
-
adica ti-ai luat blueresponse noi, sau doar ai schimbat anvelopele de iarna ?
Originally posted by Kojak View Post. Am furat si-un radar cu ocaziia asta...așa ca de primăvară.
nu mi-a facut semn sa opresc. poate am fanat la timp, ca erau niste "paezani" pe ulita... pe sosea.
Originally posted by PRESTIGE View PostMerita sa fac schimbul? Din ce am vazut pe net Good Year sunt putin mai bune decat Bridgestone, dar Bridgestone au protectie pentru janta si talonul putin mai mic.
Leave a comment:
-
Îo's altu' care confirma ca pe ud, Energy Saver au un comportament mediocru. Ideea e ca per ansamblu nu sunt niște gume proaste, dar sunt supraapreciate, atat ca pret.cat mai ales ca performante. Orice vulcanizator întrebi Îți va spune ca Miselinurile "ie cele mai tu dă bi dă best". Chiar azi mi s-a reamintit ca Energy Saver sunt mai bune decât ce am eu pe masina.��Last edited by Kojak; 5 March 2016, 21:25.
Leave a comment:
-
Am si eu o intrebare pentru cei ce se pricep mai bine la anvelope.
Momentam am Good Year efficient grip performance 195/65/15 si as vrea sa fac schimb cu un prieten care are Bridgestone Potenza Adrenaline re002 195/60/15.
Merita sa fac schimbul? Din ce am vazut pe net Good Year sunt putin mai bune decat Bridgestone, dar Bridgestone au protectie pentru janta si talonul putin mai mic.
Precizez ca anvelopele sunt la fel atat ca uzura cat si la dot. Difera doar brandul si talonul.
Multumesc!
Leave a comment:
-
Gata, mi-am tras "adidasii". Am furat si-un radar cu ocaziia asta...așa ca de primăvară.
Leave a comment:
-
Vor iesi jalnic pe langa orice anvelopa premium noua
Am avut o experienta neplacuta cu bf goodrich noi cand am constatat ca pe uscat franau mai prost ca dunlopurile sp01 de 5 ani...
Leave a comment:
-
Pai de anvelope noi vorbim, nu comparam mere cu pere.
Daca ar fi sa compar Dunlop-urile vechi care au DOT0507 si 3 mm profil (care vor mai face doar drumul de acasa pana la vulcanizare), cu orice anvelope noi, Dunlop-urile vor iesi jalnice in orice situatie.
Leave a comment:
-
acum, depinde si ce dot aveau respectivele anvelope.
nici nu te poti astepta sa pui anvelope cu A pe carosabil umed, si ligheanul sa se comporte de parca ar avea discuri ceramice.
Leave a comment:
-
Colegul @Alessandro, de exemplu. Daca nu ma insel, le-a schimbat cu Kinergy Eco si spunea ca sunt peste Energy Saver.
Am mai citit si pe alte forum-uri treaba cu Energy Saver-ule - bineinteles ca toti erau contrati cum ca au indice A pe carosabil umed.
Eu am mers vreo 50 km cu un Peugeot 308 care era echipat cu Energy Saver, deci prea putin ca sa-mi fac o parere.Last edited by vitriol; 4 March 2016, 23:05.
Leave a comment:
-
nu stiu cine, de ce si in ce conditii, a avut probleme cu energy saver pe carosabil ud, dar eu n-am avut niciodata probleme, si am prins destule ploi puternice, iar masina a franat foarte bine si nici n-a dat vreun semn ca ar derapa.
sta perfect pe drum.
Leave a comment:
-
Originally posted by Kojak View PostN-ai rămas fidel Dunlop, sa mergi pe Bluresponse....
Cand am facut cererea de oferta, anvelopele cerute (in ordinea preferintelor) au fost urmatoarele:
- Dunlop SP Sport BluResponse
- Dunlop SP Sport 01
- Continental ContiPremiumContact 5
- Continental ContiEcoContact 5
- Michelin Energy Saver
- Uniroyal Rain Expert
- Semperit Comfort Life 2
- Hankook Kinergy Eco k425
Furnizorul de care va vorbeam nu mi-a ofertat decat (asta are in stoc la momentul asta):
- Continental ContiPremiumContact 5 - 223 lei/buc
- Michelin Energy Saver - 250 lei/buc
Despre Energy Saver am auzit ca multa lume se plange cand vine vorba de carosabil ud. Despre PremiumContact 5 am citit numai de bine. Si, de ce nu, sunt mai ieftine.
Am ales sa le iau de aici pentru ca firma la care lucrez are contract cu ei si plateste la 90 de zile de la livrare, iar eu, la randul meu, o sa dau banii in 90 de zile.
P.S. Si eu vreau sa le schimb cat mai repede.
Leave a comment:
Leave a comment: