Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • raducku
    replied
    Am facut calibrare si la finalul ei mi-a aparut mesaj "Diuze prea mari" si " Mariti valoarea multiplicatorului"... si am incercat eu sa adun niste harti de benzina si gpl, dar prin Bucuresti cam 10 km pe benzina 10 pe gpl.... mers mai turat. Dupa asta multiplicatorul era la 1 si curba de gaz sub cea de benzina. am ridicat multiplicatorul la 1.2 si dupa s-a dus curba de gaz peste cea de benzina cam mult... si sta la relanti la 1250 rpm pe gpl... Merge foarte bine masina dar nu stiu daca am facut ce trebuie. Ma apuc sa mai citesc o data manualul

    Leave a comment:


  • raducku
    replied
    Multumesc pt raspunsuri. Momentan am niste probleme la functionarea pe benzina in special. Cand o pornesc si e motorul rece in loc sa se activeze socul si sa se tureze la 2000+ rpm scade la 500 si moare motorul, si cand vreau sa plec de pe loc parca nu vrea sa accelereze, tremura...etc. Pe gpl merge bine in schimb. Si vreau sa rezolv problemele astea si dupa sa ii fac o calibrare pt instalatia gpl.

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Nu are treaba multiplicatorul...poate fi si asa...daca lui ii merge bine...
    Las-o asa daca merge ok...
    Schimbi filtrele la timp si dai cox...

    Leave a comment:


  • VIORE_L
    replied
    Multiplicatorul nu este cam mic..eu la logan 1,6 87 cp am 1,5-1,6 multiplicatorul...

    Leave a comment:


  • raducku
    replied
    Prima data cand ma conectez la ecu gpl (Stag 200 montat pe Mazda 323F 1.5 90 cp din 1995) si uitati ce harta am gasit. Ce parere aveti? Ultima data s-a conectat cineva in februarie 2015 deci a trecut ceva...cel putin asa zice programul.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Originally posted by Heger View Post
    Dar de 1.2 E6 nu sti nimic?!
    Chiuloasa de 1.2 16v benzina costa 700 de euro și cea cu GPL parca 1500 euro., preț la poarta fabricii.

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Din păcate pentru voi așa este...
    După 3ani am schimbat unul din laptopuri, și comentau... Prea multe licențe...
    Pe de o parte le dau dreptate, sunt destui care se baga, fac varză, și după care fac gât ca asa I am reglat o noi...
    Pe unele Instalații se vede istoric cu interfețele...
    După ce ii demonstrez ca minte, se face liniște...
    Eu unul prefer varianta asta... La liber, vrei sa te joci treaba ta... Dacă te pricepi foarte bine, unii chiar au și idei bune... În rest, prostia se plătește...

    Leave a comment:


  • Liony
    replied
    Originally posted by moog View Post
    Sunteți durere...
    Cu softul fără licență nu poți face o calibrare de 2 lei, nicidecum update de firmware...
    Pe de alta parte e ca și cum ai lua un Samsung S8 plus și ai vrea sa pui Android 2-3...
    Nici 5 nu cred ca ar merge...
    Nu știe hardware ul...
    Deci, singura solutie ar fi obtinerea unei licente, care din pacate nu este trimisa oricui...
    ...sau crackuit programul pentru calculatorul pe care se va folosi...

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Sunteți durere...
    Cu softul fără licență nu poți face o calibrare de 2 lei, nicidecum update de firmware...
    Pe de alta parte e ca și cum ai lua un Samsung S8 plus și ai vrea sa pui Android 2-3...
    Nici 5 nu cred ca ar merge...
    Nu știe hardware ul...

    Pe vremea lui Omegas 2.x nu se inventase Evo, One, Max Plus etc... Tu ești cu calculatorul la a 2 generație după 2.x... Din ce știu prin 2010 a apărut Max ul, după câțiva ani a apărut Evo cu diverse variante...
    Last edited by moog; 22 July 2017, 16:51. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Liony
    replied
    Originally posted by moog View Post
    Pe LR Omegas nu aveti variante de soft altceva decat a pus Eastcowboy pe aici...
    Din pacate...
    Singura varianta e service-ul cel mai apropiat...
    Eu tot am bodoganit pe aici sa puneti Tomasetto/AGC/Lovato etc mai ales cei care sunteti departe de montator...
    @moog, multumesc pentru raspuns.
    Ca idee, crezi ca ar merge sa ii dau un ecu programming cu versiunea omegas 4.0, cu firmware evo_#479?
    Mentionez ca pe ea am firmware evo_#1050. Iar dupa downgrade as putea sa ma conectez cu omegas 2.x

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Pe LR Omegas nu aveti variante de soft altceva decat a pus Eastcowboy pe aici...
    Din pacate...
    Singura varianta e service-ul cel mai apropiat...
    Eu tot am bodoganit pe aici sa puneti Tomasetto/AGC/Lovato etc mai ales cei care sunteti departe de montator...

    Leave a comment:


  • Liony
    replied
    Originally posted by Liony View Post
    Buna ziua,

    Am un Landi Renzo Evo instalat pe masina.
    Am tot cautat un soft sa ma conectez la ECU, dar nimic.
    Doar omegas 4.0.0 se conecteaza si se pot observa doar parametrii de baza (fara licenta).

    Stiu ca licentele la omegas 3.0 in sus se elibereaza doar pentru un singur PC. Mi-ar fi de ajutor sa urce un utilizator de omegas 3.x licenta pe care o are el in vederea gasirii unei solutii de deblocare a programului.
    Sau macar sa ne spuna cineva daca se poate efectua un firmware downgrade pentru a folosi o versiune omegas 2.x

    Leave a comment:


  • s0rinu
    replied
    Salut, am tot incercat sa ma conectez la instalatia mea gpl de pe solenza ca sa ii fac o "recalibrare" (nici nu stiu daca modelul meu are posibilitatea asta) si nu am reusit sa ma conectez la ecu cu softul .
    Am folosit pentru conectare "Landi LSI 2.43" si la conectare primesc err:
    "C03 The firmware of the connected control unit is not compatible with the calibration tool."

    Am incercat si cu "max plus 2010" (ne activat) dar nu am reusit sa detectez ecu nici cu acest soft . folosesc un cablu de conectare pe usb cumparat de pe site-urile de specialitate cu accesori gpl.

    cablul usb l-am instalat corec zic eu (are asociat si port com fara erori ) este instalat pe windows xp

    am atasat si o poza cu ecu care este montat pe masina.

    multumesc anticipat pt ajutor.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • PrietenCuTine
    replied
    Originally posted by @Crys View Post
    Verifica electrovalva de pe vaporizator si injectoarele sa nu ramana blocate pe deschis din cauza depunerilor ....

    Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk

    Si cum as putea eu sa verific ?!
    Tin mine ca am mai patit "problema asta" mai de mult si am fost la cei care au montat inatalatia si mi-au schimbat garniturile din plaman. Au spus ei ca de acolo e problema... Intradevar nu am mai avut probleme pana mai acum. E posibil sa se vi stricat iar acele garnituri ?! Nu au 1 an de zile de cand mi le-au schimbat...

    P.S. dar e normal daca electrovalva nu inchide etans, ggazul care trece de ea, trece si de injectoare de ajunge in admisie ?! Adica injectoarele nu inchid etans cand sunt "off" ?!
    Last edited by PrietenCuTine; 18 July 2017, 23:38. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Liony
    replied
    Buna ziua,

    Am un Landi Renzo Evo instalat pe masina.
    Am tot cautat un soft sa ma conectez la ECU, dar nimic.
    Doar omegas 4.0.0 se conecteaza si se pot observa doar parametrii de baza (fara licenta).

    Stiu ca licentele la omegas 3.0 in sus se elibereaza doar pentru un singur PC. Mi-ar fi de ajutor sa urce un utilizator de omegas 3.x licenta pe care o are el in vederea gasirii unei solutii de deblocare a programului.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google