Remapat Sau NU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se poate elimina catalizatorul din soft?
    (adica fara a fi nevoie sa il scoti "fizic"...)

    Comment


    • Si ce crezi ca ai putea rezolva cu asta?

      Comment


      • se poate, dar nu te ajuta la absolut nimic...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Originally posted by cconstantin View Post
          Se poate elimina catalizatorul din soft?
          (adica fara a fi nevoie sa il scoti "fizic"...)
          stii ce e ala un catalizator? ti se pare ca e o componenta electronica gestionata de ecu?
          avand in vedere ca e o sita ceramica poroasa< fagure> care este impregnata cu o serie de substante chimice ce au rolul de a transforma gazele nearse in apa si cativa compusi chimici nepoluanti, ce crezi c aai putea anula tu din soft la catalizator?

          da, se poate anula sonda de aval din soft astfel incat s anu ti se aprinda checkengine-ul cand ii dai forja si nu mai exista catalizatorul fizic pe masina.

          Originally posted by RACINGCODE View Post
          In plus este un soft care asigura un consum de carburant decent, ia la testul de noxe daca masina este in regula, rezultatul este foarte bun, astfel incat ITP sa nu fie o problema.
          si cu softul original din fabrica te duci la itp fara catalizator si iese la noxe....doar ca ai checkengine-ul aprins in bord.
          Last edited by NerviiMei; 30 October 2009, 17:28. Reason: Automerged Doublepost
          Fuarte Nervos !!!

          Comment


          • @seba: stai linistit nu ma cert cu nimeni, pur si simplu am pus o intrebare. Cat despre reclama, am incercat de fiecare data sa redirectionat discutiile in PM daca am mi-au fost adresate intrebari. Sunt abonat doar la cateva topicuri de pe acest forum si nu raspund decat la acestea. Nu ma aventurez acolo unde nu stiu doar de dragul posturilor.
            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

            Comment


            • @domnulk din pacate sondele nu se citesc cand ii dai forja ...deci checkengineul ti`l aprinde la mers constant nu la forja .
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • eu sunt tare curios cum arata harta de avans la softul de la racingcode....poate ne pune si noua un printscreen.

                @cristi_xp daca megi batraneste cu ea nu se aprinde cand ai eliminat catalizatorul, tre sa incingi bine sondele alea ca sa apara eroarea. sau sa mergi constant la 2000-3000 de ture zeci de km.
                si doar sonda a doua functioneaza in regim stationar, prima sonda functioneaza imediat dupa ce se incalzeste in toate regimurile.
                Last edited by NerviiMei; 30 October 2009, 17:40. Reason: Automerged Doublepost
                Fuarte Nervos !!!

                Comment


                • @doc: am inteles ideea, sper doar sa nu raspunzi la provocari. pana una-alta, tu ai oarece renume. altii trebuie sa si-l faca si pe chestia asta ma astept sa nu te aprinzi asa subtil. si nici clar ca lacrima, evident
                  @xp: merge facuta o tiganie cu un divizor rezistiv care sa "dea" 410mV catre ECU
                  @K: degaba iti da harta, daca nu-ti pune si-un log pe knocksensor in timpul unu test dyno...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • eu vreau sa vad doar harta..e o curiozitate a mea.
                    Fuarte Nervos !!!

                    Comment


                    • @seba: nu am cerut decat o explicatie la afirmatie postat mai sus. In rest n-am de ce sa provoc, stiu cine este RacingCode si stiu ca poate oferii si o astfel de explicatie.
                      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                      Comment


                      • Ar fi frumos daca ati si traduce unii din voi pentru noi astia mai incepatori.

                        Comment


                        • remapat da ,stoch nu.
                          sigpic #

                          Comment


                          • Comment


                            • merci racing code, ma interesa harta comparativa intre avansul dat in softul tau si avansul de fabrica, nu harta de cuplu si putere masurate pe dyno.
                              Fuarte Nervos !!!

                              Comment


                              • Daca nu este ceva masurat, restul sunt povesti.
                                Nu e asa de simplu de spus despre avans, pentru ca depinde de masina si de modificari.
                                Noi modificam mai mult decat softul de gestionare se face si optimizare pe care nu cred ca o puteti vedea si in functie de aceasta apar diferenta in timingul de avans, diferente de citire-comanda.
                                E ceva mai complicat de explicat si oricum aceste informatii nu le facem publice desi cine vreea poate sutia softul dupa ce-l are deja pe masina insa trebuie sa stie ca nu doar ce poate copia el se modifica si ca flasuirea nu contine absolut tot, parametrii de acolo putand fi influentati de alte comenzi ale sistemului de operare.
                                Last edited by RACINGCODE; 31 October 2009, 18:46.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google