Modificarea Sistemului De Franare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca vrei sa montezi sistemul similar cu al meu (compatibil 99% cu loganul) iti vor trebui rulmenti de fata cu inele ABS cu 48 poli (adica dupaa 2007)

    Tu ai acum sistem ABS cu inele cu 44 poli

    In curand voi avea de vanzare o pereche de discuri de 240mm plus ceva piese pt conversie.
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • asta doar in cazul in care doresc sa pun inelele alea cu 48 de poli. dar daca vreau sa pastrez inelele cu 44 de poli,ce ar trebui sa caut mai exact? adica..diferentele dintre sistemul dvs si sistemul "teoretic" pe care l-as vrea eu,sunt acele inele? (imi cer scuze,dar sunt foarte pe langa..)
      Last edited by grigu32; 21 June 2015, 15:16.
      Semințele acelaș gust are.

      Comment


      • Nu exista astfel de discuri cu inel de 44. Nu s-au fabricat. Inelul nu se poate lua din alta parte, este lipit pe disc, nu poate fi scos.

        O alta solutie ar presupune modificari de gauri in punte, eu n-as face asa ceva.
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • eu nici atat. in concluzie,trebuie sa inlocuiesc senzorul cu 44 de poli cu unul de 48. absul nu trebuie schimbat. plus celelalte piese mentionate anterior. astept confirmarea dvs si ma tot pun pe facut cautari si cum am banii,cum ma apuc de treaba. multumesc de ajutor!
          Semințele acelaș gust are.

          Comment


          • Upgrade Sistem Franare - Sfaturi / Sugestii

            Salutari dragi frati

            Dorinte de upgrade sistem franare pe un Logan 1.6 MPI 8v (2005) - deci stock / primele generatii de frane (in eventualitate in care pe facelift ar fi schimbat franale, nu am idee)

            #Ce vreau :
            -eficienta mai buna in franare

            #Cum vreau:
            -via kitul de franare ATE pentru discuri ventilate (http://www.autoteilemann.de/media/ca...031_240032.JPG)
            -via upgrade-ul cu etrieri de Dacia VAN
            -via alte sugestii care sa nu omoare buzunarul complet (exemplu : un set Brembo)

            + discuri ventilate ATE
            + placute ATE

            #De ce ATE?
            Ca am auzit ca e o firma care se respecta si produce piese de calitate, peste Bosch / altii.

            Asta e pentru puntea fata.
            Pentru puntea spate - se poate upgrada sistemul de tambur la franare pe disc? Sau sistem de franare pe tambur upgradat (sau nu are sens, sa il las asa?)

            Alte sugestii sau intrebari vis-a-vis de setup mentionat - multumesc frumos

            Comment


            • 2000 de lei ambele sisteme, ia legatura cu design, te poate ajuta el
              se poate face update la discuri pe spate
              Last edited by 77sky; 9 February 2016, 20:38. Reason: Job Done!
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • Pentru upgrade frane spate, adica discuri trebuie mers la RAR ? Se pot pune si pentru Loganurile echipate cu ABS/AFU ?
                Last edited by 77sky; 9 February 2016, 20:39.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • Originally posted by 827sam View Post
                  2000 de lei ambele sisteme, ia legatura cu design, te poate ajuta el
                  se poate face update la discuri pe spate

                  poate apuci sa citesti putin in loc sa intrebi de un lucru discutat pe 15 topicuri separate

                  Eu am gasit un singur thread concludent unde s-a discutat despre total altceva (importanta anvelopelor la franare de ex) -

                  2000 LEI ce ar fi ? Fata + Spate?

                  In orice caz, multumesc de sugestie - voi lua legatura.
                  Last edited by 77sky; 9 February 2016, 20:40. Reason: Uite un topic unde se discuta aceasta tema...

                  Comment


                  • Sall
                    Eu am logan 2007,panarama la franare ,discuri pline din fabrica ,lipsa ABS ,ESR daca exista asa ceva la modelele noi ,cert este ca atata timp cat exista rahatul ala de repartitor,
                    franarea este anemica ,poate ca cu ABS se schimba lucrurile !

                    Comment


                    • Originally posted by prometheus View Post
                      Pentru upgrade frane spate, adica discuri trebuie mers la RAR ? Se pot pune si pentru Loganurile echipate cu ABS/AFU ?
                      Teoretic trebuie mers la RAR, insa nu se va omologa. Se aplica cu succes metoda : mergi pe burta

                      La 2000 lei, pt spate, se poate trece la discuri 270mm diametru, cu toate piesele din dezmembrari.
                      La aprox 1500 lei se poate opta pt sistemul cu discuri 240 mm pe spate, la fel, piese bune din dezmembrari

                      DA, functioneaza perfect cu AFU/ABS dupa 2007, cu 48poli la roata magnetica.


                      O sa ma injurati ca spun "piese din dezmembrari" cand vine vorba de frane, insa daca va dau pret pt discuri de spate noi o sa ziceti ca sunt nebun.

                      Sistemul de franare spate cu discuri contine :
                      - fuzete
                      - suporti etrieri
                      - etrieri
                      - senzori ABS

                      Presupune :
                      - eliminare tamburi
                      - inlocuire fuzete
                      - montaj etriere
                      - inlocuire senzori ABS
                      - montaj discuri
                      - masurare, modificare si montaj cabluri frana parcare

                      Se pot lua fara probleme din dezmembrari :
                      - fuzete
                      - discuri (rulmentii sunt incorporati) in cota
                      - etriere cu suporti

                      Musai de nou :
                      - placute frana
                      - cabluri frana parcare



                      Daca mai vad vreo intrebare la care s-a raspuns mai sus, voi cere stergerea tuturor postarilor mele legate de upgrade la franare.
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • ar fi bine daca tot ai pus atatea informatii sa le duci la capat

                        coduri piese:

                        sau masina donatoare de pe care sa le iau: ( ca dezmembrari am destule in baia mare)


                        Sistemul de franare spate cu discuri contine :
                        - fuzete
                        - suporti etrieri
                        - etrieri
                        - senzori ABS

                        Daca esti amabil sa pui coduri oem sau aftermarket :P
                        ti-as fi foarte recunosctor si cand vin la Bucu aduc o palinca buna din Maramu
                        http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

                        Comment


                        • Imi pare rau, mai multe detalii nu dau.

                          Daca esti interesat, am pe stoc cel putin un set complet de frane de spate. Trebuie nitica pricepere la montaj, multi s-au apucat si n-au mai terminat. "Da' ce, io-s mai prost, nu stiu sa montez niste fuzete si etriere?"
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment




                          • e vreo diferenta majora intre acesti etrieri si cei OEM de van? inafara de pret, bineinteles. din ce scrie pe site, se pot pune discuri de 259 mm. ma gandesc ca totusi intra si alea de 260 nu? precizez ca as dori momentan un upgrade la franele fata pentru ca am discuri pline de 259 mm (ambition cu abs 2005) si sincer, apas 2-3 cm pe pedala de frana (se aprind becurile) iar masina nu face nimic, abia apoi incetineste si am reusit o data sa cobor cu 50-60 de km la ora un drum cu o inclinatie nu foarte mare + o franare de la un 120-60 progresiv, m-am trezit dintr-odata ca apas mai bine de jumatate de pedala fara ca masina sa incetineasca si simteam miros de ars, fum nu stiu daca a iesit ca n-am coborat din masina sa ma uit. pe cealalta parte am reusit pe o panta mica.. de la 90 la ora sa blochez rotile fata dupa ce am "piscat" putin pedala. vreau intai sa fac acest upgrade la frane ca nu am cum sa schimb si franele si sa-mi si cumpar jante pe 17 cu anvelope mai late (caut ceva jante pe 17 apropiate de greutatea jantelor de alu stock. pana atunci am sa schimb gumele cu ceva mai bun si putin mai lat, 195/60/15 ca sa nu bata la ochi si sa nu am eroare la vitezometru) momentan am pe fata cauciucuri viking city nu stiu cum, au 3 ani,mai tin 2 sezoane iar pe spate kormorane..am sa arunc kormoranele in primavara si am sa-mi cumpar cel mai probabil falken ziex ze914 ecorun iar vikingurile o sa fie pe spate. stiu, nu e cea mai buna idee dar avand in vedere ca sunt si student am sa fac upgradeurile astea progresiv. de discuri pe spate nu mai intreb pana nu ma vad macar cu gume mai bune pe jantele stock si cu sistemul de van montat
                            Semințele acelaș gust are.

                            Comment


                            • In primul rand : cum mama ciorilor esti student cand abia reusesc sa descifrez ce scrii??? Invatati sa scrieti ma copii, invatati, ca tara geme de prosti.

                              In al doilea rand :
                              - cand ai schimbat ultima data lichidul de frana?
                              - cand ai verificat sistemul de franare cu atentie ?

                              Intreb astea pentru ca masinile din Cupa Dacia merg pe discuri pline de 259 si nu cred ca se plange cineva acolo de frane.

                              Daca vrei sa faci un upgrade, trecerea la discuri ventilate este binevenita. Sistemul ATE de la VAN-urile vechi permite discuri de 260mm, care sunt diferite de cele de 259mm ventilate (prin constructie, respectiv adsezarea fantelor de racire si prin compozitie)
                              Nu uita de lichidul de frana, trebuie inlocuit la fiecare 2 ani
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • in primul rand: am sa incep cu un citat si anume "cum mama ciorilor" nu intelegi ce am scris acolo? ca am scris incontinuu si mult, fara sa las spatiu intre idei, ok mea culpa, dar lasand la o parte "aranjarea in pagina" ce n-ati inteles de acolo? va explic si mai in detaliu daca ceva nu e in regula,desi am citit de vreo doua ori inainte sa postez, dar ma rog, probabil am luat bacu "pă pile"

                                second of all: lichidul de frana mi se pare ca are un an cel putin dar nu mai mult de 2. discurile si placutele au fost schimbate deodata cu lichidul de frana dar nu s-au facut nu stiu cati km cu ea. pana in 10 mii-12 mii, mai mult nu cred asta preponderent in oras. ce nu ma multumeste sunt tamburii de pe spate, tata zicea ca sabotii sunt inca buni dar trebuie sa trag de frana de mana pana in tavan ca sa nu ma trezesc cu masina luand-o la vale. o sa-i atrag atentia la tata legat de asta si macar sa-mi spuna vechimea lichidului si daca e vechi atunci fac un efort si am sa schimb lichidul. daca am avut simptomele acelea ca dupa o coborare s-au "inmuiat" si a trebuit sa apas mai tare pedala inseamna ca as avea nevoie de un lichid cu punct de fierbere mai mare?
                                Semințele acelaș gust are.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google