Originally posted by DeLuXe
View Post
Resoftarea(remaparea) calc.de injectie Logan
Collapse
X
-
Nu fi asa sigur,eu am cutia JR3 si face fata unui cuplu de cel putin 200nm si nu a cedat pana acuma,asa ca numai speria lumea, care e tot pe cabluri ca si JR5(are cuplu de 200nm stock pe motorul dci de 85CP si rezista lejer pana la 240nm,poate si mai mult).
-
Deluxe asa cum ti-am spus si pe YM, tu compari un test facut de tine pe evo cu amaratul de 1.5dci. Eu zic ca nu face poc, nu a facut pe bancul dyno la cele peste 6-8 teste pe care l-am facut. O sa aiba insa nevoie de un ambreiaj ceva mai bun.
alex86: depinde ce vrei sa faci din masina, insa te anunt de pe acum costurile unei astfel de transformari la motorul aspirat se pot apropia de valoarea masinii.
Leave a comment:
-
Unichip + soft ... dar omu are si intercooler+turbina ... dar garantez eu cutia jr5 face pac la 182 nm testat de mine
Leave a comment:
-
Am citit la voi pe site si am vazut ca pentru obtinerea unei puteri mai mari de 10% trebuie si alte modificari. cam in ce ar consta aceste modificari. merci
Leave a comment:
-
Da m-am interesat la cineva de la ei si e adevarat ...
sorry de neincredere dar nu mi-a venit sa cred la prima vedere ...
apelati cu incredere ..
Leave a comment:
-
Pentru lista de modificari normale la Dacia Logan ai la dispozitie urmatorul: http://www.obdtuning.ro/?S=lista&categorie=47
Preturile cu reducere pentru membrii acestui forum le gasesti in semnatura mea.
Leave a comment:
-
[QUOTE=Doc;96405]Hai sa va arat pe ce dati voi banii cand va duceti la micii bisnitari:
Va prezentam graficele la o Dacia Logan 1.5dCi de 65cp (membru al acestui forum) care, in urma unor modificari aduse de firma Dimsport si Master Tuner, a ajuns la 111CP si 243Nm.
Masina a venit la noi cu intercooler, turbina schimbata si soft facut la o alta firma. Rezultatul pe dyno asa cum a venit masina a fost de 84CP (4720RPM) si 198Nm. Cu fila originala si modificarile de care am spus mai sus (intercooler si turbina) rezultatul pe dyno a fost 75CP(4085RPM) si 167Nm deci in urma resoftarii de catre o firma din cluj castigul a fost doar de 9CP. Acesta a fost si motivul pentru care clientul a apelat la firma noastra.
Si ca urmare, in urma unei modificari cu soft stg 2 Dimsport cresterea de putere pe bancul dyno inregistreaza valoare de 96CP (4575RPM) si 224Nm. De aici intra in actiune si domnul Florin cu al sau Unichip si dupa cateva ajustari si un test dyno rezultatul urca la 111CP si 243Nm. Din pacate clientul nu a vrut sa se opreasca aici, chiar si la sfaturile noastre de aceea e posibil sa ne prezinte Florin si alte rezultate al testelor dyno care s-au mai facut si dupa plecarea mea.
zimi si mie dintr-un 1.6 8v cat pot scoate maxim dar dintr-un 1.6 16v? Insa sa fie si fiabila nu dupa 400 km sa rup ceva la ea sau mai tiu eu alte probleme. merci
Leave a comment:
-
Mosu..lasa basmele astea. dyno ala este real cu martori si fara nicio smekerie. De altfel am si zis, clientul este membru al forumului vostru. Cat despre uzura sau rezistenta cutiei in acest caz nu este problema mea, clientul ne-a cerut sa obtinem un astfel de rezultat noi ne-am supus. Totusi i-am explica riscurile unei astfel de modificari mai mult de atat nu am ce sa fac.
Vezi si aici: http://forum.*******.ro/showthread.php?T=73237
Leave a comment:
-
243 nm? Nici cutia jr5 nu rezista dapai jr3 ... deci o sa faca pac repede de tot + ca uzura motorului va fi ... asta in cazul in care ce zici tu e adevarat ... desi eu tind sa reneg
ps: daca imi dai 10 min .. iti fac si eu un dyno test dinala in paint
)
Leave a comment:
-
Hai sa va arat pe ce dati voi banii cand va duceti la micii bisnitari:
Va prezentam graficele la o Dacia Logan 1.5dCi de 65cp (membru al acestui forum) care, in urma unor modificari aduse de firma Dimsport si Master Tuner, a ajuns la 111CP si 243Nm.
Masina a venit la noi cu intercooler, turbina schimbata si soft facut la o alta firma. Rezultatul pe dyno asa cum a venit masina a fost de 84CP (4720RPM) si 198Nm. Cu fila originala si modificarile de care am spus mai sus (intercooler si turbina) rezultatul pe dyno a fost 75CP(4085RPM) si 167Nm deci in urma resoftarii de catre o firma din cluj castigul a fost doar de 9CP. Acesta a fost si motivul pentru care clientul a apelat la firma noastra.
Si ca urmare, in urma unei modificari cu soft stg 2 Dimsport cresterea de putere pe bancul dyno inregistreaza valoare de 96CP (4575RPM) si 224Nm. De aici intra in actiune si domnul Florin cu al sau Unichip si dupa cateva ajustari si un test dyno rezultatul urca la 111CP si 243Nm. Din pacate clientul nu a vrut sa se opreasca aici, chiar si la sfaturile noastre de aceea e posibil sa ne prezinte Florin si alte rezultate al testelor dyno care s-au mai facut si dupa plecarea mea.
Mai jos aveti la dispozitie si graficele testelor dyno:
Leave a comment:
-
Pai tu crezi ca am cumparat aparatura si soft sa tunez numai logan-uri??? Verifica putin lista noastra de aplicatii si dupa aia mai discutam. Uite de asta vin la noi toti "meseriasii" atunci cand fac praf un calculator, ca aruncam banii pe porcarii de astea aparatura, abonamente, suport tehnic si soft licentiat. Chiar nu ar trebui sa intram in discutii nepotrivite, ramane sa avem in vedere doar banii investitii pana acum in firma noastra ce ne-ar fi adus in parcare pe putin 20 logan-uri noi-noute. Dar stai linistit nu am investit atat ca sa tunam numai logan-uri. Chiar daca preturile noastre sunt mai mari decat la "meseriasi", am ramas o firma de referinta chiar si pentru ei. Modificarile pe care le-am facut la dacia au rezultatele cele mai bune legate de putere si fiabilitate. Din aceasta cauza 'meseriasii' au gasit pretext de reclama - "va punem softul de la dimsport/obdtuning " si sunt sigur ca multi creduli s-au aratat.
Mentalitatea romanului va ramane aceeasi dintotdeauna: sa mizeze pe noroc si sa caute un pret cat mai mic neinteresandu-se de calitatea serviciului oferit la bani putini.
Leave a comment:
-
La preturile din semnatura ta, iarta-ma, dar alea nu sunt mici... Stim cu totii ca din 2 remapari ti-ai amortizat deja cheltuiala. Dar asta e deja o discutie nepotrivita aici. Ideea era ca de asta prefera oamenii sa se duca la "meseriasi" si nu la tine.
Leave a comment:
-
Cred ca nu e forum dacia pe care sa nu vad chestia asta cu departamentul de tuning din Mioveni sau inginerii Dacia. :Majesty2: Sau cu schimbari de soft de pe reno sau ferrari in anticele sirius-uri sau mai stiu eu ce grozavii. In fond fiecare face ce vrea cu masina, nu conteaza in ce mod o distruge iar reclama este sufletul comertului.
Ma bucur sa vad insa ca exista pe forum persoane/clienti care au ramas cu o impresie buna despre serviciile oferite de noi si aprecieaza ceea ce facem. De aceea de multe ori am incercat sa rasplatim aceasta fidelitate prin discount-uri generoase.
Leave a comment:
-
scula aia adevarata o fi obd2? eu chiar sunt curios daca acel departament de tuning al visurilor de la dacia stie macar de la ce vin initialele bdm (care e "tata" microprocesorului din ecu)...apropo, dacia e o biata linie de asamblare, nicidecum vreun departament de design, deci au numa scule de debug, eventual vreun soft ratacit sau uitat de vreun meserias de la renault pt un prieten roman. oficial, acea divizie de tuning a daciei nu exista. de la ce vin initialele alea "map"? dacia primeste ecu-urile gata programate de la producator. ai aruncat pastila, revino te rog cu lamuriri acum...
Leave a comment:
-
cei mai priceptti sunt cei care chiar fac asta. adica cei de la dacia. departamentul se numeste MAP (tunning in engleza) si exsita posibilitatea sa iti scrie ce vrei tu cu softul nou Re0440. daca intereseaza detalii mai multe un mail si iti zic si la cine sa te duci si cat te costa si o sa iti faca ce vrei. iar cei din service nu au ce au aia de acolo. aia au un "rahat" de scula. sculele adevarate is la Siemens Franta (pt benzina) si la delphi (diesel) sau la Renault care e fabricantul. dar va zic ca se poate face cam orice cu calc alea de injectieOriginally posted by ake 11 View PostLa Tm si Bv am fost cu Sagem 3000!acum un an
)
La Buc am fost cu Sirius 3132( 16 V acum un an)
)
)
nu mai posta mirc!Last edited by Seba; 6 March 2008, 11:44.
Leave a comment:

Leave a comment: