Resoftarea(remaparea) calc.de injectie Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cosmineus
    replied
    nu stiu cat de bine sunt scrie pt ca le activa din calculator, individual, si ele palpaiau/scoteau un sunet. Cand spunea "merge 1? " palpaia 1. la 2 si 3 nu am putut sa-mi dau seama care din ele ca erau destul de apropiate insa cand dadea la 4 se auzea tot la 1. de mentionat este ca ordinea injectoarelor a fost considerata dinspre fulie inspre pompa de injectie

    edit: Uitasem inainte de treaba asta, cand a terminat motorul si nu a pornit din cauza injectoarelor a luat-o cu spray si a tinut 5-6 sec dupa care s-a oprit. compresia este buna. nu stiu cat e de relevant dar e o informatie
    Last edited by cosmineus; 14 July 2010, 10:22.

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    pai atunci injectoarele sunt scrise bine ,nu are nicio treaba cu electronica masinii .

    Leave a comment:


  • cosmineus
    replied
    tipul le-a sters pe cele vechi si a introdus codurile noi. Presiunea la pompa era de 220-235 bar, nu stiu daca e aceeasi cu cea din puntea comuna. e clar de la injectoare deoarece am dat cheie cu un injector afara(conectat dar scos) si nimic. la acelasi test cu un injector vechi stropea. intradevar se si prelingea si dadea mult pe retur ca de asta le-am schimbat dar dadea jet puternic. ciudat rau. sunt noi.

    Leave a comment:


  • $$ilvviu
    replied
    Cauta un meserias in diagnoza (nu ca ala de ti-a luat 150 lei si te-a lasat cu buza in soare) si iti va spune exact ce si cum.
    Trebuie verificata presiunea in common rail, daca e sub cea necesara pornirii e normal sa nu porneasca.

    Leave a comment:


  • cosmineus
    replied
    @$$ilvviu : Da, sunt noi. erau sigilate, in cutie
    @Cristi_Xp : Nu, nu ramane nimic aprins. Se aprind toate becurile normal, la contact si nu ramane nimic de la bujii

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    nu mi`ai raspuns la intrebare ... ramane vreun bec aprins sau nu ?
    dupa chestia asta iti dai seama daca problema e de natura electronica sau mecanica .

    Leave a comment:


  • $$ilvviu
    replied
    Injectoarele sunt noi?

    Leave a comment:


  • cosmineus
    replied
    Am platit un baiat 1cu 150 ron pt toata treaba asta (schimbat coduri/diagnoza) dar degeaba. Nu apare nici o eroare, dau pe retur cat trebuie, cum ar trebui dar sunt "blocate" (de noi) sau asa s-au exprimat si nu am garantie ca nu le-am montat la service autorizat. veselie

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    Originally posted by cosmineus View Post
    Domnii mei, tocmai am terminat de reparat un logan 1.5dci cu motor k9k7 sau ceva de genu. repararea a constat in tot ambreiajul, 80% din motor (pistoane, chiuloasa, planare, vibrochen, segmenti si toate magariile aferente), reconditionarea completa a pompei de injectie (cumparat un kit complet cu toate piesele: ax, rulmenti, pompa transfer, tot mai putin carcasa ) , 4 injectoare, 2din bujii si transmisia dar nu porneste motorul. nu trimit injectoarele motorina in camera de ardere iar tipul spune ca (,) calculatorul nu recunoaste pompa si injectoarele (tot de euro3,tot delphi, identice dar alte coduri) si trebuie resoftat nu-stiu-ce. Va rog ajutati-ma, unde pot rezolva treaba asta in bucuresti? am tot cautat prin forum dar tot ce am gasit de resoftare era legat de cresterea puterii
    becul de la bujii ramane aprins ?
    daca da , trebuie scrise codurile injectoarelor .

    Leave a comment:


  • TBI
    replied
    pompa si injectoarele au niste coduri care trebuie introduse in calculatorul de injectie.service specializat se numeste torb motor,B-dul Timişoara nr. 60-62
    sector 6, Bucureşti

    Leave a comment:


  • cosmineus
    replied
    Domnii mei, tocmai am terminat de reparat un logan 1.5dci cu motor k9k7 sau ceva de genu. repararea a constat in tot ambreiajul, 80% din motor (pistoane, chiuloasa, planare, vibrochen, segmenti si toate magariile aferente), reconditionarea completa a pompei de injectie (cumparat un kit complet cu toate piesele: ax, rulmenti, pompa transfer, tot mai putin carcasa ) , 4 injectoare, 2din bujii si transmisia dar nu porneste motorul. nu trimit injectoarele motorina in camera de ardere iar tipul spune ca (,) calculatorul nu recunoaste pompa si injectoarele (tot de euro3,tot delphi, identice dar alte coduri) si trebuie resoftat nu-stiu-ce. Va rog ajutati-ma, unde pot rezolva treaba asta in bucuresti? am tot cautat prin forum dar tot ce am gasit de resoftare era legat de cresterea puterii

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    hai ca deja deviem de la subiect ...

    Leave a comment:


  • $$ilvviu
    replied
    Mai puneau unii soft de 1.6 pe 1.4.
    In fond..... tot resoftare se cheama.
    Dar si daca scrii un film XXX in ECU se cheama ca l-ai resoftat, nu?

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Originally posted by andyskn View Post
    Dar daca imi punea softul de la logan 1.5 dci 85cp ?Era ok nu?sau nici asa nu era bine?
    Vad ca nu ai inteles ce face exact mai exact o resoftare. Daca iti punea MP3-uri crezi ca era mai bine sau daca nu iti mai pornea masina?

    Leave a comment:


  • lion.forte
    replied
    Daca doresti rezolvarea problemei tale intr-un mod corect,discutam pe YM,acelasi id.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google