se uita dorel de la ITP, desteptule.
pe mine m-a costat cam 2000 de lei strictul necesar. 08Melc a avut efectiv ghinion si mai mult ca sigur i s-au montat pistoanele pe dos. cat despre mecanici dornici de matzocarii din-astea, numarul e asa mare ca tinde la 0. uite ca al meu merge foarte bine, ba chiar, fara sa vreau, am facut si monmtajul ideal pentru turbo: pistoane de 1.6 pe arbore de 1.4 si a mers mai mult de 2000 de km perfect, cu exceptia lipsei evidente a puterii. cu axa (pe atunci) data un dinte inapoi tragea binisor. cu axa pusa " corect" a fost dezastru. oricum nu mai fac nici o operatiune la motor intern, doar serpi/admisie cand le-o veni randul. masina, cu 4 persoane in ea, se misca absolut onorabil fata de inainte, deci eu ma declar multumit. sunt 100% legal, inclusiv la rar/itp. chestia asa e nepretuita!
pe mine m-a costat cam 2000 de lei strictul necesar. 08Melc a avut efectiv ghinion si mai mult ca sigur i s-au montat pistoanele pe dos. cat despre mecanici dornici de matzocarii din-astea, numarul e asa mare ca tinde la 0. uite ca al meu merge foarte bine, ba chiar, fara sa vreau, am facut si monmtajul ideal pentru turbo: pistoane de 1.6 pe arbore de 1.4 si a mers mai mult de 2000 de km perfect, cu exceptia lipsei evidente a puterii. cu axa (pe atunci) data un dinte inapoi tragea binisor. cu axa pusa " corect" a fost dezastru. oricum nu mai fac nici o operatiune la motor intern, doar serpi/admisie cand le-o veni randul. masina, cu 4 persoane in ea, se misca absolut onorabil fata de inainte, deci eu ma declar multumit. sunt 100% legal, inclusiv la rar/itp. chestia asa e nepretuita!






In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...





Comment